Gå til innhold

Tippeligaen 2008: Status: [22.Runde]

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ahh godt endelig noen som har skjønt det, både vg og aftenposten tipper bodø glimt på sisteplass og eneste plass med direkte nedrykk, får håpe det blir sånn også da :)

Tja, jeg håper heller at Odd rykker opp (og Glimt beholder plassen) slik at vi kan slå dere i Tippeligaen også. ;)

Lenke til kommentar
ahh godt endelig noen som har skjønt det, både vg og aftenposten tipper bodø glimt på sisteplass og eneste plass med direkte nedrykk, får håpe det blir sånn også da :)

Tja, jeg håper heller at Odd rykker opp (og Glimt beholder plassen) slik at vi kan slå dere i Tippeligaen også. ;)

Etter kvalik-kampene mot Bodø/Glimt så har det blitt mitt hatlag nr.1. Så jeg har alt å vinne egentlig. Rykker dere ned er det bare bra, men hvis dere klarer dere så kommer vi opp og lager same-Jodd av dere sesongen 2009. Hevnen er søt.

Lenke til kommentar
Etter kvalik-kampene mot Bodø/Glimt så har det blitt mitt hatlag nr.1. Så jeg har alt å vinne egentlig. Rykker dere ned er det bare bra, men hvis dere klarer dere så kommer vi opp og lager same-Jodd av dere sesongen 2009. Hevnen er søt.

Same-Jodd?

Hva har samer med saken å gjøre? Jeg har ikke aning hvor mange samer det er i Bodø (eller i Nordland fylke), men de er i mindretall.

Hvorfor drar du inn samer her? Er det bare fordi vi er fra Nord-Norge?

Lenke til kommentar
Jeg prøvde faktisk google, men fant ingen treff som hadde fra Adecco

http://www.google.no/search?sourceid=navcl...adeccoligaen+08

Jeg kan ikke fatte problemstillingen din... Et enkelt Google-søk på 5 sek tok det meg å finne gode nok sider til dette formålet...

Kan vel ikke være vanskeligere enn å go på Vg og skjekke også da:)

Jeg vet. Kil Hemne og Molde møtes i cupfinalen.. Noe mer dere lurer på?

Hvem vinner Champions League? :)

Ingen tvil om hvem som vinner Champions League da.. Det er selvfølgelig Arsenal :D

Lenke til kommentar
Jeg prøvde faktisk google, men fant ingen treff som hadde fra Adecco

<a href="http://www.google.no/search?sourceid=navcl...adeccoligaen+08" target="_blank">http://www.google.no/search?sourceid=navcl...adeccoligaen+08</a>

Jeg kan ikke fatte problemstillingen din... Et enkelt Google-søk på 5 sek tok det meg å finne gode nok sider til dette formålet...

Kan vel ikke være vanskeligere enn å go på Vg og skjekke også da:)

Jeg vet. Kil Hemne og Molde møtes i cupfinalen.. Noe mer dere lurer på?

Hvem vinner Champions League? :)

Ingen tvil om hvem som vinner Champions League da.. Det er selvfølgelig Arsenal :D

Tror heller det bblir Liverpool, Barcelona eller AC Milan

Lenke til kommentar

Selvfølgelig skal jeg til Zambia den 26 mars og får dermed ikke med meg de tre første rundene!!! :wallbash:

I tillegg har jeg bursdag da RBK spiller mot Enga på Ullevaal og da kan jeg ikke dra siden jeg har besøk fra Nederland og er temmelig klein fra lørdagen.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig skal jeg til Zambia den 26 mars og får dermed ikke med meg de tre første rundene!!! :wallbash:

Ikkeno´stress, vi leder serien med 9 poeng og 12+ i målforskjell når du kommer tilbake :)

Tenker vel det samme, men Godset-kampen i Drammen er når jeg er der nede. Og jeg har en kompis i klassen som er maks Godset-fan! Skulle likt å være på kamp med han og mobbet han! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...