Gå til innhold

Assassins Creed - langt ifra dårlig

chiefo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes det blir litt for lett å kalle spillet repetivt. For langt igjennom halvparten av spillet, syntes jeg det var gøy og gjøre sidequestene.

Jeg innså at de var like som i tidligere byer men det var for det første gøyalt, siden spillmekanikkene er godt utført.

Men når jeg begynte å gjøre sidequests for tredje gang i hver by begynte begeret og renne over. Men det som er poenget da er at det ble så lett å si "nå har jeg holdt på med det samme lenge". Men ikke glem at det var gøy ganske lenge i begynnelsen før man følte repetisjonen sette inn

Lenke til kommentar
Assassins Creed - langt ifra dårlig

Fikk jo terningkast 6 i VG. Burde holde som bevis for at spillet er bra.

Rune vet jo like godt som meg at anmeldelser er subjektive.. Assassins har da fått 4/6 flere andre plasser. Men ja, all in all, så viser jo gjenomsnittet at det er solid.

Lenke til kommentar

Jeg mener Ubisoft burde ha lært litt fra RockStar og GTA-spillene når det er snakk om å få variasjon og følelse av liv i gatene. GTA-spillene har langt flere morsomme ting å gjøre utenom oppdragene og langt flere sidequests. Ellers hadde de kunnet tatt lærdom fra Bethesda og Oblivion idet at det faktisk er mulig å prate med alle mennesker rundt omkring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...