Gå til innhold

Hva synes folket om "bjørnefitte"?


AT1S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En lue er aldri det første jeg tenker på når jeg hører "bjørnefitte". Det skal da sies at jeg syns de er ganske stilige, og det hjelper når det er kraftig vind ute!

Kommer litt ann på hvordan de er. De selger en sykt kul i Barentsburg (som nevnt tidligere i tråden) og en enda råere på den ene friluftsbutikken i Longyearbyen (grå/grønn-rutete utvendig på øreflippene og med bilde av en plogmaskin på bremmen).

 

Bam Margera(fra Viva la Bam) bruker sånt mye tror jeg :D

Tror nok ikke han er den eneste altså :b

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Kommer litt ann på hvordan de er. De selger en sykt kul i Barentsburg (som nevnt tidligere i tråden) og en enda råere på den ene friluftsbutikken i Longyearbyen (grå/grønn-rutete utvendig på øreflippene og med bilde av en plogmaskin på bremmen).

Ja, gjør det. Jeg har kommet over noen som er ufordragelige og patetiske, hvertfall i mine øyne. Og det motsatte selvfølgelig. Jeg kjenner en som skaffa seg en ganske stilig en, men utenom det har jeg ikke sett så altfor mange som har hatt luer etter min smak.

 

Jeg har dessverre ikke hvert i noen sportsbutikker i Longyearbyen eller Barentsburg, men kan ta en titt hvis jeg ender opp der^^,

Endret av Leffsa
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Teit og teit, hvis det er sprengkulde ute så er det praktisk som gjelder. Da er BF ypperlig plagg som varmer godt. Syns heller at det ser teitere ut om man kler seg ikke varm nok i kulda fordi man skal være "kul/sexy", også står man der og krøller seg sammen. Ser mange sånne "sexye" berter ute i kulda om helgene med sommerplagg på denne tiden av året. Da velger jeg heller å se "teit" ut med BF og dunjakke :p Hvor i Oslo selger de BF?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...