Gå til innhold

Cowon D2 RMAA tester - nyttige tips for D2 og andre Cowon brukere

Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Hmm, det ser ikke ut som om de har 8 GB-spilleren med DAB i hvit. Den jeg er interessert i :)

Edit:

Noen som vet om de selger den hvite versjonen i Norge? Tenker å bestille idag :cool:

Selges ikke via den Skandinaviske distributøren, men ser at Pixmania (Frankrike) selger hvit.

Vostok har ikke planer om å få den inn da?

Endret av Mujlza
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Hmm, det ser ikke ut som om de har 8 GB-spilleren med DAB i hvit. Den jeg er interessert i :)

Edit:

Noen som vet om de selger den hvite versjonen i Norge? Tenker å bestille idag :cool:

Selges ikke via den Skandinaviske distributøren, men ser at Pixmania (Frankrike) selger hvit.

Han sa jo nettopp at den ikke selges via den skandinaviske distributøren. kjett hvem norske vostok får varer fra :p

Lenke til kommentar

Edit:

Han sa jo nettopp at den ikke selges via den skandinaviske distributøren. kjett hvem norske vostok får varer fra :p

Hmm, la meg gjette; den skandinaviske distributøren? :whistle: Da får jeg bestille fra utlandet da..

Lenke til kommentar

Edit:

Sjekket med distributøren. De har ingen umiddelbare planer om å ta inn hvit versjon.

Lenke til kommentar
Sjekket med distributøren. De har ingen umiddelbare planer om å ta inn hvit versjon.

:-( Takker uansett for at du forsøkte..

Hva med å kjøpe beige futteral til den svarte?

Jaja, du har vell rett. Det er jo tross alt det indre som teller;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...