Lurvefranzen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 VIF stiller med et mye sterkere lag og treneteam i år enn i fjor, men jeg tror uansett ikke de vil nå opp til verken sølv eller gull. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg syns det blir litt vanskelig å si. De lagene som for meg fremstår som kandidater til medalje (og dermed også gull) er VIF, Brann, Viking, LSK og Stabæk. Hvis ikke RBK gjør noe spesielt med forsvaret sitt tror jeg ikke de er gode nok til topp-3. Stabæk mener jeg er litt for sårbare for skader. De har et godt lag, men mister de enten Alanzinho eller spissparet sitt så kan de være ille ute. De andre lagene er litt ... hipp som happ, for å si det på godt norsk. Blir vanskelig å spå en klar favoritt i år også, og det er jo egentlig utrolig gøy. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Gleder meg noe sykt til sesongen starter. Vi/Vif har en ganske hard åpning, er spent på å se hva Andresen kan gjøre med laget. Det forventes mye så jeg håper hvertfall det går bra. Alanzinho krever jo nå 10x mere i lønn enn det han fikk i fjor. Han fikk vistnok 400.000,- i fjor mens i år krever han 4mill. Det er hvertfall det jeg har hørt fra mine venner som er stabæk tilhengere. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Gleder meg noe sykt til sesongen starter.Vi/Vif har en ganske hard åpning, er spent på å se hva Andresen kan gjøre med laget. Det forventes mye så jeg håper hvertfall det går bra. Alanzinho krever jo nå 10x mere i lønn enn det han fikk i fjor. Han fikk vistnok 400.000,- i fjor mens i år krever han 4mill. Det er hvertfall det jeg har hørt fra mine venner som er stabæk tilhengere. Tror at Enga for en god start, så faller de litt ned, men aå på slutten kommer de opp igjen=D Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 VIF stiller med et mye sterkere lag og treneteam i år enn i fjor, men jeg tror uansett ikke de vil nå opp til verken sølv eller gull. Og da har du så klart foretatt en vitenskapelig vurdering, som tilfeldigvis ikke tok mer enn ca. et sekund!? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg synes det er rart at så mange tviler på Vålerenga og Andresen i medalje striden, for er det et lag som bør være der, så er det dem....oO Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Alanzinho krever jo nå 10x mere i lønn enn det han fikk i fjor.Han fikk vistnok 400.000,- i fjor mens i år krever han 4mill. Det er hvertfall det jeg har hørt fra mine venner som er stabæk tilhengere. Kan stemme godt det. Og i følge denne så sier Stabæk at de ikke kommer til å innfri kravene hans. Da blir han enten solgt, eller gitt bort etter sesongen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Kan stemme godt det. Og i følge denne så sier Stabæk at de ikke kommer til å innfri kravene hans. Da blir han enten solgt, eller gitt bort etter sesongen. Virker som ett urimlig krav spør du meg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 RBK.no - Juska Savolainen er klar for Rosenborg. Jøss, ting som skjer på Brakka. Jeg er litt usikker på dette kjøpet, men han var Tamperes beste spiller i kampene mot RBK i høst. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kommer han til å fungere som sentral eller indreløper? Eller vil RBK i det hele tatt kjøre 4-3-3 til neste år? Og når kommmer forsvarspillerene? Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Merkelig kjøp av RBK. Kan jo hende han slår til, men jeg stiller meg ytterst skeptisk. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Huff! Noen må gå til brakka å fortelle de at vi trenger forsvarsspillere! Ikke enda en midtbanespiller! Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 RBK.no - Juska Savolainen er klar for Rosenborg. Jøss, ting som skjer på Brakka. Jeg er litt usikker på dette kjøpet, men han var Tamperes beste spiller i kampene mot RBK i høst. ...uten at det behøver å si så mye. Det var vel ikke akkurat klasse over Tampere? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Tja, de slo ut Levski Sofia, noe jeg tror kun to (RBK og Brann) lag i Norge kunne ha gjort. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 På en god dag er det mange norske lag som kunne slått dem. Viking, Tromsø og Vålerenga er alle eksempler på lag som har vunnet mot såkalt bedre motstandere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Men tapt mot jævlig mange dårligere Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Og du prøver å si at RBK og Brann ikke har? Åtvidarberg sier jeg bare, RBK har også sine eksempler som jeg ikke kommer på i øyeblikket. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Angående Alanzinho Endret 24. januar 2008 av kapitalisten Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 VIF stiller med et mye sterkere lag og treneteam i år enn i fjor, men jeg tror uansett ikke de vil nå opp til verken sølv eller gull. Og da har du så klart foretatt en vitenskapelig vurdering, som tilfeldigvis ikke tok mer enn ca. et sekund!? Noe sånt ja! Neida, men jeg tror ærlig talt ikke at Vålerenga kommer til å ta verken sølv eller gull, kanskje bronse. Hvorfor? Jeg mener at VIF er overvurdert kun fordi de har fått Martin som trener, og har 'hamstret' inn med spillere. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 VIF stiller med et mye sterkere lag og treneteam i år enn i fjor, men jeg tror uansett ikke de vil nå opp til verken sølv eller gull. Og da har du så klart foretatt en vitenskapelig vurdering, som tilfeldigvis ikke tok mer enn ca. et sekund!? Noe sånt ja! Neida, men jeg tror ærlig talt ikke at Vålerenga kommer til å ta verken sølv eller gull, kanskje bronse. Hvorfor? Jeg mener at VIF er overvurdert kun fordi de har fått Martin som trener, og har 'hamstret' inn med spillere. Det blir jo enten eller man, enten så vinner de fordi Martin har klart det bra, eller så taper de fordi spiller'ne ikke fungerer sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå