stigga Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Var en god venn da jeg tjenestegjorde i Bardu. På en øvelse var det minus 40 grader. Eneste som funket i det været. Legg også merke til hva Lars Monsen bruker på hodet i kaldvær... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Hadde det vært kaldt nok og jeg hadde en BF tilgjengelig hadde jeg tredd den over hodet, men til vanlig bruk finner man heller et annet hodeplagg enn ei bjønnfitte. Synes sjelden det ser særlig bra ut, og hvis det ser bra ut så er det på grunn av at personen ser bra ut selv. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 De er dritsøte! Skulle gjerne hatt en i hvitt, men når kler jeg ikke lue noe særlig. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Bf'n var fin i -30 på øvelse, men om den så noe bra ut? Ikke spesielt! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en som har heldekkende pels? Den jeg har nå har kun pels foran ved pannen og på øreklaffene Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg kjøpte min i USA Den har heldekkende pels Litt langt å reise kanskje? Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Synes det er utrolig stygt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Det ser veldig bra ut på noen syns nå jeg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg bruker ikke lue engang. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Det er uvanlig å se folk med det i Oslo sentrum, men jeg synes ikke det ser stygt ut. Jeg har selv en fjellreven polar med kaninpels som er skikkelig behagelig når det blåser kaldt. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg passer ikke i slike, men synes det ser kult ut på de som gjøre det. Veldig "skandinaviske" jenter pleier passe i de. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 noen ser jo utrulig dumme ut med slik russerhatt, andre passer det sikkert fett, den er ihvertfall god å ha på pilketur. Lenke til kommentar
Kon o3o Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg trener heller katten min opp til å ligge på hodet mitt Lenke til kommentar
MSg Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 De er dritsøte! Skulle gjerne hatt en i hvitt, men når kler jeg ikke lue noe særlig. Du kler da alt, kjære ^^ Holdt på å kjøpe en skikkelig kul sist jeg var i Barentsburg. Stor og diger i pels og skinn med digert metallemblem med hammer og sigd forran. Sykt rå! Kostet ikke mye heller. Men var stress å få den med på scooteren tilbake til Longyearbyen. Kjøpte colaboks og en grandiosa kokt i microbølgeovn i stedet. Tar det neste gang. *huske sekk* Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Moren min har en sånn(ike prøv og kom med en morsom komentar nå), men liker de ikke:D Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Moren min har en sånn(ike prøv og kom med en morsom komentar nå), men liker de ikke:D haha, morra di har ei bjørnefitte! :D haha, jeg ler. sry, måtte bare. ot: jeg syns ikke det ser så ille ut, ihvertfall fall ikke på hun ene jenta på bildet der:) Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Visste noen måtte komme med en sånn komentar:D Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Burde vært forbeholdt feite russere. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Burde vært forbeholdt feite russere. Forsåvidt enig. Men artig å ha på hylla ^^ Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg tror faktisk også jeg har en "bjørnefitte" i hulla(hørtes veldig pedo aktig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå