Leffsa Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 En lue er aldri det første jeg tenker på når jeg hører "bjørnefitte". Det skal da sies at jeg syns de er ganske stilige, og det hjelper når det er kraftig vind ute! Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Bam Margera(fra Viva la Bam) bruker sånt mye tror jeg Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 En lue er aldri det første jeg tenker på når jeg hører "bjørnefitte". Det skal da sies at jeg syns de er ganske stilige, og det hjelper når det er kraftig vind ute! Kommer litt ann på hvordan de er. De selger en sykt kul i Barentsburg (som nevnt tidligere i tråden) og en enda råere på den ene friluftsbutikken i Longyearbyen (grå/grønn-rutete utvendig på øreflippene og med bilde av en plogmaskin på bremmen). Bam Margera(fra Viva la Bam) bruker sånt mye tror jeg Tror nok ikke han er den eneste altså :b Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Kommer litt ann på hvordan de er. De selger en sykt kul i Barentsburg (som nevnt tidligere i tråden) og en enda råere på den ene friluftsbutikken i Longyearbyen (grå/grønn-rutete utvendig på øreflippene og med bilde av en plogmaskin på bremmen). Ja, gjør det. Jeg har kommet over noen som er ufordragelige og patetiske, hvertfall i mine øyne. Og det motsatte selvfølgelig. Jeg kjenner en som skaffa seg en ganske stilig en, men utenom det har jeg ikke sett så altfor mange som har hatt luer etter min smak. Jeg har dessverre ikke hvert i noen sportsbutikker i Longyearbyen eller Barentsburg, men kan ta en titt hvis jeg ender opp der^^, Endret 23. februar 2008 av Leffsa Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Endret det til friluftsbutikken :b Den rett ved Lompensenteret (lumpensenteret?) og mix-kiosken ^^ Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Bare navnet på hodeplagget gjør det jo fantastisk, kjøpte meg en ny lue med dusk for litt siden, så det blir bjørnefitte neste gang. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Dene er deilig å gå med ute når det er kalt, men hvis man går inn i en butikk er det bare å ta den av med en gang! Min er iallfall sinnsykt varm Men klager ikke Endret 22. desember 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Hahaha, Haute Couture. <3 Min kjære søster har noe lignende, ho kler den veldig godt iallefall. Er som alt annet føler jeg, noen kler deg og andre ikke. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Hvor får man kjøpt disse på nettet? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Synes det er litt harry. Thats all. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Teit og teit, hvis det er sprengkulde ute så er det praktisk som gjelder. Da er BF ypperlig plagg som varmer godt. Syns heller at det ser teitere ut om man kler seg ikke varm nok i kulda fordi man skal være "kul/sexy", også står man der og krøller seg sammen. Ser mange sånne "sexye" berter ute i kulda om helgene med sommerplagg på denne tiden av året. Da velger jeg heller å se "teit" ut med BF og dunjakke Hvor i Oslo selger de BF? Lenke til kommentar
deu Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Vel, generelt ser det ikke spesielt bra ut, men nå er vel ikke det hovedformålet heller. Men denne typen var ganske pen i grunn: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har en venninne som har en slik en, og faktisk kler den, selv om det til tider ser litt malplasert ut i en bysituasjon. Trodde dog bjørnefitte bare var noe hun kalte det, men tydeligvis mer et utrykk than I knew... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Synd det ser litt funky ut. Etter jeg prøvde en venninnes i går har jeg lyst på en selv. Jeg hater kulde. Endret 4. februar 2009 av thrice Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Tenker bare på militæret når jeg hører det ordet... Det er gode og varme luer. Holdt meg varm ute i felten. Liker man de og kler de så go for it.... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Noen som vet hva det kalles på engelsk? Prøver å finne på ebay, men er ikke så lett å finne ut hva det egentlig heter, hvis det i det hele tatt har noe navn. Her er det eneste brukbare jeg har funnet hittil Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Tja.. hadde jeg kommet over en med hammer og sigd så hadde jeg nok slått til Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Tja.. hadde jeg kommet over en med hammer og sigd så hadde jeg nok slått til La oss reklamere for et terror regime. Enten er du ignorant eller så er du en tosk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå