JokerHaulan Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hei jeg har akkurat kjøpt meg bærbar pc nå men får ikke inn det tråløse nettet, har tråløs router (SpeedTouch 580) er det kanskje noe jeg må fikse på pc med nettet. brodern får det litt inn. Håper noen som kan hjelpe meg litt hvertfall. Takker for svar... Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Brodern får det litt inn? Pass på at du har oppdaterte drivere, og at nettverkskortet ditt kjører på riktig channel Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 han får det inn på dårlig signal Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 hva mener du egentlig med riktig channel, har ikke gjort no med drivere eller no sånt heller. Lenke til kommentar
Xplode Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har du skrudd på tråløst nettverk på PC-en? (lyser wlan lampa?) Hvor langt unna ruteren sitter du med PC-en? Har du prøvd å se om du finner nettverket helt inntil ruteren? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 lampa funker , sitter 10-15 meter unna. har ikke prøvd helt inntil den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå