aaserun Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Alta i tippeligaen? kan jeg aldri tro! desuten så tror jeg ikke de hadde trekt til seg så mange tilskuere! Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det er vel ikke publikumstallet som bestemmer om et lag kan kvalifisere seg til Tippeligaen, er det vel? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Det er vel ikke publikumstallet som bestemmer om et lag kan kvalifisere seg til Tippeligaen, er det vel? Nope, trokke det Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Tror vi skal hysje om det, så ikke Fotball Forbundet får noen rare ideer... Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Haha. Gammel klassekammerat og kompis av meg spiller i Stabæk nå Hvem da? Lenke til kommentar
aaserun Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det er vel ikke publikumstallet som bestemmer om et lag kan kvalifisere seg til Tippeligaen, er det vel? nei er ikke det, det har du rett i^^ men alikevel.. hvis dem kvalifiserer seg til tippeligaen så skal jeg ta av meg hatten og komme på hver kamp dem spiller.. hjemme eller borte er det samma:) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det er vel ikke publikumstallet som bestemmer om et lag kan kvalifisere seg til Tippeligaen, er det vel? nei er ikke det, det har du rett i^^ men alikevel.. hvis dem kvalifiserer seg til tippeligaen så skal jeg ta av meg hatten og komme på hver kamp dem spiller.. hjemme eller borte er det samma:) *Notert* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Sende mail til Petter Stordalen, og prøve å få han til å kjøpe Alta IF,og invistere i klubben....Bare si at de skal fronte kampen mot miljø ødeleggelse Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Sende mail til Petter Stordalen, og prøve å få han til å kjøpe Alta IF,og invistere i klubben....Bare si at de skal fronte kampen mot miljø ødeleggelse Hehe, Stordalen er fra Porsgrunn. Tror han har mer tilhørighet hos Odd Grenland enn Alta IF for å si det sånn Men når alt kommer til alt så har vel Stordalen aldri interessert seg for fotball... Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Da var treningskampen mellom VIF og Tromsø ferdig og endte 1-0 til Tromsø etter mål av Moldskred. Ruben Yttergård Jenssen og Douglas Sequeria skal ha vært TIL's beste for dagen. VIF folka vil kanskje si at resultatet var pga eksperimentering, men syns selv det er litt komisk at de med sitt "stjernegalleri" ikke klarte å score. Oppstillingene skal ha vært: VIF Perkins Storbæk - Thomassen - Horn - Jepsen Strand - Martin - Hæstad Thorvald - Sæternes - Fredheim Holm TIL Sead Ramovic Høgli - Sequeira - Reginiussen - Larsen Knudsen - Knarvik - Haugen - Jenssen Adriano - Huusko Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Kan ikke akkurat forvente en jevn strøm med mål når man har Sæternes og Fredheim Holm på topp.... Sæternes scorer vel 6 mål i en kamp og går så seks kamper uten nettkjenning. Lenke til kommentar
aaserun Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 spillerne må nok bare få spilt sammen noen kamper å få testet ut litt taktikker frem til seriestart så skal det gå mye bedre! Tar ikke det tapet mot tromsø så veldig hardt! vent å se Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Første treningskamp, første kamp siden siste serierunde å, tar det hele med stor ro.. Dere vant pga en junior feil av en junior. Vi satser ikke å være best om vinteren som vanlig, men å være best når det gjelder... Vi får se mot Molde.. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Visste det ville komme en del reaksjoner Vel,man kan godt si selve målet var et uhell men om du leser hvilket som helst referat kan du lese at VIF ikke hadde stort å komme med i denne kampen. Når man ser oppstillingen ville man også gjerne tro at bedre spill skulle vært mulig selv om det er en stund siden forrige seriekamp. Så det er sagt har TIL kun spilt en kamp før denne og hadde 3 debutanter fra start. Jeg er totalt enig i at denne kampen ikke betydde noe i det hele tatt, men gir en viss pekepinn på hvordan statusen er i lagene. For å pirke litt ville nok ikke enga folka vært særlig stille om det var de som vant Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Så så, ikke døm Enga etter en kamp. MED NYTT LEDERTEAM, NYE SPILLERE osv. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Så så, ikke døm Enga etter en kamp. MED NYTT LEDERTEAM, NYE SPILLERE osv. Dette trenerteamet og de nye spillere som alle tydeligvis er så sikre på skal ta VIF til himmels, ja. Noe som ikke skjer. Enig i at dette er kun en treningskamp, men etter hva jeg forsto så skapte VIF svært lite framover. Dette må da være urovekkende for Vålerenga fans. Eller? Er Martin the man, kanskje? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Og du sier etter første gang at Vålerenga ikke kommer til himmels? Da snakker man om å ha peiling. Det var EN TRENINGKAMP. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 ja det sa bodø glimt også etter at de tapte 8-0 mot rbk hehe, jaja tap er tap Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Nå tapte ikke Enga 8-0 heller da smarten. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Glimt slo i hvertfall Odd. MÅTTE BARE SI DET! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå