Raste Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 3000 er omtrent det Stabæk hadde i gjennomsnitt i Tippeligaen HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA. Måtte bare få det ut Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) 20,000 tomme seter jubler for Lyn hver søndag, men i dag blir det mas og alt for mye folk. For 20,000 tomme seter fylles av nerds, men vi senker dem og sender dem hjem. Og på mandag er alt som før. Jepp, Jens Bånn, temmelig bånn ... Endret 16. februar 2008 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Arti å se at Enga ikke får til mer med 8 trenere, i forhold til Lyn med sine få. Må spare litt av sarkasmen til sesongstart føler jeg.. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Arti å se at Enga ikke får til mer med 8 trenere, i forhold til Lyn med sine få. Må spare litt av sarkasmen til sesongstart føler jeg.. Lyn har seks trenere. Er det egentlig så uendelig mye mindre enn VIF? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Armageddon tenker vel på Vålerengas storsatsing i år. Vi har skaffet oss et svært treningsteam og mange nye, på papiret, toppsspillere. Jeg regner med at om vi går på noen blemmer i begynnelsen, vil vi måtte tåle endel komentarer om at vår storsatsing går til helvete og lignende. Fant noen tall på trenerteamene: Lyn: Hovedtrener, to ass. trenere, toppspillerutvikler, keepertrener og fysisk trener. Til sammen: 6 Vålerenga: Hovedtrener, deffensiv trener, offensiv trener, keepertrener, toppspillerutvikler, to fysiske trenere. Til sammen: 7 Altså ingen stor forskjell når man teller dem. Martin Andresen kan ikke helt kalles trener selv om mange medier kaller han det. Han er spillende manager. Hva det egentlig betyr vet jeg ikke, men han har ikke mer enn et lite ord å si under treningene. Det jeg mislikte sterkt i kampen var at Lyns nummer 25, nigerianeren Paul Obiefule, kastet seg hver enste gang noen var borti han. Han ble også liggende og vri seg i smerte et par-tre ganger uten at jeg så noen virkelig grunn til det. Det er lenge siden jeg har sett noen Lyn-fans her på forumet. Hvorfor er det ingen her sånn at jeg kan ha noen å krangle med? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Lyn-fans har ikke internett. De er ikke nerds.. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Lyn-fans har ikke internett. De er ikke nerds.. For en glup kommentar. Den skal jeg spare på. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Enig,azathosk . For en glup kommentar, sier jo litt om han... Enga trenger bare noen kamper, dem har som sagt et helt nytt trenerteam og et helt nytt lag. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Refererte til sangen lengre oppe. Ble litt for avansert. Beklager. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Refererte til sangen lengre oppe. Ble litt for avansert. Beklager. Ok Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Refererte til sangen lengre oppe. Ble litt for avansert. Beklager. Du gjør det enklere ved å ta med det du referer til. Bruk sitat-funksjonen når du svarer. Endret 17. februar 2008 av azathosk Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Armageddon tenker vel på Vålerengas storsatsing i år. Vi har skaffet oss et svært treningsteam og mange nye, på papiret, toppsspillere. Jeg regner med at om vi går på noen blemmer i begynnelsen, vil vi måtte tåle endel komentarer om at vår storsatsing går til helvete og lignende. Det er lenge siden jeg har sett noen Lyn-fans her på forumet. Hvorfor er det ingen her sånn at jeg kan ha noen å krangle med? De har i utganspunktet ikke så mange fans. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Diomande Alassane som prøvespilte for Viking for litt siden, har nå signert for Alta I.F....Han scoret også mål i dagens kamp mot Hødd for Alta, og jeg tror han slår igjennom der Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ikke noe stygt om Alta, men jeg tviler på at en spiller som havner der kommer til å bli noe stort. Hadde han vært et stortalent/spiller så hadde nok større klubber hatt ut følere på han. At Viking ikke hentet han er vel også et tegn på at han ikke har det som skal til for å slå gjennom på et (nogenlunde) høyt nivå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ikke noe stygt om Alta, men jeg tviler på at en spiller som havner der kommer til å bli noe stort. Hadde han vært et stortalent/spiller så hadde nok større klubber hatt ut følere på han. At Viking ikke hentet han er vel også et tegn på at han ikke har det som skal til for å slå gjennom på et (nogenlunde) høyt nivå. *kremt* Tore Reginiussen og Trond Fredrik Ludvigsen er begge gode fotball spillere, så ikke si ting før du vet.... vi har faktisk to talenter som har muligheten til å bli god, og begge er i slekt med Tore Reginiussen Mads Reginiussen og Christian Reginiussen Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hvor gammel er Diomande? Har vel en del betydning for hvilke muligheter han har videre?Tore tok jo stedet videre som 20 åring eller yngre til et høyere nivå,ellers ville han nok gått glipp av en del utvikling. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvor gammel er Diomande? Har vel en del betydning for hvilke muligheter han har videre?Tore tok jo stedet videre som 20 åring eller yngre til et høyere nivå,ellers ville han nok gått glipp av en del utvikling. Diomande har vel fylt 20 nå, eller ihvertfall ganske nær 20. Han var ihvertfall 18 da han "var" i LSK. Pantera Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Tore Reginiussen og Trond Fredrik Ludvigsen er begge gode fotball spillere, så ikke si ting før du vet.... Det er naturligvis en forskjell på lokale talenter og en 19-åring fra Elfenbenkysten. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Tore Reginiussen og Trond Fredrik Ludvigsen er begge gode fotball spillere, så ikke si ting før du vet.... Det er naturligvis en forskjell på lokale talenter og en 19-åring fra Elfenbenkysten. En av grunnene til at Viking ikke signerte Diomande, kan jo være pga det samme som skjedde da han var i LSK...i og med at situasjonen med Ijeh ikke er avklart enda, så er han vel ikke garantert spilletid i Viking heller, og da fikk vel kanskje Rösler klade føtter igjen , og ikke stoler på norske myndigheter, hva oppholdstillatelse angår. Pantera Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Non-EØS-regelen er på vei bort, ergo bør ikke det være noe problem med tanke på at han har landskamper for aldersbestemte landslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå