Havard_92 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Glimt slo i hvertfall Odd. MÅTTE BARE SI DET! Får vel fortelle litt om glimt da...Selv er jeg Odd supporter, og har erfart at Glimt supportere, er veldig usympatiske: Da de hadde slått Odd, raste det en haug av bodøtøser for å rasere vårt Odd forum med masse useriøse og hånlige kommentater. Det ble også laget mange youtube videoer for å håne Odd... Før kampstart, hadde supporterklubben sendt en ringeklokke gjemt inni en gave, til Jarstein og Fevang som bodde på samme hotell i bodø. De ble vekt kl 4 om natta og trudde det var en bombe, dette ble gjort for å gjøre dem ''uklare'' til kamp. Det som er så synd med det hele er at det ikke blir noen hevn for Odd, for bodø kommer til å rykke ned, samtidig som Odd rykker opp kampen mot rosenborg var nok et hint om at de ikke er klare for tl. Edit: Har familie derfra, og har lenge likt klubben, men supporterne dems har nå tvingt meg til å hate den. Endret 31. januar 2008 av Havard_92 Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Okay, sorry for å ha brakt den diskusjonen opp igjen. Min mening: Når det gjaldt skittkasting mellom supporterne mener jeg begge leirer var omtrent like gode. Noen få glimt-supportere gikk (litt?) over streken når det gjelder klokke-greia. Vi er ikke alle slik her oppe i nord Jeg skal ikke trekke denne diskusjonen opp igjen, beklager. Vi får se hvem som rykker opp og hvem som rykker ned. Jeg har i hvertfall lov til å håpe på at vi holder oss oppe. Og Glimt har jo skaffet seg tre nye spillere, to av dem forsvarsspillere, noe som 8-0 tapet viste at vi trenger. Da er kanskje sjansen for å bli oppe litt høyere. Endret 31. januar 2008 av MetroN Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hehe, hyggelig at du er av de sympatiske da men dessverre, jeg vil fortsatt påstå at glimt har tl's dårligste stall gleder meg til å morra, lokalderbyet odd-pors xD Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hehe, hyggelig at du er av de sympatiske da men dessverre, jeg vil fortsatt påstå at glimt har tl's dårligste stall gleder meg til å morra, lokalderbyet odd-pors xD You're entitled to your wrong opinion... Hehe, vi har antagelig ikke den sterkeste, I'll give you that, men den aller dårligste... Jeg vet ikke helt. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvilke lag vil du i så fall sette under Glimt og hvorfor? Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Kremt... kanke stallen til noen andre lag.... kremt. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Du har med andre ord ikke noe grunnlag for å si at Glimt ikke har den svakeste stallen? Vil selv sette Molde,Glimt og Ham Kam ganske likt. Liker Ham Kam veldig dårlig men de har gjort noen gode signeringer allerede så setter dem trinnet over de andre. Molde har jo hentet inn Christian Steen og har en rå midtbane med Daniel Berg Hestad og Magne Hoseth så de kan nok bite fra seg de også. Glimt holder seg vel fortsatt til Trond Olsen, Runar Berg og Martins. Dette er gode spillere så klart, men vil fortsatt si at Ham Kam og Molde har sterkere staller per dags dato, Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Vil selv sette Molde,Glimt og Ham Kam ganske likt. Liker Ham Kam veldig dårlig men de har gjort noen gode signeringer allerede så setter dem trinnet over de andre. Molde har jo hentet inn Christian Steen og har en rå midtbane med Daniel Berg Hestad og Magne Hoseth så de kan nok bite fra seg de også. Av disse lagene skiller Molde seg ut med den klart sterkeste stallen. Ham-Kam og Glimt virker ikke (på papiret) like sterke. I tillegg til de du nevner har de også hentet Thomas Holm fra Vålerenga, en spiller som ikke er dårlig - men heller ikke var god nok for VIF. Det er bare ett lag som rykker (direkte) ned, og jeg tror det kommer til å bli et bikkjeslagsmål i bunn. Gleder meg allerede. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Du har med andre ord ikke noe grunnlag for å si at Glimt ikke har den svakeste stallen? Bare et supporter-grunnlag... Glimt holder seg vel fortsatt til Trond Olsen, Runar Berg og Martins. Dette er gode spillere så klart, men vil fortsatt si at Ham Kam og Molde har sterkere staller per dags dato, Du er ikke helt oppdatert på stallen til Glimt leser jeg, men hvem kan klandre deg? Glimt har hentet tre nye spillere: http://www.an.no/glimt/article3313418.ece Pluss Jan Derek Sørensen: http://www.an.no/glimt/article3298501.ece Og en klokkeklar beskjed fra treneren : http://www.an.no/glimt/article3288602.ece Men vi trenger nok et par spillere til, f. eks: en til spiss. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Sjekket på deres egen side i går så eventuelle mangler får stå på deres kappe Ser ingen nye etablerte spillere som vil hevde laget i artikkelen du sendte, en ukjent indreløper fra Flora Tallin og en stopper som ikke fikk spilletid i AIK. Ikke de store navnene med andre ord. Sørensen har også sett bedre dager selv om han presterer godt noen kamper i året. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Sjekket på deres egen side i går så eventuelle mangler får stå på deres kappe Ser ingen nye etablerte spillere som vil hevde laget i artikkelen du sendte, en ukjent indreløper fra Flora Tallin og en stopper som ikke fikk spilletid i AIK. Ikke de store navnene med andre ord. Sørensen har også sett bedre dager selv om han presterer godt noen kamper i året. Vi får se hvordan det går Endret 1. februar 2008 av MetroN Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det får vi Så det er sagt er det godt Glimt er tilbake så vi får den faste 16 mai kampen Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Ja, takk skal du ha. Glimt vs Tromsø på 16 mai, the battle for Nord-Norge, er jo en tradisjon! Endret 1. februar 2008 av MetroN Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Battle for Nordland? Kampen om Nord Norge mener du vel Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Opprør mot Bohinen Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Battle for Nordland? Kampen om Nord Norge mener du vel Rettelse: Battle for Nord-Norge. Glemte et lite øyeblikk at Tromsø ikke ligger i mitt fylke. Endret 1. februar 2008 av MetroN Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Opprør mot Bohinen Han sier vel som Valla; "Jeg er ingen pusekatt". Nå tar jeg slike ting litt med en klype salt, det er ganske normalt at arbeidere rotter seg sammen og baksnakker sjefen sin, som ofte kan få beskjed av alle andre enn de som klager om at noen er misfornøyd. Det er alltid minst to sider av en sak, får håpe Bohinens sjef er flink nok til å se hva som er riktig eller ikke. At spillere kan bli sure fordi de blir satt på plass er ikke nødvendigvis negativt, for det er jo en del av dem som har sine borstkjemte primadonnanykker og er sterke personligheter. Bohinen er jo fersk i ledergamet, så han har sikkert gjort noen glipper. Men jeg sitter nå ikke her og tror at spillerne i klubben er uskyldige lam og at Bohinen er den store stygge ulven. Enkelte har jo også et stort markeringsbehov, slik som eksempelvis Nannskog. Den mannen vil ikke akkurat bli en god leder selv om det er noe sannhet i utsagnet at man må lære seg å bli ledet av noen før man selv skal lede andre. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Opprør mot Bohinen Bohinen er jo fersk i ledergamet, så han har sikkert gjort noen glipper. Men jeg sitter nå ikke her og tror at spillerne i klubben er uskyldige lam og at Bohinen er den store stygge ulven. Enkelte har jo også et stort markeringsbehov, slik som eksempelvis Nannskog. Den mannen vil ikke akkurat bli en god leder selv om det er noe sannhet i utsagnet at man må lære seg å bli ledet av noen før man selv skal lede andre. Han er fersk - men ikke så fersk. Husk på at mannen tilbragte litt tid i Vålerenga før han gikk til Stabæk, og vi kan vel trygt si at det gikk et lettelsens sukk gjennom store deler av klubben når han fikk beskjed om at han var overflødig. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvilke lag vil du i så fall sette under Glimt og hvorfor? Selv om ikke spørsmålet var til meg så vil jeg svare på det HamKam mener jeg har gjort dårlige, risikofylte kjøp. Oliver Karekezi, Han nye fra Irak, og Håkan Malmstrøm fra Sverige. Pluss en ny "mifsud". Alle disse er tvilsomme spillere som kan vippe begge veier. Sebino Plaku er vel den som kanskje lykkes. Resten tror jeg blir stallfyll og HamKam ender desidert sist på tabllene - igjen. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Husk på at mannen tilbragte litt tid i Vålerenga før han gikk til Stabæk, og vi kan vel trygt si at det gikk et lettelsens sukk gjennom store deler av klubben når han fikk beskjed om at han var overflødig. Ja, vi kan vel slå fast at det ikke lønner seg å ligge med fruen til en i førsteelleveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå