Dotten Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 1-1. Brann har fortsatt gullflaks. Får håpe på en bedre 2.omgang Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Gullflaks? Spiller dem ikke no bra ? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Nei. De kom seg mot slutten av omgangen. Fortsetter de derfra så tror jeg på seier, men det er Ålesund som har viljen. Så det lover ikke bra. Bakke gikk ut med skade og Fakiri er i håpløs form. Opdal gjorde en brøler lik tabben sist, så han sliter vel med selvtilliten. Men Demba viser gode takter. Får håpe han prikker inn seiersmålet Edit: Helvete heller. AAfk scoret rett fra avspark. Elendig Brannspill. Endret 5. april 2008 av Dotten Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 3-1 nå etter scoring av Skiri. Eks-VIF-spiller som jeg har sansen for. Tviler på om Brann klarer å hale det i land nå. Lenke til kommentar
reverto Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ålesund 3 - 1 Brann Må innrømme litt skadefryd. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Skadefryd er den beste fryd, men nå skal jeg ikke glede meg for tidlig. Er ikke helt sikker på VIFs kamp mot TIL i morra. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Godt å se at Brann blir senka ned på jorda igjen. Nå blir det vel brukt ei uke i media på å skylde på dommer, spillere, trenere osv, helt til de innser at det var bare dårlig spill. Lenke til kommentar
............... Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Nei nei, 5er på at det er kunstgresset sin skyld. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Brann har ingenting å klage på i denne kampen. Vanskelig å sjå utifrå reprisa om det skal vere frispark til Solli før Sigurdson blir utvist, men han har vore på nippet lenge, med fleire småskumle taklingar etter han fikk gult. Aafk har vore ei openbaring i denne kampen. Ein skulle tru at med Aarøy framme så blei det berre lange ballar, men ein har gått på med stor sjøltillit, flotte kombinasjonar og spel langs bakken. Rett og slett flott å sjå på. Edit: Tar sjølvsagt forbehold om en evt "gullflaks" mot slutten av kampen. Men Aafk har fortjent poenga i dag Endret 5. april 2008 av archanios Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 TV2 undersøker hos en forsker, å finner ut at det faktisk var kombinasjonen mellom luftfuktigheten og kunstgresset, som gjorde at Helstad ikke scoret 4 mål i dag. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Seks mål av Aafk, er bare glad to av dem var selvmål Neste kamp er Karadas fra start. Eneste som virkelig spilte fotball utpå der av Brann spillerne, i tillegg til noen gode redninger av Opdal. Aafk ville dette mest, i tillegg til at det var en Mjelde tabbe å starte med to spisser som ikke vet hva defensivt arbeid er. Winters burde ha startet. Men i forhold til i fjor så ligger vi bedre an.(da hadde vi uavgjort hjemme mot FFK og tap borte mot Aafk). Så for å finne noe positivt i det hele. Men med Bakke, Sigurdsson, Jaiteh og Huseklepp ute så ble med ett benken av normal tippeligastandard fremover. Jeg tror ikke det hadde skadet å ha Huseklepp på banen i dag, selv med krykker.... Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 For oss som har TV2sport, så ble det avklart at det ikke var selvmål av kjempen. Derfor ble det kun 1 selvmål. Selv om Aafk hadde fortjent 6 mål. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg så det nå på TV2 Sumo og hvem som var sist på ballen var nå helt klart kjempen til Aafk, noe kommetatorene slo fast. Men det regnes vel ikke som selvmål om Winters var borte i den, noe som var umulig å se utifra reprisene. Men de så vel på det etter kampen (jeg orket ikke se mer etter 4-2...). Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 TV2 undersøker hos en forsker, å finner ut at det faktisk var kombinasjonen mellom luftfuktigheten og kunstgresset, som gjorde at Helstad ikke scoret 4 mål i dag. Kan jeg bare få bjeffe litt? Voffknurrvoffsatanvoffbjeffpiiivknullevoff!! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Godt å se at Brann blir senka ned på jorda igjen. Nå blir det vel brukt ei uke i media på å skylde på dommer, spillere, trenere osv, helt til de innser at det var bare dårlig spill. Nei nei, 5er på at det er kunstgresset sin skyld. Er det noen som har vært ute i media å klaget da? Brann gjorde en utrolig dårlig kamp, og viste til dels de samme tendensene som på bortebane i fjor (Mot F. Eks RBK, Lyn, Tromsø osv). Er bare så latterlig at dere må sitte her inne og komme med påstander som ikke har funnet sted engang. Brann har har to kunstgressbaner utenfor Brann Stadion som de trener på hele tiden, de har absolutt ingenting å klage på. Har vært en jævlig dårlig dag i dag, enkelt og greit. Heia heia Josenbojg og Vål'enga i morgen. Lenke til kommentar
............... Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Er det noen som har vært ute i media å klaget da? Noen som ikke tar en spøk? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Faen, gjett hvem som møter et heltent Brann på Brann stadion neste runde.. Velvel, vi kan håpe det er starten på en nedadgående spiral som ikke kommer til å stoppe med det første. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Koselig at Brann tapte, og at Skiri gjorde en god kamp. Har alltid likt han, og syns det var veldig synd at han forlot Vålerenga. Så imorgen satser jeg på at Enga slår Tromsø, selv om det er på Tromsøs bane der det er vanskelig å spille. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 For to år siden tror jeg ikke det hadde vært så unormalt for Brann å tape mot Aalesund. Det er upps and downs i fotball og. Personlig tror jeg presset blir for stort i Bergen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Andres begredelighet er ikke å forakte i fraværet av egen suksess! I morgen ser jeg frem til å vasse rundt i ti begredelige I'er som ligger strødd rundt på Værsteområdet etter den lille bataljen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå