Gå til innhold

Tippeligaen 2008: Status: [22.Runde]


Raste

Anbefalte innlegg

Endelig er sesongen i gang igjen. Var selvsagt på Viking stadion og overbar en 1-0-seier. Hyggelig for oss var det også at Stabæk og Lillestrøm avga poeng, mens Brann greier å hente seg inn de siste minuttene og dra i land tre poeng. Men jeg er bare glad for at sesongen er igang igjen og at spenningen også her hjemme kan komme seg! :)

 

Grei seier til Viking, men tviler på at det laget kan ta gull i tippeligaen. Laget henger nesten ikke sammen i det hele tatt fra 60 minutter og utover, de vinner på strømsgodsets udyktighet de siste minuttene. Skal Viking vinne gull i år MÅ de kunne spille fotball i 90 minutter, ikke 60.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal man trekke slike konklusjoner etter en kamp kan vi like godt si at Godset rykker ned da, siden de ikke greie å score i én kamp, hvordan skal de da greie det i resten? :) Det er første serierunde, ting pleier ikke akkurat stemme 100% da. Vi har en tendens til å åpne dårlig, så det var herlig bare å få ordnet 3 poeng og en god start. Spillet, flyten, kombinasjonene, osv. vil komme etter noen kamper.

Lenke til kommentar
Skal man trekke slike konklusjoner etter en kamp kan vi like godt si at Godset rykker ned da, siden de ikke greie å score i én kamp, hvordan skal de da greie det i resten? :) Det er første serierunde, ting pleier ikke akkurat stemme 100% da. Vi har en tendens til å åpne dårlig, så det var herlig bare å få ordnet 3 poeng og en god start. Spillet, flyten, kombinasjonene, osv. vil komme etter noen kamper.

 

Helt enig med deg, det er tidlig å gjette slik. Men jeg var kanskje litt uklar, selve spillet til viking setter seg sikkert etterhver når man blir kvitt denne nervøsiteten i starten osv.. Men det jeg mente var at kondisen til viking må være for dårlig, og det er ikke noe som kan forandres på et blunk. Derfor er jeg skeptisk til Viking.

Lenke til kommentar

Herlig søndag!

 

Muttern og fattern feiret 20 års dag med middag på Big Horn Steak House, så var det rett på kamp med B/G - HamKam. Fikk dessverre ikke sett første målet, grunnet den banna billettkøen, men andre målet var veldig pent.

 

Var ganske imponert over Glimt, framstod som sikre defensivt, dog Ham Kam kom til noen farlige sjanser i løpet av kampen. Men Glimt var også nære på med å gå opp til 3-0.

 

Alt i alt, veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Tror faktisk Daniel Fredheim Holm kan slå igjennom i år, det er på tide.

 

Hvor lenge har fyren hatt status som "kjempetalent"? 5-6 år? Så ja, det er på tide. Synes forøvrig han er best på kanten, han er ikke målfarlig nok til å få spille spiss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...