Gå til innhold

Tippeligaen 2008: Status: [22.Runde]

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Første serierunde tips:

Vålerenga - Aalesund H

Viking - Strømsgodset U

Bodø/Glimt - HamKam H

Lillestrøm - Tromsø B

Molde - Stabæk B

Brann - Fredrikstad H

Rosenborg - Lyn H

4/7 riktige

Andre serierunde:

Aafk-Brann B Gjevnt, men tipper på en knepen brann seier

TIL-VIF H Til viste på Åråsen at de er bedre en mange tror, på Alfheim er det ikke lett å ta poeng

LYN-B/G H Velkommen til hverdagen glimt

Fredrikstad-Molde H FFK imponerte i Bergen, tipper det blir seier

Ham-Kam-Viking U Kan vippe begge veier, gjetter derfor u :/

Godset-RBK B RBK heldige siste, nå møter de godset som var svake og som nok skal slite

Lenke til kommentar

Fikk 3/7. Noe skuffet.

Aalesund-Brann B Sier bare Helstad.

Lyn-Bodø/Glimt H Mener også at B/G flyr litt for høyt.

Fredrikstad-Molde H FFK hatt en god vår og viste mye godt mot Brann.

Tromsø-Vålerenga H Ville sagt hjemme uansett om TIL stilte med 8 spillere

HamKam-Viking B Ingen peiling,går på instinkt.

Stabæk-Lillestrøm U Vanskelig å si,kan hoppe begge veier.

Strømsgodset-Rosenborg B RBK mot sine tidligere reserver.

Lenke til kommentar
Vålerenga - Aalesund B

Viking - Strømsgodset H

Bodø/Glimt - HamKam H

Lillestrøm - Tromsø U

Molde - Stabæk B

Brann - Fredrikstad H

Rosenborg - Lyn H

5/7 ;)

Mitt tips til neste uke.

Aafk - Brann B

Lyn - Bodø Glimt B

FFK - Molde H

Tromsø - VIF U

Ham Kam - Viking B

Stabæk - LSK H

Strømsgodset - RBK B

Lenke til kommentar
Strømsgodset-Rosenborg B RBK mot sine tidligere reserver.

Er du helt på jordet eller? Hvis dette er det du legger til grunn for tippingen din er det ikke rart det går så dårlig. Vil minne om at godset tok 4 av 6 poeng mot RBK forrige sesong. RBK har Sapara og Iversen ute, men det er vel kun Sapara de virkelig savner. Usikkert på hvordan lagene presterer på det nye kunstgresset, men Strømsgodset vil nok tjene på det så lenge de presterer på sitt beste, men samtidig vet jeg at RBK har mange fotrappe spillere som virkelig kan lage trøbbel for forsvaret til godset. Jeg er ganske sikker på at godset greier uavgjort.

Resten av kampene:

Aafk - Brann B

Lyn - Glimt H

FFK - Molde H

Tromsø - Vålerenga H (Veldig usikker på denne)

Ham-Kam - Viking B

Stabæk - Lillestrøm H

Endret av Dr. Jacoby
Lenke til kommentar

Aafk - Brann B (Selv om det er på Color Line stadion, så skal Brann ro dette greit i land)

Lyn - Glimt H (Glimt faller tilbake på jorden ny. Har godtet seg over 2. plassen i en uke, men det blir tap mot Lyn)

FFK - Molde H (Fredrikstad vil revansjere tapet mot Brann, noe de vil gjøre i denne kampen. Noe jeg tror vil bli en jevn kamp.)

Tromsø - Vålerenga H (Tromsø har publikum i ryggen. Spiller med samme godviljen som mot LSK, blir nok en jevn kamp, der vinnermålet vil komme i slutten av kampen.)

Ham-Kam - Viking H (HamKam vil revansjere det sure tapet Glimt. Alle veit at HamKam er farlige på Briskeby, HamKam har også hatt et greit overtak på Viking under alle deres møter de siste 5 årene.)

Stabæk - Lillestrøm H (Stabæk vil krige i fra første stund, de vil ikke akseptere tap eller uavgjort. Så her blir også en jevn kamp. Der psyken vil avgjøre. Noe Stabæk vinner på)

Strømsgodset - Rosenborg B (Går nok ikke for Strømsgodset. De vil nok få en del gode sjanser, men Roseborg vil gjøre alt for en seier. De slo ikke Strømsgodset i fjor, så de vil nok ha det i tankene også)

Endret av Pizzatrance
Lenke til kommentar

Jeg var i Valhall i dag og så VIFs juniorer kjøre over Ham Kams juniorlag 8-4. Det var en imponerende kamp og jeg ble meget fornøyd med å se unggutten Fredrik Carlsen i toppform. Håper han og flere juniorer kan få flere innhopp i Tippeligaen.

Ellers er jeg mer nervøs enn vanlig foran morgendagens kamp mot Tromsø. Det kan bli veldig tøft å dra til Alfheim, spesielt på denne tida av året. Jeg vile tippe en kamp uten altfor mange mål. 1-1 dessverre.

Lenke til kommentar

Tromsø blir et tøft lag i år har jeg en mistanke om. De er ikke akkurat sjenerøse med poengene på hjemme bane, og kan være et helvette på borte. Husker andre runden i fjor når de var på besøk på Lerkendal. RBK berget så vidt alle poengene, men Tromsø var gode. Var vel en av de mest spennende kampene på Lerkendal i fjor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...