gaggy Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Blir jo veldig spennende denne sesongen, er jo en del lag som kjemper om gullet her. selvsagt kjemper alle lag om det men kandidatene er selvsagt RBK,Brann,Viking,Lillestrøm og muligens Stabæk som en mer outsider. resten av laga slåss vel på midten av tabellen elr havner i nedrykkstriden. Håper ærlig talt Vålerenga er samspilt nok til at de kan kjempe helt oppi der, Martin Andresen er smart han vet nok hva han driver med i Vålerenga, han har jo forsterka laget betraktelig. Er jo helt rart hvis de ikke er heelt oppi der egentlig. Tror Viking fort kan overraske den sesongen her. Men RBK har noe å bevise fra i fjor, så tror de har forberedt seg grundig før sesongen. Blir jævlig gøy å få med seg i alle fall. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Treningskamp mellom Glimt og Tromsø i morgen, så får vi se hvor landet ligger. Synd med Miller, men han kommer til å gjøre det stort i RBK. Et av de største talentene i serien i år. Og for de som er interessert vant Tromsø denne 2-1 etter to mål av Tommy Knarvik Tromsø hadde visst god kontroll på Glimt defensivt etter smellen baklengs som kom i starten. Det gir TIL to seire på rad etter 3-0 kampen mot Viking. Er selv fornøyd med at TIL tippes på 7 plass,kunne gjerne vært en eller to plasser lenger ned også. De gjør det alltid best når det ikke forventes noe og de kan sloss nedenfra. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 TIL kan ikke sies å ha hatt "god kontroll" på Glimt, ettersom det var Glimt som styrte mesteparten av kampen. Resultatet speiler ikke kampen som helhet, men det er ingen sure miner fra min side, etter som det faktisk er resultatet som teller. Vil bare si i fra at TIL ikke hadde "god kontroll". Andreomgangen regjerte Glimt spillet, mens TIL kan sies å ha hatt kontroll i første omgang etter Glimts tidlige mål. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Nå lurer jeg virkelig på hvilken kamp du har sett på. Du kan gjerne si at Glimt hadde ballen mer til tider men det har tiden betydning når de ikke klarer å omsette det til mål. Når jeg sier de hadde kontroll vil det si at de ikke ble satt på de store prøvelsene men holdt stand selv om Glimt prøvde seg noen ganger. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Du sa TIL hadde, og jeg siterer, "god kontroll på Glimt defensivt etter smellen baklengs som kom i starten". Jeg sikter ikke til hvor mye Glimt hadde ballen eller ikke hadde ballen, men når et lag har "god kontroll" er det gjerne slik at det ikke tillater det andre laget til noe truende offensivt spill. Glimt prøvde seg, som sagt, og jeg nekter ikke for at ikke TIL holdt stand, men utfallet av andre omgang kunne fort ha vært et annet. TIL hadde ikke "god kontroll" i andre omgang, men kontroll, det hadde de. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Kontroll er kontroll uansett hvor mye du kverulerer på det. Og du kan ikke si at Glimt så direkte farlig ut mer enn maks to-tre ganger i hele kampen. Om det ikke er å ha god kontroll defensivt så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hvem tror dere VG tipper som gullvinner? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Hvem er det som er igjen ? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) VG's Tabell så langt: Nr. 1: ???????? Nr. 2: ???????? Nr. 3: Brann Nr. 4: Vålerenga Nr. 5: Stabæk Nr. 6: Lillestrøm Nr. 7: Tromsø Nr. 8: Fredrikstad Nr. 9: Lyn Nr. 10: Strømsgodset Nr. 11: Ham-Kam Nr. 12: Molde Nr. 13: Aalesund Nr. 14: Bodø/Glimt Endret 27. mars 2008 av Bangern1991 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hvem tror dere VG tipper som gullvinner? RBK eller VIF, tror jeg. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Viking eller VIF. Tror VIF og at de vil komme med masse skryt over det store apparatet og de fantastiske signeringene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Nja, VIF ble tippet som nr 5 i Aftenposten. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 VG's Tabell så langt: VG tippet "i dag" Stabæk på femteplass i årets serie. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Vel,er da ofte sprik mellom avisene så vi får se. Men fjorårets sprekk kan godt føre til mer skepsis hos ekspertene. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 VG's Tabell så langt: VG tippet "i dag" Stabæk på femteplass i årets serie. Så da har de VIF blant de 4 beste? Ja, særlig...kommer nok bak LSK igjen, de. pantera Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Lsk er som nummer 6 på tabellen, ifølge VG. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Nettavisen har VIF på sjette plass Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 blir spennede dette her jeg er trønder, så heia rbk, men det blir litt spennende å se noen eventuelt nye talenter.. Berbatovci og Aas på rbk er begge nye i 1-lagstroppen. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Ja, det hadde vært artig om de to kunne fått sin andel spilletid i årets sesong, har god tro på dem begge. Når det gjelder Jo Sondre Aas så vurderer RBK å låne ham ut. Haugesund var inn i bildet, men ble ikke noe av. Vi får se hva som skjer. Endret 25. mars 2008 av Benitez Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Vel,stakkaren har jo Iversen,Kone,Konan,Traore og Storflor å konkurrere mot så et utleie virker logisk for Aas. Vil nok bare være godt for utviklingen hans og gi RBK en bedre spiller i fremtiden om de velger å satse på han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå