Gå til innhold

Tippeligaen 2008: Status: [22.Runde]

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel ikke publikumstallet som bestemmer om et lag kan kvalifisere seg til Tippeligaen, er det vel? :)

nei er ikke det, det har du rett i^^ men alikevel.. hvis dem kvalifiserer seg til tippeligaen så skal jeg ta av meg hatten og komme på hver kamp dem spiller.. hjemme eller borte er det samma:)

Lenke til kommentar
Det er vel ikke publikumstallet som bestemmer om et lag kan kvalifisere seg til Tippeligaen, er det vel? :)

nei er ikke det, det har du rett i^^ men alikevel.. hvis dem kvalifiserer seg til tippeligaen så skal jeg ta av meg hatten og komme på hver kamp dem spiller.. hjemme eller borte er det samma:)

*Notert*

Lenke til kommentar
Sende mail til Petter Stordalen, og prøve å få han til å kjøpe Alta IF,og invistere i klubben....Bare si at de skal fronte kampen mot miljø ødeleggelse

Hehe, Stordalen er fra Porsgrunn. Tror han har mer tilhørighet hos Odd Grenland enn Alta IF for å si det sånn ;)

Men når alt kommer til alt så har vel Stordalen aldri interessert seg for fotball...

Lenke til kommentar

Da var treningskampen mellom VIF og Tromsø ferdig og endte 1-0 til Tromsø etter mål av Moldskred. Ruben Yttergård Jenssen og Douglas Sequeria skal ha vært TIL's beste for dagen.

VIF folka vil kanskje si at resultatet var pga eksperimentering, men syns selv det er litt komisk at de med sitt "stjernegalleri" ikke klarte å score.

Oppstillingene skal ha vært:

VIF

Perkins

Storbæk - Thomassen - Horn - Jepsen

Strand - Martin - Hæstad

Thorvald - Sæternes - Fredheim Holm

TIL

Sead Ramovic

Høgli - Sequeira - Reginiussen - Larsen

Knudsen - Knarvik - Haugen - Jenssen

Adriano - Huusko

Lenke til kommentar

Første treningskamp, første kamp siden siste serierunde å, tar det hele med stor ro.. Dere vant pga en junior feil av en junior. Vi satser ikke å være best om vinteren som vanlig, men å være best når det gjelder... Vi får se mot Molde..

Lenke til kommentar

Visste det ville komme en del reaksjoner ;)

Vel,man kan godt si selve målet var et uhell men om du leser hvilket som helst referat kan du lese at VIF ikke hadde stort å komme med i denne kampen. Når man ser oppstillingen ville man også gjerne tro at bedre spill skulle vært mulig selv om det er en stund siden forrige seriekamp.

Så det er sagt har TIL kun spilt en kamp før denne og hadde 3 debutanter fra start. Jeg er totalt enig i at denne kampen ikke betydde noe i det hele tatt, men gir en viss pekepinn på hvordan statusen er i lagene. For å pirke litt ville nok ikke enga folka vært særlig stille om det var de som vant ;)

Lenke til kommentar
Så så, ikke døm Enga etter en kamp. MED NYTT LEDERTEAM, NYE SPILLERE osv.

Dette trenerteamet og de nye spillere som alle tydeligvis er så sikre på skal ta VIF til himmels, ja.

Noe som ikke skjer.

Enig i at dette er kun en treningskamp, men etter hva jeg forsto så skapte VIF svært lite framover. Dette må da være urovekkende for Vålerenga fans.

Eller? Er Martin the man, kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...