Gå til innhold

Tippeligaen 2008: Status: [22.Runde]

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har på følelsen at fuglene bygger opp til en god sesong der de vil være med å kjempe i toppen.

Som tro Brannsupporter har jeg 'faktisk' på følelsen av at vi kan ta gullet i år også!

Nordlie mister grepet, LSK går på en smell og han får fyken. Sånn omtrent rett etter ferien.

Bjørneby tar nok over og sikrer LSK 5 eller 6 plass.

Brann får medalje men rekker ikke helt opp.

Årets underdog er B/G og havner i topp 4, men Rösler har et godt innarbeidet lag og har kvittet seg med sutring så Viking tar gull! :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg har på følelsen at fuglene bygger opp til en god sesong der de vil være med å kjempe i toppen.

Som tro Brannsupporter har jeg 'faktisk' på følelsen av at vi kan ta gullet i år også!

Nordlie mister grepet, LSK går på en smell og han får fyken. Sånn omtrent rett etter ferien.

Årets underdog er B/G og havner i topp 4, men Rösler har et godt innarbeidet lag og har kvittet seg med sutring så Viking tar gull! :w00t:

håpløs vurdering :p

Lenke til kommentar

Det kan i hvert fall jeg leve med :D

Lenke til kommentar

Han er nå kjent for sin dårlige holdning tidligere, kan fort ende med noe lignende i Brann om han ikke blir fornøyd med spilletiden sin. Sier jo selv også at han kommer for å vinne ting,så kan også hende han blir umotivert om laget ikke presterer som han ønsker.

Lenke til kommentar

Tiden får vise akkurat det. Folk rundt han sier det er tatt ut av sammenheng og at han er en profesjonell spiller. Vil ta seg ut om han flopper eller begynner å tulle seg. Det er ikke akkurat småpenger man punger ut her og i så fall vil hoder rulle.

Lenke til kommentar

Signeringer med sånne prislapper har lett for å ikke leve opp til forventningene,kommer kun på Sapara som eksempel på det motsatte de siste årene. Kan nevne Ødegaard(Selv om han har kommet seg noe) og Brenne som spillere i denne kategorien.

Greit at folk rundt han sier han er en grei kar,men hvem sier ikke det om kompiser og lignende? Leste noe om at han har testet positivt på dop tidligere, det alene vitner om en holdning som ikke bør være ønsket i norsk fotball om det er sant.

Lenke til kommentar

Martin Andresen levde nå opp til forventningene når han gikk for lignende sum til Brann. :)

Når det kommer til doptestingen så kom det av medisineringen. Ikke noe klanderverdig fra hans side ettersom man ikke fant noe grunn til å gi han en reaksjon. Var vel astma-medisin eller noe i den dur.

Værste er vel at han er dømt for heleri eller noe slikt i Sverige. Får håpe han har lært av den feilen i hvert fall. Brann har nå fulgt spilleren i mange måneder og vet alt om han, så forhåpentligvis vet de hva de gjør.

Lenke til kommentar

Om han var så fantastisk kan diskuteres,men det har vel blitt gjort en del i fjor og år allerede tenker jeg.

Så medisinen var ikke verre enn astma faktisk,tenkte verre ting når jeg leste "Testet positivt". Heleri er ikke direkte bra det heller. Klart Brann føler de har god kontroll på spilleren når de henter han,men tror du ikke de tidligere klubbene han dro til tenkte det samme da han ble kjøpt inn til dem?

Lenke til kommentar

Strømsgodset har signa 24 år gamle Komlan Amewou fra Togo.

"Komlan har trent med Strømsgodset siden vi startet opp igjen etter juleferien 7. Januar, og har imponert på treningene.

- Vi forventer oss mye av Komlan i fremtiden, sier sportslig leder i Strømsgodset, Jostein Flo, til godset.no"

"Han kommer fra klubben Agaza De Lome, og har en rekke landskamper for Togo."

Her

Endret av Dr. Jacoby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...