Gå til innhold

Tippeligaen 2008: Status: [22.Runde]

Raste

Anbefalte innlegg

Hva har jeg med Troy Perkins å gjøre? Jeg etterlyste en spiss som kan skåre mål.

Troy Perkins er forøvrig en dyktig keeper. Han er forresten ikke USAs tredje beste keeper, det er nok Brad Guzan evt Chris Seitz (bak gigantene Marcus Hahnemann og Tim Howard).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Igjen,ikke de som går ut på banen og spiller selv om de har sin innvirkning. Hvis VIF henter inn en toppspiss, en veldig god makker til Wæhler og en kvalifisert keeper som kan ta over for Arason vil jeg si at de vil kunne leke med de største. Uten det vil de kun være enda et lag rundt midten.

Troy Perkins er vel kanskje VIFs sikreste kjøp vil jeg si. Og Forsvaret har ikke vært VIFs problem de siste årene.

Egentlig tror jeg ikke spissene har vært VIFs problem de siste årene, spissene har jo knapt fått sjanser i løpet av kampene de siste par årene og med Bengt Sæternes, Fellah, Roberts, Fredheim Holm, Abdelloiu (må lære navnet snart), Lange (ikke veldig tro på han) og Thorvaldson tror jeg ikke det er der problemet ligger. Jeg har særlig tro på Thorvaldson og Lars Iver Strand glemte jeg også.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Hva har jeg med Troy Perkins å gjøre? Jeg etterlyste en spiss som kan skåre mål.

Troy Perkins er forøvrig en dyktig keeper. Han er forresten ikke USAs tredje beste keeper, det er nok Brad Guzan evt Chris Seitz (bak gigantene Marcus Hahnemann og Tim Howard).

Jo, det er han. Det har det stått flere artikler om.

Lenke til kommentar

Troy Perkins vant prisen i 2006 mens Brad Guzan vant den i fjor. :)

Man skal heller ikke glemme Brad Friedel, som jeg også mener er en bedre keeper.

Uavhengig av hvilken plass han har i det amerikanske keeperhierarkiet så er det liten tvil om at VIF har gjort et kjempekjøp.

Lenke til kommentar
Troy Perkins vant prisen i 2006 mens Brad Guzan vant den i fjor. :)

Man skal heller ikke glemme Brad Friedel, som jeg også mener er en bedre keeper.

Uavhengig av hvilken plass han har i det amerikanske keeperhierarkiet så er det liten tvil om at VIF har gjort et kjempekjøp.

Brad Friedel er jo blant topp to med Howard, men han har jo gitt seg på USA sitt landslag though

Lenke til kommentar

Får nå se hvordan karen presterer i norsk fotball, det å være god i en serie er ingen garanti for å være god i en annen. Både Lars Hirchfeld og Kenny Stamatopolous var landslagskeepere for Canada på fast basis, men ingen av dem har vært rene velsignelsen for norsk fotball.

Når det gjelder spissene kan man jo stille noen spørsmål. Både Sæternes og Lange var på vei ned som spillere når de kom til VIF, Fredheim har aldri vært noen storscorer. Fellah og Roberts jobber fortsatt med å utvikle seg som spillere for å kunne spille fast, Thorvalson scorte vel 2 mål på 500 minutter om jeg så rett og Lars Iver Strand er så absolutt ingen spiss.

Lenke til kommentar
LarsP, Tony Perkins er vel en ganske kvalifisert keeper vis du har sett han i aksjon, han er vel Usas tredje beste sånn jeg vet så.

Det var ikke LarsP som mente VIF trengte enn mer kvalifisert keeper. Det var DanielL.

Oja, då så.!

Lenke til kommentar

Jeg tror Brann vil kjempe med LSK om gullet i år. LSK har holdt seg veldig 'nøytral' sålangt i vinterpause, mtp. media. Jeg har på følelsen at fuglene bygger opp til en god sesong der de vil være med å kjempe i toppen.

Som tro Brannsupporter har jeg 'faktisk' på følelsen av at vi kan ta gullet i år også!

Lenke til kommentar
Jeg tror Brann vil kjempe med LSK om gullet i år. LSK har holdt seg veldig 'nøytral' sålangt i vinterpause, mtp. media. Jeg har på følelsen at fuglene bygger opp til en god sesong der de vil være med å kjempe i toppen.

Som tro Brannsupporter har jeg 'faktisk' på følelsen av at vi kan ta gullet i år også!

håper virkelig LSK kjøper og selger noen spillere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...