Mujlza Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Hmm, det ser ikke ut som om de har 8 GB-spilleren med DAB i hvit. Den jeg er interessert i Edit: Noen som vet om de selger den hvite versjonen i Norge? Tenker å bestille idag Selges ikke via den Skandinaviske distributøren, men ser at Pixmania (Frankrike) selger hvit. Vostok har ikke planer om å få den inn da? Endret 3. mars 2008 av Mujlza Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hmm, det ser ikke ut som om de har 8 GB-spilleren med DAB i hvit. Den jeg er interessert i Edit: Noen som vet om de selger den hvite versjonen i Norge? Tenker å bestille idag Selges ikke via den Skandinaviske distributøren, men ser at Pixmania (Frankrike) selger hvit. Vostok har ikke planer om å få den inn da? Han sa jo nettopp at den ikke selges via den skandinaviske distributøren. kjett hvem norske vostok får varer fra Lenke til kommentar
Mujlza Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hmm, det ser ikke ut som om de har 8 GB-spilleren med DAB i hvit. Den jeg er interessert i Edit: Noen som vet om de selger den hvite versjonen i Norge? Tenker å bestille idag Selges ikke via den Skandinaviske distributøren, men ser at Pixmania (Frankrike) selger hvit. Vostok har ikke planer om å få den inn da? Han sa jo nettopp at den ikke selges via den skandinaviske distributøren. kjett hvem norske vostok får varer fra Hmm, la meg gjette; den skandinaviske distributøren? Da får jeg bestille fra utlandet da.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Då mister du reklamasjonsretten her i landet. Garantien frå produsenten har du sjølvsagt, men kjøper du varer frå utlandet vil nok ikkje dei ta hensyn til norsk lov. Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hmm, det ser ikke ut som om de har 8 GB-spilleren med DAB i hvit. Den jeg er interessert i Edit: Noen som vet om de selger den hvite versjonen i Norge? Tenker å bestille idag Selges ikke via den Skandinaviske distributøren, men ser at Pixmania (Frankrike) selger hvit. Vostok har ikke planer om å få den inn da? Sjekket med distributøren. De har ingen umiddelbare planer om å ta inn hvit versjon. Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hmm, det ser ikke ut som om de har 8 GB-spilleren med DAB i hvit. Den jeg er interessert i Hva med å kjøpe beige futteral til den svarte? Lenke til kommentar
Mujlza Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Sjekket med distributøren. De har ingen umiddelbare planer om å ta inn hvit versjon. :-( Takker uansett for at du forsøkte.. Hva med å kjøpe beige futteral til den svarte? Jaja, du har vell rett. Det er jo tross alt det indre som teller;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå