Gå til innhold

Hva skjer med PSN? Nede hele dagen?

LucarioX

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvordan NAT jeg har. Hvordan fnner jeg ut det?

Kom plutselig inn igjen nå. Men det varer vel ikke lenge. Kommer liksom inn en gang i uken, resten av gangene går det ikke.

Gå inn på settings, network settings og internet connection test. Da kommer det opp hvilken Nat type du har. Kan prøve å slå av brannmur på routeren din.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke hvordan NAT jeg har. Hvordan fnner jeg ut det?

Kom plutselig inn igjen nå. Men det varer vel ikke lenge. Kommer liksom inn en gang i uken, resten av gangene går det ikke.

Gå innpå nettverksinnstillinger på ps3'en og test forbindelsen. Da vil det også stå hva slags NAT-type du har. Hvis du har type 3, kan du prøve å koble maskinen rett i ruteren din, eller forwarde noen porter.

EDIT: Litt sein :( BTW: Ideelt sett skal du ha NAT-type 1 eller 2.

Endret av Firetrucken
Lenke til kommentar

Blir litt topicstjeling dette, men det får gå

Jeg får selv error 80710103 og det kom helt plutselig

Jeg har prøvd både en router og ett trådløst aksess punkt(dvs ingen porter er stengte osv)men til ingen nytte

Har selvfølgelig nett på alt anna en ps3'n

hjelp noen?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hei, får akkurat samme feil som trådstarter. Utrolig irriterende å ikke få spilt online.

jeg har NAT type 2 og også prøvd å sette PS3-en i DMZ. Har internettforbindelse på PS3, men playstation network mislykkes.

Noen som vet en løsning?

Edit: Nå funket det plutselig ... Glem hele greia.

Endret av Taxmannen
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Jeg har samme problem som dere. Virker som det er playstation network det er noe galt med. Nettleseren fungerer her også ... Nå har jeg dessverre ikke mulighet til å gå inn på routeren da det er kryptert. :thumbdown:

Uansett; Jeg får feilkode 80710b23, og klarer ikke å logge på playstation network. Jævlig irriterende. Har fungert smertefritt i et par måneder, hvis man ser bort fra at nettet mitt er treigt. Dog har jeg aldri hatt dette problemet før.

Har NAT 1.

Edit: ... google sa ikke at tråden var to år gammel. Beklager. :tease:

Endret av notalive
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...