kapitalisten Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) 9 dager igjen til TL '08, og TV2 teaser som bare faen: http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=223206 http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=223210 http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=222559 Endret 20. mars 2008 av kapitalisten Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Haha, TV 2 Brannkanalen fornekter seg ikke på den første videoen ihvertfall! Ikke noe som helst positivt om RBK Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 nei, hva skulle det være? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Skulle ikke forundre meg om alle kanalene går på Sport i år, bare for å tjene mer penger. TV2 Sport og Sumo eller hva den nettdelen heter går visst over all forventning. Dog, serveren kollapset alltid når det var Brann og RBK-kamper på nettet som ikke ble vist på tv. Endret 21. mars 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
iDude Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Haha, TV 2 Brannkanalen fornekter seg ikke på den første videoen ihvertfall! Ikke noe som helst positivt om RBK Etter fjorårets "strålende" sesong? De er da ikke magikere heller Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Greit nok at det ikke var en spesielt god sesong for oss ifjor, men det var da noen lyspunkt verdt å ta med, feks. 3-0 seieren over Brann Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Er dette sesongen... Endret 21. mars 2008 av kapitalisten Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Når det gjelder Glimt, så er det tydelig at VG ikke aner hva de prater om. Glimt kommer riktignok ikke til å kjempe i toppen, men kommer nok til å legge lag som Strømsgodset og Ham-Kam under seg. Ikke et vondt ord om Godset og Ham-Kam, det er gode lag, men jeg er sterk i troen på at Glimt holder seg i det gode selskap dette året. Når det er sagt, så håper jeg Odd forblir i Adecco dette året, hvis ikke Fevang har planer om å atter en gang bli totalt latterliggjort i Tippeligaen neste år. Forøvrig holder det egentlig med at den største keeperfloppen noen sinne, Jarstein, er med og kan ydmykes. For å si det slik, så har han vel ikke akkurat gode minner fra Aspmyra, noe han kan takke seg selv fullt og helt for. Spår noen få oppturer for Jarstein denne sesongen, men fy flate fyren oppfører seg arrogant, og han faller gjennom. Londak kan bli en hit i TL, og samme med Martins. Han er en spiss som kan gjøre det godt. En slags Nannskog-type, men allikevel noe vi ikke har sett før. Treningskamp mellom Glimt og Tromsø i morgen, så får vi se hvor landet ligger. Synd med Miller, men han kommer til å gjøre det stort i RBK. Et av de største talentene i serien i år. Når det gjelder VIF, så tror jeg Johan Kaggestad vil bli den utløsende faktoren for dem i TL i år. Får de bare med seg Christian Paasche og Dag Otto Lauritzen så er laget så og si komplett, og vil vinne TL ganske lett! Endret 23. mars 2008 av Ladern Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Husk "Fotballextra: Tippeligastart" i kveld kl. 20.00! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Når det gjelder VIF, så tror jeg Johan Kaggestad vil bli den utløsende faktoren for dem i TL i år. Får de bare med seg Christian Paasche og Dag Otto Lauritzen så er laget så og si komplett, og vil vinne TL ganske lett! Haha...konge sitat Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 MA kan bli vraket som landslagskaptein. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Når det gjelder VIF, så tror jeg Johan Kaggestad vil bli den utløsende faktoren for dem i TL i år. Får de bare med seg Christian Paasche og Dag Otto Lauritzen så er laget så og si komplett, og vil vinne TL ganske lett! Da mangler de bare en fjellgeit før laget er 100% Endret 23. mars 2008 av ibrotha Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 MA kan bli vraket som landslagskaptein. Fint, jeg har aldri hatt trua på Martin Andresen. I mine øyne er han en oppskrytt, stygtspillende og ikke minst enormt sutrete spiller. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Helt greit at han blir vraket, han er en middelmådig god fotballspiller, men han er ingen stjerne. Hangeland kan bli kaptein, eller Storbæk. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 MA kan bli vraket som landslagskaptein. Fint, jeg har aldri hatt trua på Martin Andresen. I mine øyne er han en oppskrytt, stygtspillende og ikke minst enormt sutrete spiller. You stole my words! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det eneste Martin Andresen kommer til å tilføye VIF er drama, drama og litt mer drama innenfor trenerteamet/stallen. Og så klart en middels plassering på tabellen i høst. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Lurvefranzen, du mener at Martin leder dem til gull? Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Håper og tror han ikke gjør det, tipper 4-5 på Enga i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå