Pantera Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Angående Alanzinho Han tullingen som har skrevet den artikkelen der, burde kanskje sjekke litt fakta først. Pantera Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Gylfi Einarsson er da klar for Brann, til den nette sum av 0,- (han ble fristilt fra Leeds i fjor). Imponert stort på trening, så da fikk han kontrakt. http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3305340.ece Så spørs det om Brann klarer å få nok en gammel storhet i god gammel form, de har jo vært flinke til det så langt. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Gylfi Einarsson er da klar for Brann, til den nette sum av 0,- (han ble fristilt fra Leeds i fjor). Imponert stort på trening, så da fikk han kontrakt.http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3305340.ece Så spørs det om Brann klarer å få nok en gammel storhet i god gammel form, de har jo vært flinke til det så langt. Det spørs ja...han har vel ikke spilt så mye fotball siden han ble fristilt fra Leeds. Vært mye skada også. Men på sitt beste, meget god som indreløper i 4-3-3. Var ihvertfall da han var på sitt beste i LSK. Pantera Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Bodø/Glimt får et ublidt møte med Tippeligaen. Etter snaue 80 minutter så leder Rosenborg 8-0. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Lyn-Sif 1-2 http://dt.no/article/20080125/GODSET/628550317/1004/NYHET Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Bodø/Glimt får et ublidt møte med Tippeligaen. Etter snaue 80 minutter så leder Rosenborg 8-0. Sikkert avtalt spill mellom RBK og "farmerlaget" deres ... Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 FFS! Det var en treningskamp! Der Glimt ikke kan stille med mer enn 13-14 spillere som er skadefrie. Midtstopperne var en 23 årig svenske som ikke har trent mer enn ei uke med laget. og en nittenåring som ikke hadde hilst på spillerne før han startet. Så klart taper Glimt! Har uansett aldri hatt noen gode sjanser mot Rosenborg, i liga, cup eller trening. Bodø trenger flere _gode_ spillere. Og de kommer nok til å slite i år, men satser på at de ikke rykker ned. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Tja, treningskamp eller ei. 8-0 er fortsatt 8-0, uansett hvordan man vrir og vender på det. Kan ikke akkurat si at Strand som midtstopper, Berbatovci som høyreback samt 17 år gamle Pål Andrè Helland tyder på at RBK spilte med vandt formasjon de heller. Dessuten er det vel tvilsomt at Pelu og Aas kommer til å få så veldig mye spilletid med det første. Forøvrig veldig morsomt å se at Stoor ser ut til å få sitt definitive gjennombrudd i 2008, da både for RBK og det svenske landslaget. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Tja, treningskamp eller ei. 8-0 er fortsatt 8-0, uansett hvordan man vrir og vender på det. Kan ikke akkurat si at Strand som midtstopper, Berbatovci som høyreback samt 17 år gamle Pål Andrè Helland tyder på at RBK spilte med vandt formasjon de heller. Dessuten er det vel tvilsomt at Pelu og Aas kommer til å få så veldig mye spilletid med det første. Forøvrig veldig morsomt å se at Stoor ser ut til å få sitt definitive gjennombrudd i 2008, da både for RBK og det svenske landslaget. Aas burde egentlig få mer spilletid på A-lag, han scoret jo serriøst mye i 2.divisjon ifjor, bare RBK satser på gutten Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg tror han vil få muligheten dersom Konè ikke skriver under i løpet av vårsesongen og Iversen ikke kommer i form tidsnok (som vanlig). Per dags dato tror jeg han stiller som tredjevalg bak Iversen, Konè og Konan (dersom man forutsetter at den ene plassen er tiltenkt en av de to førstnevnte). Jeg har utrolig sansen for Jo Sondre, han virker som en jordnær og trivelig kar. Håper og tror han benytter seg av de sjansene han får i år. Tipper han kommer til å bli en hit i Tippeligaen '09. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 får håpe bodø glimt taper 8-0 resten av året også da , det hadde vært saker hehe Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Tror vi trenger lag nordfra i Tippeligaen, og etterhvert håper jeg at Alta tar steget opp til Tippeligaen Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Tror vi trenger lag nordfra i Tippeligaen, og etterhvert håper jeg at Alta tar steget opp til Tippeligaen Håper ikke jeg, vil ha alle publikumslagene i tippeligaen, ALTA ville vel knapt samlet et par tusen.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Tror vi trenger lag nordfra i Tippeligaen, og etterhvert håper jeg at Alta tar steget opp til Tippeligaen Håper ikke jeg, vil ha alle publikumslagene i tippeligaen, ALTA ville vel knapt samlet et par tusen.. Ikke undervurder Alta nå, kommer vi opp er det sikkert mange som blir fans av laget bare pågrunn av at de kommer fra Finnmark Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 får håpe bodø glimt taper 8-0 resten av året også da , det hadde vært saker hehe Agreed. Men det skjer nok ikke : / Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Tror vi trenger lag nordfra i Tippeligaen, og etterhvert håper jeg at Alta tar steget opp til Tippeligaen Tja kanskje for å være litt politisk korrekt og distriktpolitisk, men da holder det med tromsø og alta, bodø glimt trenger man ikke . Men da må vel alta få skikkelig budsjett og stadion fasiliteter da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Haha. Gammel klassekammerat og kompis av meg spiller i Stabæk nå Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Tror vi trenger lag nordfra i Tippeligaen, og etterhvert håper jeg at Alta tar steget opp til Tippeligaen Håper ikke jeg, vil ha alle publikumslagene i tippeligaen, ALTA ville vel knapt samlet et par tusen.. Ikke undervurder Alta nå, kommer vi opp er det sikkert mange som blir fans av laget bare pågrunn av at de kommer fra Finnmark Jeg tror virkelig ikke at Alta vil trekke særlig mange folk på kampene. KANSKJE 5 tusen max på en god dag. Har de hatt mange publikummere i snitt de siste årene? Holder med Glimt og TIL. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Tror vi trenger lag nordfra i Tippeligaen, og etterhvert håper jeg at Alta tar steget opp til Tippeligaen Tja kanskje for å være litt politisk korrekt og distriktpolitisk, men da holder det med tromsø og alta, bodø glimt trenger man ikke . Men da må vel alta få skikkelig budsjett og stadion fasiliteter da Fortsatt bitter etter kvaliken? Lenke til kommentar
aaserun Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 I år tror jeg vålerenga kommer til å kapre første plassen! Ikke bare fordi jeg er enga supporter, men de har en rimelig bra stall i år! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå