Irish Coffee Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Jeg driver nå å forbereder meg til nyttårsfeiringen (slik som vi fotografer gjør:blush:) . Tar, frem stativ, innstiller mitt relativt nye EOS5D, tar frem klær etc. Til min store forskrekkelse finner jeg i farten ikke hvor jeg stiller in "bulb" på dette og det er ikke mange timer til oppskytingen begynner. Er det noen som kan hjelpe en stakkar som ikke har bruksanvisningen her jeg er nå? Endret 31. desember 2007 av Irish Coffee Lenke til kommentar
Symbiose Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg kjenner overhode ikke til funksjonene på 5D. Jeg antar dog du bør vri hjulet til "B". Så er det bare å holde inn (fjern)utløser etter eget ønske. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Sett kamera på manuell og vri lukkerhjulet forbi 30 sekunder Lenke til kommentar
Irish Coffee Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Takk for tipsene, jeg har dog klart å finne ut dette selv nå. Jeg trodde også at jeg skulle vri forbi 30 sek, men det var ikke som på mitt gamle kamera. Men vedkommende som sa at hjulet skulle stå på "B" hadde rett Takk for hjelp. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Aha. Visste ikke at 5D hadde egen bulb-modus, så tenkte det var likt som mitt gamle 20D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå