Sameboe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Når de norske spillerne er så dyre som de er, så er det ikke rart at klubber henter billige afrikanere Lenke til kommentar
iDude Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 "Han kommer fra klubben Agaza De Lome, og har en rekke landskamper for Togo." Her Så litt komisk ut det bildet der: se på den fine drakta onkel Jostein har kjøpt til deg, Komlan Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg er spent på hvordan det blir å gå med Tromsø/TIL i år, kan gå både dårlig og bra egentlig.. usikkert. Og hva syns du veier for de forskjellige alternativene? Selv er jeg bekymret for at Christian Steens fravær vil gjøre forsvaret mer utrygt. Ikke det at jeg ikke liker Koppinen men tror ikke han har samme autoriteten Steen hadde i laget. Uten Lars Iver Strand blir det også en mindre kreativ yter i laget,men satser på at Knarvik fortsatt har noe i seg. Ellers syns jeg laget virker ganske greit,en stor stall med gode spillere i sentrallinjen hele veien. Om alt går topp og det blir få skader kan nok laget kjempe blant de bedre,men som alltid vil nok ambisjonen være midten. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Tror neppe at Tromsø er blant topp fem, men sjette eller sjuende plass er grei plass for dem Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Er alltid et lag som overrasker og tror selv det like gjerne kan være TIL Alt som skal til er at Miika og Reginiussen finner tonen,at Ramovic fortsetter fjorårets form og at Moldskred løper like mye som i fjor mens han lar Rushfeldt få all oppmerksomheten. Om disse forutsetningene er til stede er det mye potensiale i laget. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Er alltid et lag som overrasker og tror selv det like gjerne kan være TIL Alt som skal til er at Miika og Reginiussen finner tonen,at Ramovic fortsetter fjorårets form og at Moldskred løper like mye som i fjor mens han lar Rushfeldt få all oppmerksomheten. Om disse forutsetningene er til stede er det mye potensiale i laget. Reginiussen tror jeg går en kjempe sesong i møte, og at han kommer på landslaget Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Er alltid et lag som overrasker og tror selv det like gjerne kan være TIL Alt som skal til er at Miika og Reginiussen finner tonen,at Ramovic fortsetter fjorårets form og at Moldskred løper like mye som i fjor mens han lar Rushfeldt få all oppmerksomheten. Om disse forutsetningene er til stede er det mye potensiale i laget. Laget som overasker i år tror jeg blir Bodø Glimt, har det bare på følelsen=P Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kanskje komme med noen bedre begrunnelser enn kun at du har det på følelsen? Hvilke kvaliteter har de som vil tilsi at de kan klare å prestere jevnt og godt i serien? Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kanskje komme med noen bedre begrunnelser enn kun at du har det på følelsen? Hvilke kvaliteter har de som vil tilsi at de kan klare å prestere jevnt og godt i serien? nei jeg tror bare de vil bli som start i 2005 da Enga vant seriegullet og start kom på 2plass rett fra adeccoligaen Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Totalt idiotisk å si da forutsetningene var annerledes og Start på forhånd hadde hatt en genial sesong i 1 divisjon og alle "talentene" blomstret som fy. Å si at Bodø Glimt vil gjøre det bare fordi du føler det blir rene spekulasjoner. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 "Han kommer fra klubben Agaza De Lome, og har en rekke landskamper for Togo." Her Så litt komisk ut det bildet der: se på den fine drakta onkel Jostein har kjøpt til deg, Komlan Ja, og legg spesielt merke til det velfylte trofeskapet i bakgrunnen! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Totalt idiotisk å si da forutsetningene var annerledes og Start på forhånd hadde hatt en genial sesong i 1 divisjon og alle "talentene" blomstret som fy. Å si at Bodø Glimt vil gjøre det bare fordi du føler det blir rene spekulasjoner. Jeg tror heller ikke B/G blir "overraskelselaget" i 2008. Da har jeg mere tura på at både Ham-Kam og Molde gjør det bedre. Lagene som var 13 og 14 poeng foran etter 30 kamper i Adeccorligaen. Trur at Bodø/Glimt og Ålesund, muligens også Godset, kommer til å sloss for å overleve i TL. Pantera Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) "Han kommer fra klubben Agaza De Lome, og har en rekke landskamper for Togo." Her Så litt komisk ut det bildet der: se på den fine drakta onkel Jostein har kjøpt til deg, Komlan Ja, og legg spesielt merke til det velfylte trofeskapet i bakgrunnen! Synd du ser på feil skap. Endret 18. januar 2008 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Enga sitt trofèe skap som er vært å se på Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Håper for guds skyld at ikke Bodø Glimt blir overraskelseslaget 08, men jeg frykter at Trond Olsen og Thiago Martins kan skape mye trøbbel for hvilket som helst tippeligalag. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Dessverre sliter Glimt med en tynn stall, dog den er blitt utvidet litt, som inneholder en del spillere som "lett" får skader. F. eks: nå i oppkjøringen har det vært treninger der bare 10 spillere har kunnet delta! Men jeg håper de kan klare en god sesong. Alt annet enn nedrykk er flott Endret 18. januar 2008 av MetroN Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Ser på betsafe.com sine sider at Martin Andresen har 4,75 i odds for å bli første trener som får fyken, kun slått av Ronny Deila. Og en trener får jo fyken når resultatene ikke kommer som forventet. Samtidig har VIF 5 i odds for å vinne hele sjiden, hvor kun Brann og RBK har lavere. Kan jo forstås som at Betsafe også mener at VIF smeller skikkelig enten opp eller ned. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg har en litt lei følelse av at VIF kommer til å gjøre det stort i år ...!? På den annen side så liker jeg laget, så lenge de slåes til pulver når de tar seg en tur til "Værste" Liker Martins høye kølleføring i forkant, og driter de seg ut, la oss si i de første fem rundene, så ser jeg ikke bort fra at fråtsing i ubrukt hårgelee og ubenyttede Spa-timer fallbys ... Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 V.I.F pleier jo å gjøre det bedre på høst sesongen enn vår sesongen da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå