Gå til innhold

Tippeligaen 2008: Status: [22.Runde]

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns det blir litt vanskelig å si. De lagene som for meg fremstår som kandidater til medalje (og dermed også gull) er VIF, Brann, Viking, LSK og Stabæk. Hvis ikke RBK gjør noe spesielt med forsvaret sitt tror jeg ikke de er gode nok til topp-3.

Stabæk mener jeg er litt for sårbare for skader. De har et godt lag, men mister de enten Alanzinho eller spissparet sitt så kan de være ille ute. De andre lagene er litt ... hipp som happ, for å si det på godt norsk. Blir vanskelig å spå en klar favoritt i år også, og det er jo egentlig utrolig gøy.

Lenke til kommentar

Gleder meg noe sykt til sesongen starter.

Vi/Vif har en ganske hard åpning, er spent på å se hva Andresen kan gjøre med laget. Det forventes mye så jeg håper hvertfall det går bra.

Alanzinho krever jo nå 10x mere i lønn enn det han fikk i fjor.

Han fikk vistnok 400.000,- i fjor mens i år krever han 4mill.

Det er hvertfall det jeg har hørt fra mine venner som er stabæk tilhengere.

Lenke til kommentar
Gleder meg noe sykt til sesongen starter.

Vi/Vif har en ganske hard åpning, er spent på å se hva Andresen kan gjøre med laget. Det forventes mye så jeg håper hvertfall det går bra.

Tror at Enga for en god start, så faller de litt ned, men aå på slutten kommer de opp igjen=D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
VIF stiller med et mye sterkere lag og treneteam i år enn i fjor, men jeg tror uansett ikke de vil nå opp til verken sølv eller gull.

Og da har du så klart foretatt en vitenskapelig vurdering, som tilfeldigvis ikke tok mer enn ca. et sekund!?

:whistle:

Lenke til kommentar

Kan stemme godt det. Og i følge denne så sier Stabæk at de ikke kommer til å innfri kravene hans. Da blir han enten solgt, eller gitt bort etter sesongen.

Lenke til kommentar
VIF stiller med et mye sterkere lag og treneteam i år enn i fjor, men jeg tror uansett ikke de vil nå opp til verken sølv eller gull.

Og da har du så klart foretatt en vitenskapelig vurdering, som tilfeldigvis ikke tok mer enn ca. et sekund!?

Noe sånt ja!

Neida, men jeg tror ærlig talt ikke at Vålerenga kommer til å ta verken sølv eller gull, kanskje bronse. Hvorfor? Jeg mener at VIF er overvurdert kun fordi de har fått Martin som trener, og har 'hamstret' inn med spillere.

Lenke til kommentar

Noe sånt ja!

Neida, men jeg tror ærlig talt ikke at Vålerenga kommer til å ta verken sølv eller gull, kanskje bronse. Hvorfor? Jeg mener at VIF er overvurdert kun fordi de har fått Martin som trener, og har 'hamstret' inn med spillere.

Det blir jo enten eller man, enten så vinner de fordi Martin har klart det bra, eller så taper de fordi spiller'ne ikke fungerer sammen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...