kapitalisten Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Har tro på at tromsø kommer til å gjøre det bra i år. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Tror Fredrikstad, Tromsø eller Lyn vil være laget som overrasker. Alle ligger i mellomsjiktet og har potensialet til å jobbe seg oppover. Både spent på Wallace i Fredrikstad og Gustavo eller hva han heter i Lyn. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Enga leder 1-0, dominerer fullstendig. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Fetta feis. Satset restene av spillekontoen på Aalesund for å skrape sammen litt å tippe for i morra. Ser ut som at jeg må frem med bankkortet. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Aalesund var meget skuffende. De klarert ballen vekk i nesten samtlige 90 minutter. Tror de får et stort løft når Johan Arneng kommer tilbake. Han er en knakende god spiller. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Må si keeperen til Enga ver lite glup. Så ut som han skulle brekke nakken etter han kolliderte med egen spiller nesten ved midtbane-linja. Aalesund skulle ha utnyttet den der. Ellers var det bare deilig å se at Tippeligaen kom igang endelig.. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Dette er året Godset virkelig slår til.. En lantidsskadet Andersson er tilbake, og kommer til å sette pastellfarger på tippeligaen. Sammen med stian Ohr kommer godset til å ha en av ligaens beste ving-par, og D. Nielsen/T. Sørum vil score tosifra med mål. På midten har vi en ekstremt spennende Komwlan, rutinerte Winsnes og Nyan, og ikke minst stjerneskudde F. Nordkvelle som virkelig kommer til å blomstre! Siste nyerværvelse i forsvar, I. A. Olsen styrker forsvaret betraktelig, og også denne tidligere usikre lagdelen kommer til å bedre seg. I mål har vi E. Johnsen, som bare kommer til å fortsete fremgangen, og spille på seg stor selvtillit. Kombinert med unge A. Larsen er det et av tippeligaens beste målvakter. Ny trener, R. Deila, er det også blitt og dette er etter min mening en klok besutning. Alliekvel er han ingen erfaren man og det kan slå begge veier... Lykke til, og måtte det beste laget vinne! Edit: Sorry for skrivefeil og rotete skrevet, orker ikke se over da klokka er LITT mye Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Er det noen her inne som faktisk skal på en fotballstadion i kveld? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Nei, litt for langt til Stavanger for min del.(mine innlegg) Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ikke i kveld, men i morra. Er du redd for at de blir stående tomme? Lenke til kommentar
sirSnoll Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Skal på Viking Stadion for å se Viking <3. Sjekk ut mitt tabelltips for tippeligaen 2008: http://snoore.wordpress.com/2008/03/30/mit...ga-tabell-tips/ Lenke til kommentar
jahas Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Skal på Viking Stadion for å se Viking <3.Sjekk ut mitt tabelltips for tippeligaen 2008: http://snoore.wordpress.com/2008/03/30/mit...ga-tabell-tips/ Det tipset kommer tilå gå rett til h.... Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ikke i kveld, men i morra. Er du redd for at de blir stående tomme? Han lurte kanskje heller på hvor mange her som faktisk var ekte supportere, og ikke bare hjemmesittere..? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Synes det er på grensa til skandaløst at ikke TV2 sender en tippekamp kl18 for oss dødelige. Er jo søndagens høydepunkt å følge pling-kamper. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Synes det er på grensa til skandaløst at ikke TV2 sender en tippekamp kl18 for oss dødelige. Er jo søndagens høydepunkt å følge pling-kamper. Word. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 det var da voldsomt tafatt ham-kam spilte idag da, de kan vel bedre enn dette Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Endelig er sesongen i gang igjen. Var selvsagt på Viking stadion og overbar en 1-0-seier. Hyggelig for oss var det også at Stabæk og Lillestrøm avga poeng, mens Brann greier å hente seg inn de siste minuttene og dra i land tre poeng. Men jeg er bare glad for at sesongen er igang igjen og at spenningen også her hjemme kan komme seg! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Flott kamp på stadion, med litt gullflaks mot slutten og en målkåt Helstad Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Vel,Lillestrøm fortjente nå ikke poenget sitt i denne kampen. Tromsø pøste på med sjangser hele førsteomgangen og siste del av andreomgangen og burde virkelig fått alle poengene. Ironisk egentlig da det alltid har vært motsatt hvor Tromsø har blitt presset men likevel fått med seg poengene. Jaja,en ny kamp neste helg og da skal 3 poeng inn. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ikke i kveld, men i morra. Er du redd for at de blir stående tomme? Om jeg er redd for om hva skal bli stående tomt? Skal du ut og "lalle" og tromme litt med Kjernen i morgen da? Eller kose deg med et par hundre Lyn- supportere? Var uansett HERLIG å komme igang igjen med Tippeligaen. Håper bare jeg har stemmen i behold i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå