nerd-light Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 ahh godt endelig noen som har skjønt det, både vg og aftenposten tipper bodø glimt på sisteplass og eneste plass med direkte nedrykk, får håpe det blir sånn også da Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 ahh godt endelig noen som har skjønt det, både vg og aftenposten tipper bodø glimt på sisteplass og eneste plass med direkte nedrykk, får håpe det blir sånn også da Tja, jeg håper heller at Odd rykker opp (og Glimt beholder plassen) slik at vi kan slå dere i Tippeligaen også. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 ahh godt endelig noen som har skjønt det, både vg og aftenposten tipper bodø glimt på sisteplass og eneste plass med direkte nedrykk, får håpe det blir sånn også da Tja, jeg håper heller at Odd rykker opp (og Glimt beholder plassen) slik at vi kan slå dere i Tippeligaen også. Etter kvalik-kampene mot Bodø/Glimt så har det blitt mitt hatlag nr.1. Så jeg har alt å vinne egentlig. Rykker dere ned er det bare bra, men hvis dere klarer dere så kommer vi opp og lager same-Jodd av dere sesongen 2009. Hevnen er søt. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Håper Glimt og Odd møtes i kvalikk igjen. Og at Odd ryker igjen. Sandnes Ulf og Alta rykker direkte opp. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Faen, det er ikke så lenge til Tippeligaen begynner. Gleder meg som faen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Faen, det er ikke så lenge til Tippeligaen begynner. Gleder meg som faen Jeg også! Men for ikke med meg første runde da For da er jeg i Roma, er jo en god erstattning forsove da. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Etter kvalik-kampene mot Bodø/Glimt så har det blitt mitt hatlag nr.1. Så jeg har alt å vinne egentlig. Rykker dere ned er det bare bra, men hvis dere klarer dere så kommer vi opp og lager same-Jodd av dere sesongen 2009. Hevnen er søt. Same-Jodd? Hva har samer med saken å gjøre? Jeg har ikke aning hvor mange samer det er i Bodø (eller i Nordland fylke), men de er i mindretall. Hvorfor drar du inn samer her? Er det bare fordi vi er fra Nord-Norge? Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Håper Glimt og Odd møtes i kvalikk igjen. Og at Odd ryker igjen. Sandnes Ulf og Alta rykker direkte opp. For du har peiling på fotball... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg vet. Kil Hemne og Molde møtes i cupfinalen.. Noe mer dere lurer på? Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg vet. Kil Hemne og Molde møtes i cupfinalen.. Noe mer dere lurer på? Hvem vinner Champions League? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Enda en fotballekspert ser jeg. Lenke til kommentar
labjo Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg prøvde faktisk google, men fant ingen treff som hadde fra Adecco http://www.google.no/search?sourceid=navcl...adeccoligaen+08 Jeg kan ikke fatte problemstillingen din... Et enkelt Google-søk på 5 sek tok det meg å finne gode nok sider til dette formålet... Kan vel ikke være vanskeligere enn å go på Vg og skjekke også da:) Jeg vet. Kil Hemne og Molde møtes i cupfinalen.. Noe mer dere lurer på? Hvem vinner Champions League? Ingen tvil om hvem som vinner Champions League da.. Det er selvfølgelig Arsenal Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg prøvde faktisk google, men fant ingen treff som hadde fra Adecco <a href="http://www.google.no/search?sourceid=navcl...adeccoligaen+08" target="_blank">http://www.google.no/search?sourceid=navcl...adeccoligaen+08</a> Jeg kan ikke fatte problemstillingen din... Et enkelt Google-søk på 5 sek tok det meg å finne gode nok sider til dette formålet... Kan vel ikke være vanskeligere enn å go på Vg og skjekke også da:) Jeg vet. Kil Hemne og Molde møtes i cupfinalen.. Noe mer dere lurer på? Hvem vinner Champions League? Ingen tvil om hvem som vinner Champions League da.. Det er selvfølgelig Arsenal Tror heller det bblir Liverpool, Barcelona eller AC Milan Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Faen, til helvette. Dette er TIppeliga tråd, ikke CL tråd. Kom dere ut. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Såda La nå jentene få kose seg litt ... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 10 dager igjen til seriestart Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Selvfølgelig skal jeg til Zambia den 26 mars og får dermed ikke med meg de tre første rundene!!! I tillegg har jeg bursdag da RBK spiller mot Enga på Ullevaal og da kan jeg ikke dra siden jeg har besøk fra Nederland og er temmelig klein fra lørdagen. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Selvfølgelig skal jeg til Zambia den 26 mars og får dermed ikke med meg de tre første rundene!!! Ikkeno´stress, vi leder serien med 9 poeng og 12+ i målforskjell når du kommer tilbake Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Selvfølgelig skal jeg til Zambia den 26 mars og får dermed ikke med meg de tre første rundene!!! Ikkeno´stress, vi leder serien med 9 poeng og 12+ i målforskjell når du kommer tilbake Tenker vel det samme, men Godset-kampen i Drammen er når jeg er der nede. Og jeg har en kompis i klassen som er maks Godset-fan! Skulle likt å være på kamp med han og mobbet han! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå