Benny94 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hvilke lag vil du i så fall sette under Glimt og hvorfor? Selv om ikke spørsmålet var til meg så vil jeg svare på det HamKam mener jeg har gjort dårlige, risikofylte kjøp. Oliver Karekezi, Han nye fra Irak, og Håkan Malmstrøm fra Sverige. Pluss en ny "mifsud". Alle disse er tvilsomme spillere som kan vippe begge veier. Sebino Plaku er vel den som kanskje lykkes. Resten tror jeg blir stallfyll og HamKam ender desidert sist på tabllene - igjen. Helt enig! Irakeren kommer til å floppe skikkelig tror jeg! Den nye " Mifsud " tror jeg kommer til å gjøre det bra det tror jeg også Sebino Plaku også gjør! Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Selv om ikke spørsmålet var til meg så vil jeg svare på det HamKam mener jeg har gjort dårlige, risikofylte kjøp. Oliver Karekezi, Han nye fra Irak, og Håkan Malmstrøm fra Sverige. Pluss en ny "mifsud". Alle disse er tvilsomme spillere som kan vippe begge veier. Sebino Plaku er vel den som kanskje lykkes. Resten tror jeg blir stallfyll og HamKam ender desidert sist på tabllene - igjen. Alltid glad når noen begrunner ting bedre enn med bare "fordi jeg tror det" så ethvert svar er et godt svar. Men syns du glemmer at Ham Kam har flere spillere som holder veldig godt norsk nivå. Jeg nevner Arnar Førsund som spilte fantastisk til tider for Sandefjord, Markus Ringberg som er garantist for en del mål, Ivar Rønningen som er fullstappet med erfaring og Tommy Øren som stiller opp med toppspill til tider. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Molde slo i går VIF 3 - 1 i Spania Det kunne vært enda flere mål til MFK. Skal sies at VIF ikke stilte med sitt beste lag Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Var visst en del forandringer hos VIF fra kampen mot Tromsø. Eneste offensive spilleren som har fått to kamper på rad er Lars Iver Strand. Blir spennende om VIF snur ting etterhvert og vinner på rekke og rad ettersom laget blir mer sammensatt. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hvilke lag vil du i så fall sette under Glimt og hvorfor? Selv om ikke spørsmålet var til meg så vil jeg svare på det HamKam mener jeg har gjort dårlige, risikofylte kjøp. Oliver Karekezi, Han nye fra Irak, og Håkan Malmstrøm fra Sverige. Pluss en ny "mifsud". Alle disse er tvilsomme spillere som kan vippe begge veier. Sebino Plaku er vel den som kanskje lykkes. Resten tror jeg blir stallfyll og HamKam ender desidert sist på tabllene - igjen. Helt enig! Irakeren kommer til å floppe skikkelig tror jeg! Den nye " Mifsud " tror jeg kommer til å gjøre det bra det tror jeg også Sebino Plaku også gjør! "Irakeren" er ikke fra Irak, men Serbia. Han har dog spilt fotball den siste tiden for en iransk klubb - Esteghlal. Det har ikke vært spilt mye fotball i Irak de siste årene. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Man kan vel ikke regne med at en nyopprykket vippeklubb kan dra de største stjernene. Risikoer er det eneste som virker i slike situasjoner. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Man kan vel ikke regne med at en nyopprykket vippeklubb kan dra de største stjernene. Risikoer er det eneste som virker i slike situasjoner. Det er sant det du sier der Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg må si at jeg ble litt overrasket over VIFs 3-1 tap mot Molde. Det skal visstnok være pga. mye rulleringer, nye formasjoner, uvante spillemåter og at spillerne ikke er så vant til hverandre enda. I neste kamp, mot Nybergsund, regner jeg med seier. Jeg sier ikke med dette at treningskampene er viktige, men som det konkurransemennesket jeg er, ønsker jeg seier i hver eneste kamp. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Kun ett lag rykker ned i år. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Kun ett lag rykker ned i år. OK? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er vel ikke avgjort enda det da. Synes det blir for dumt om bare et lag rykker ned. Da hadde det vært bedre om flere lag rykker opp, eller fått flere kvalikker. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Blir for dumt med 4 lag direkte til TL. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det er avgjort at et lag skal ned, og 3 direkte opp, og et lag fra hver divisjon skal møtes i kvalikk Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det er avgjort at et lag skal ned, og 3 direkte opp, og et lag fra hver divisjon skal møtes i kvalikk Dette er ikke avgjort, men forbundets innstilling til fotballtinget i april. I realiteten er det det som kommer til å skje, men det er ikke avgjort ennå. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg må si at jeg ble litt overrasket over VIFs 3-1 tap mot Molde. Det skal visstnok være pga. mye rulleringer, nye formasjoner, uvante spillemåter og at spillerne ikke er så vant til hverandre enda. I neste kamp, mot Nybergsund, regner jeg med seier. Jeg sier ikke med dette at treningskampene er viktige, men som det konkurransemennesket jeg er, ønsker jeg seier i hver eneste kamp. Jeg ble ikke overrasket i det hele tatt. Andre kampen i år, og det var med så og si nytt mannskap fra forrige kamp. Det blir spennende å se hvem som stiller mot Nybergsund. Det er jo landskamp i morgen der Hæstad, Andresen og Storbæk etter all sannsynlighet får spilletid. Dog, det stikker litt i sjela at vi taper både mot Tromsø og Molde. Vi tar Nybergsund, og da skal jeg dit! Lenke til kommentar
yz Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 fotball eier. spiller hver dag med jan raymond i bingen. vi eier vedlig Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Det ble 2-2 i en dårlig spilt treningskamp mellom VIF og Lyn. VIF skapte aller mest, men Lyn klarte å sette sine få sjanser. VIF sitt midtbaneledd var det som fungerte dårlig og det er noe som frustrerer meg når vi har spillere som Andresen, Doffen og Zadic på banen samtidig. Forsvaret fungerte veldig bra med unntak av to ganger. Det var de to gangene det ble mål. På Lyns første mål var VIF-spillerne altfor trege hjemover og Endre Fotland Knudsen (?) fikk en forsåvidt grei, fin linje alene mot mål. Andre målet til Lyn kom etter elendig forsvarspill. Magnus Powell fikk stå alene midt på 16-meteren og da lander ballen selvfølgelig hos han. Det var ikke så veldig vanskelig for han å plassere den i mål da. Første målet til Vålerenga hadde vi littegrann flaks. Doffen dundrer ballen langs bakken, men ballen treffer keeperen eller en forsvarsspiller (husker ikke nøyaktig) og daler inn i mål. Men litt flaks må man få lov til å ha. Spesielt siden vi hadde en trippelsjanse hvor ene skuddet ble reddet på strek og et langskudd i tverrliggeren. Abdre målet kom etter et nydelig angrep hvor Moa løp hele veien langs kanten, la inn til Glenn Roberts før Jarl Andrè Storbæk fikk den i mål. Det var veldig positivit at det kom 3000 i dag, på en treningskamp. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 3000 er jo veldig overaskende på en treningskamp, men det er jo mot Lyn. Så kanskje ikke så rart Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 3000 er omtrent det Stabæk hadde i gjennomsnitt i Tippeligaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå