Darthdestiny Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ja, da har Preben på 15 år nettop brukt 22500 av sparepengene sine på en 28 år gammel Italienskdesignet Volvo 262 Coupé Bertone med en heftig 2,8l V8 på utrolige 140 hester Jeg vet det ikke er mye, men dreiemomentet gjør opp for de hestene som mangler Utstyr er det heller ikke mangel på, hvertfall ikke på en så gammel bil: cruisecontrol, elvinduer, elspeil, 2 spotlights som man kan stille på og sentrallås er det jeg har og kose på Seter, vegg, ratt og tak er i helskinn, dashbord består av sky for det meste Bilder for de som er keen på: Bilde av bilen, med nytt dashbord på panseret. På vei av hengeren. Flere kommer etterhvert når jeg er ferdig med og uploade Lenke til kommentar
Darthdestiny Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Merk: Wheelman skrev dette (og jeg kan ikke garantere alt materiale og sånt) Endret 31. desember 2007 av Darthdestiny Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hehe, men det er din bil da! Lenke til kommentar
Darthdestiny Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Ja mine penger også :!: Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ja mine penger også :!: Det var dine penger Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 dashbord består av sky for det meste Er det skai du mener? Om dashbordet ditt er i sky er jeg redd du er blitt lurt. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ah! En sjelden perle Gratulerer! Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Misunner deg på den der altså, grattis ja Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 vits å kjøpe bil når man er 15 da? grats likevel! Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) vits å kjøpe bil når man er 15 da? grats likevel! Ikke alle som har bil KUN for å kjøre, det er en hobby. Endret 5. januar 2008 av WD40 Lenke til kommentar
binko Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Nei, den er nok borte eller ødelagt om en tre-fire år. Dumt det der as. Skulle nok venta med å kjøpe dagen før du kan kjøre den. Sarcasmtrain; delivering anger and hate since 1992! Og ja; helsstrøken bil, gratulerer! Endret 5. januar 2008 av Binko Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Nei, den er nok borte eller ødelagt om en tre-fire år. Dumt det der as. Skulle nok venta med å kjøpe dagen før du kan kjøre den. Sarcasmtrain; delivering anger and hate since 1992! Og ja; helsstrøken bil, gratulerer! Hvorfor skulle den vært det? En kamerat har hatt en 740 siden han var 16. Mekka på, fiksa anlegg, øvelseskjørt med osv. Får lappen om noen uker Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Binko, du kjenner ikke Preben Denne bilen skal holdes 100% strøken, og skal være i den stand den kom i fra fabrikken i 1980, ingenting mer, ingenting mindre Han har en 740 også, og han nekter og bytte til hvite blinklys, det skal holdes standard EDIT: Her er worklogen hans også forresten Lenke til kommentar
binko Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Herregud mennesker. Jeg SKREV til og med om "sarcasmtrain", og dere skjønte FORTSATT ikke at jeg refererte til carlgutt? Jiiz, take a point. Selvfølgelig holder bilen lenger enn tre-fire år...! GAH! Så dumme dere er! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Trudde du mente at han kom til og kjøre den istykker jeg Lenke til kommentar
binko Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ja det er jo en fare og.... Nå så jeg hvor sur jeg var i tonen i stad. Hmprf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå