slettet_konto Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 tviler på engas sjans til og vinne denne sesongen vertfall , for mye utskiftinger i stallen . Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Håper ikke vålerenga kjøper så mange spillere til.... Ja, dette skal bli litt av et show. Gleder meg til 16. mai. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=509849 Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg har på følelsen at fuglene bygger opp til en god sesong der de vil være med å kjempe i toppen.Som tro Brannsupporter har jeg 'faktisk' på følelsen av at vi kan ta gullet i år også! Nordlie mister grepet, LSK går på en smell og han får fyken. Sånn omtrent rett etter ferien. Bjørneby tar nok over og sikrer LSK 5 eller 6 plass. Brann får medalje men rekker ikke helt opp. Årets underdog er B/G og havner i topp 4, men Rösler har et godt innarbeidet lag og har kvittet seg med sutring så Viking tar gull! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=509849 RBK kommer nok sterkere tilbake i år enn i fjor. Med Jarstein i mål tyder det på et stabilt defansivt lag også. Endret 16. januar 2008 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg har på følelsen at fuglene bygger opp til en god sesong der de vil være med å kjempe i toppen.Som tro Brannsupporter har jeg 'faktisk' på følelsen av at vi kan ta gullet i år også! Nordlie mister grepet, LSK går på en smell og han får fyken. Sånn omtrent rett etter ferien. Bjørneby tar nok over og sikrer LSK 5 eller 6 plass. Brann får medalje men rekker ikke helt opp. Årets underdog er B/G og havner i topp 4, men Rösler har et godt innarbeidet lag og har kvittet seg med sutring så Viking tar gull! håpløs vurdering Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Nordlie mister grepet, LSK går på en smell og han får fyken. Sånn omtrent rett etter ferien.Bjørneby tar nok over og sikrer LSK 5 eller 6 plass. Brann får medalje men rekker ikke helt opp. Årets underdog er B/G og havner i topp 4, men Rösler har et godt innarbeidet lag og har kvittet seg med sutring så Viking tar gull! Det kan i hvert fall jeg leve med Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg er litt skeptisk til Enga i år siden de har kjøpt så mange nye, vet ikke helt om de spiller'ne har lært å spille sammen ennå Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det blir enten eller. De kan gjør det bra fordi endringene er så store at det girer de opp. Eller så flipper de pga manglene kontunuitet. Uansett så vil ikke 2009 bli en bra sesong. (langtidsspådom) Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 De gjør det enten bra fordi Andresen får til samspillet og riktig formasjon, eller så misslykkes de fordi de tror de er for gode og samspillet bare ikke fungerer Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Vel da har Brann sikret seg en kraftspiss som virker bedre enn hva Sæternes er/var. Blir spennende å se om han blir noen suksess. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Han er nå kjent for sin dårlige holdning tidligere, kan fort ende med noe lignende i Brann om han ikke blir fornøyd med spilletiden sin. Sier jo selv også at han kommer for å vinne ting,så kan også hende han blir umotivert om laget ikke presterer som han ønsker. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Tiden får vise akkurat det. Folk rundt han sier det er tatt ut av sammenheng og at han er en profesjonell spiller. Vil ta seg ut om han flopper eller begynner å tulle seg. Det er ikke akkurat småpenger man punger ut her og i så fall vil hoder rulle. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Signeringer med sånne prislapper har lett for å ikke leve opp til forventningene,kommer kun på Sapara som eksempel på det motsatte de siste årene. Kan nevne Ødegaard(Selv om han har kommet seg noe) og Brenne som spillere i denne kategorien. Greit at folk rundt han sier han er en grei kar,men hvem sier ikke det om kompiser og lignende? Leste noe om at han har testet positivt på dop tidligere, det alene vitner om en holdning som ikke bør være ønsket i norsk fotball om det er sant. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Martin Andresen levde nå opp til forventningene når han gikk for lignende sum til Brann. Når det kommer til doptestingen så kom det av medisineringen. Ikke noe klanderverdig fra hans side ettersom man ikke fant noe grunn til å gi han en reaksjon. Var vel astma-medisin eller noe i den dur. Værste er vel at han er dømt for heleri eller noe slikt i Sverige. Får håpe han har lært av den feilen i hvert fall. Brann har nå fulgt spilleren i mange måneder og vet alt om han, så forhåpentligvis vet de hva de gjør. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Om han var så fantastisk kan diskuteres,men det har vel blitt gjort en del i fjor og år allerede tenker jeg. Så medisinen var ikke verre enn astma faktisk,tenkte verre ting når jeg leste "Testet positivt". Heleri er ikke direkte bra det heller. Klart Brann føler de har god kontroll på spilleren når de henter han,men tror du ikke de tidligere klubbene han dro til tenkte det samme da han ble kjøpt inn til dem? Lenke til kommentar
iDude Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Han var vel involvert i mye rart i sin ungdom http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotb...rticle116350.ab Men det var når han var 17 år, og det får være grense for hvor lenge man skal klandre han for en turbulent ungdom. I dag sysler han med mer positive tiltak vil jeg si: http://tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=141833 Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg er spent på hvordan det blir å gå med Tromsø/TIL i år, kan gå både dårlig og bra egentlig.. usikkert. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Strømsgodset har signa 24 år gamle Komlan Amewou fra Togo. "Komlan har trent med Strømsgodset siden vi startet opp igjen etter juleferien 7. Januar, og har imponert på treningene. - Vi forventer oss mye av Komlan i fremtiden, sier sportslig leder i Strømsgodset, Jostein Flo, til godset.no" "Han kommer fra klubben Agaza De Lome, og har en rekke landskamper for Togo." Her Endret 17. januar 2008 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Syntes det synd at man skal hente så mange spillere fra utlandet, ser ut til at lagene vil utnytte det at det ikke lenger EUS regel.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå