Keiseren av Grønland Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Assassins Creed - langt ifra dårlig Fikk jo terningkast 6 i VG. Burde holde som bevis for at spillet er bra. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ikke dårlig, langt derifra, men aaaaaalt for repeditivt! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg syntes det blir litt for lett å kalle spillet repetivt. For langt igjennom halvparten av spillet, syntes jeg det var gøy og gjøre sidequestene. Jeg innså at de var like som i tidligere byer men det var for det første gøyalt, siden spillmekanikkene er godt utført. Men når jeg begynte å gjøre sidequests for tredje gang i hver by begynte begeret og renne over. Men det som er poenget da er at det ble så lett å si "nå har jeg holdt på med det samme lenge". Men ikke glem at det var gøy ganske lenge i begynnelsen før man følte repetisjonen sette inn Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Assassins Creed - langt ifra dårlig Fikk jo terningkast 6 i VG. Burde holde som bevis for at spillet er bra. Rune vet jo like godt som meg at anmeldelser er subjektive.. Assassins har da fått 4/6 flere andre plasser. Men ja, all in all, så viser jo gjenomsnittet at det er solid. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Forhåpentligvis/mest sannsynlig kommer det oppfølgere som "retter" på feilene alle klager på i dette spillet og kanskje inntrykket blir annerledes når man får en totalpakke? Skal se om jeg får tak i spillet straks Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg mener Ubisoft burde ha lært litt fra RockStar og GTA-spillene når det er snakk om å få variasjon og følelse av liv i gatene. GTA-spillene har langt flere morsomme ting å gjøre utenom oppdragene og langt flere sidequests. Ellers hadde de kunnet tatt lærdom fra Bethesda og Oblivion idet at det faktisk er mulig å prate med alle mennesker rundt omkring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå