Lurvefranzen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Forøvrig er det en virkelig stor kamp jeg ser fram til i år: Brann - VIF på Brann Stadion, 16. mai. Herregud så fantastisk det skal bli! Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Helstad til Vålerenga Jaja,vi så vel alle at det kom til å skje Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nei og nei, altså! Huffameg. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Er nok en liten aprilsnarr ute å går her ja Lenke til kommentar
iDude Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hva med denne da? Er litt vanskelig å avgjøre om det er spøk eller ei http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle1725173.ece Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Første serierunde tips: Vålerenga - Aalesund H Viking - Strømsgodset U Bodø/Glimt - HamKam H Lillestrøm - Tromsø B Molde - Stabæk B Brann - Fredrikstad H Rosenborg - Lyn H 4/7 riktige Andre serierunde: Aafk-Brann B Gjevnt, men tipper på en knepen brann seier TIL-VIF H Til viste på Åråsen at de er bedre en mange tror, på Alfheim er det ikke lett å ta poeng LYN-B/G H Velkommen til hverdagen glimt Fredrikstad-Molde H FFK imponerte i Bergen, tipper det blir seier Ham-Kam-Viking U Kan vippe begge veier, gjetter derfor u :/ Godset-RBK B RBK heldige siste, nå møter de godset som var svake og som nok skal slite Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Fikk 3/7. Noe skuffet. Aalesund-Brann B Sier bare Helstad. Lyn-Bodø/Glimt H Mener også at B/G flyr litt for høyt. Fredrikstad-Molde H FFK hatt en god vår og viste mye godt mot Brann. Tromsø-Vålerenga H Ville sagt hjemme uansett om TIL stilte med 8 spillere HamKam-Viking B Ingen peiling,går på instinkt. Stabæk-Lillestrøm U Vanskelig å si,kan hoppe begge veier. Strømsgodset-Rosenborg B RBK mot sine tidligere reserver. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Vålerenga - Aalesund BViking - Strømsgodset H Bodø/Glimt - HamKam H Lillestrøm - Tromsø U Molde - Stabæk B Brann - Fredrikstad H Rosenborg - Lyn H 5/7 Mitt tips til neste uke. Aafk - Brann B Lyn - Bodø Glimt B FFK - Molde H Tromsø - VIF U Ham Kam - Viking B Stabæk - LSK H Strømsgodset - RBK B Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Fasiten, for de av dere som ønsker å tippe litt: Aafk - Brann U Lyn - Glimt H FFK - Molde H Tromsø - Vålerenga H Ham-Kam - Viking B Stabæk - Lillestrøm U Strømsgodset - Rosenborg B Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Strømsgodset-Rosenborg B RBK mot sine tidligere reserver. Er du helt på jordet eller? Hvis dette er det du legger til grunn for tippingen din er det ikke rart det går så dårlig. Vil minne om at godset tok 4 av 6 poeng mot RBK forrige sesong. RBK har Sapara og Iversen ute, men det er vel kun Sapara de virkelig savner. Usikkert på hvordan lagene presterer på det nye kunstgresset, men Strømsgodset vil nok tjene på det så lenge de presterer på sitt beste, men samtidig vet jeg at RBK har mange fotrappe spillere som virkelig kan lage trøbbel for forsvaret til godset. Jeg er ganske sikker på at godset greier uavgjort. Resten av kampene: Aafk - Brann B Lyn - Glimt H FFK - Molde H Tromsø - Vålerenga H (Veldig usikker på denne) Ham-Kam - Viking B Stabæk - Lillestrøm H Endret 4. april 2008 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Godset var det eneste laget RBK ikke vant over i fjor faktisk, så er faktisk ikke så brennsikker jeg heller. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Aafk - Brann B (Selv om det er på Color Line stadion, så skal Brann ro dette greit i land) Lyn - Glimt H (Glimt faller tilbake på jorden ny. Har godtet seg over 2. plassen i en uke, men det blir tap mot Lyn) FFK - Molde H (Fredrikstad vil revansjere tapet mot Brann, noe de vil gjøre i denne kampen. Noe jeg tror vil bli en jevn kamp.) Tromsø - Vålerenga H (Tromsø har publikum i ryggen. Spiller med samme godviljen som mot LSK, blir nok en jevn kamp, der vinnermålet vil komme i slutten av kampen.) Ham-Kam - Viking H (HamKam vil revansjere det sure tapet Glimt. Alle veit at HamKam er farlige på Briskeby, HamKam har også hatt et greit overtak på Viking under alle deres møter de siste 5 årene.) Stabæk - Lillestrøm H (Stabæk vil krige i fra første stund, de vil ikke akseptere tap eller uavgjort. Så her blir også en jevn kamp. Der psyken vil avgjøre. Noe Stabæk vinner på) Strømsgodset - Rosenborg B (Går nok ikke for Strømsgodset. De vil nok få en del gode sjanser, men Roseborg vil gjøre alt for en seier. De slo ikke Strømsgodset i fjor, så de vil nok ha det i tankene også) Endret 4. april 2008 av Pizzatrance Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Aafk - Brann B Lyn - Glimt U FFK - Molde H Tromsø - Vålerenga H Ham-Kam - Viking B Stabæk - Lillestrøm H Strømsgodset - Rosenborg U Men jeg har fint lite oversikt over lagene. Dette er tipping i ordets rette forstand. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Når jeg våkner i morgen er det brannkamp, gleder meg Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg var i Valhall i dag og så VIFs juniorer kjøre over Ham Kams juniorlag 8-4. Det var en imponerende kamp og jeg ble meget fornøyd med å se unggutten Fredrik Carlsen i toppform. Håper han og flere juniorer kan få flere innhopp i Tippeligaen. Ellers er jeg mer nervøs enn vanlig foran morgendagens kamp mot Tromsø. Det kan bli veldig tøft å dra til Alfheim, spesielt på denne tida av året. Jeg vile tippe en kamp uten altfor mange mål. 1-1 dessverre. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Tromsø blir et tøft lag i år har jeg en mistanke om. De er ikke akkurat sjenerøse med poengene på hjemme bane, og kan være et helvette på borte. Husker andre runden i fjor når de var på besøk på Lerkendal. RBK berget så vidt alle poengene, men Tromsø var gode. Var vel en av de mest spennende kampene på Lerkendal i fjor. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Brann blir regelrett rundspilt. Om de ikke skjerper seg blir det målkalas. 1-0 så langt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Rundspilt i den byen er ikke så farlig fordi muligheter til rundpuling i samme by er så absolutt tilstede Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Og VIF utspilte Aafk i 85. minutter i forrige runde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå