-Shark- Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Har en E6320 som orginalt går 1.8GHZ. Kjører den nå på 2.24GHZ. Skjermkortet er et 8800GTS Problemet: Kjører 3Dmark 06, har haket av for alle testene: Altså 2 cpu test, 2grafikkorttest etc. Fikk 4000 på hver av grafikkorttestene mens på cpu testen var det først kun 1000 poeng ved 1.8GHZ og 2100 ved 2.24GHZ. FPS under testinga er aldri over 4 FPS når den kjører CPU test. Er virkelig denne cpuen så dårlig? Jeg har prøvd: * Kjørt testen gjenntatte ganger * Restarta * Overklokka * Sjekka temperaturen ( maks 45 grader) Noen som kan hjelpe? Godt nyttår alle sammen! Endret 31. desember 2007 av -Shark- Lenke til kommentar
morgus Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hei Det som du opplever her er felles for alle av dagens cpu'er. Selv jeg med E6750 på 3.3Ghz får jeg ikke over det, så det er normalt. Det du kan gjøre for å se hvordan cpu blir bedre er å laste ned SuperPI, det er et lite program som brukes av overklokkere ofte for å sammenligne ytelse. Endret 1. januar 2008 av morgus Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Takk for det. Så du får også veldig dårlig poengsum på cpu testene og FPS'en er fryktelig lav, 0-3 FPS!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå