JarlDR Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vet ikke hvordan NAT jeg har. Hvordan fnner jeg ut det? Kom plutselig inn igjen nå. Men det varer vel ikke lenge. Kommer liksom inn en gang i uken, resten av gangene går det ikke. Gå inn på settings, network settings og internet connection test. Da kommer det opp hvilken Nat type du har. Kan prøve å slå av brannmur på routeren din. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Vet ikke hvordan NAT jeg har. Hvordan fnner jeg ut det? Kom plutselig inn igjen nå. Men det varer vel ikke lenge. Kommer liksom inn en gang i uken, resten av gangene går det ikke. Gå innpå nettverksinnstillinger på ps3'en og test forbindelsen. Da vil det også stå hva slags NAT-type du har. Hvis du har type 3, kan du prøve å koble maskinen rett i ruteren din, eller forwarde noen porter. EDIT: Litt sein BTW: Ideelt sett skal du ha NAT-type 1 eller 2. Endret 10. januar 2008 av Firetrucken Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Takk. Har visst Nat Type-2 Hva vil det si? Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Takk. Har visst Nat Type-2 Hva vil det si? Det vil si at NAT-typen din ikke er noe i veien med, og da skjønner jeg ikke hva som er problemet Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg har ikke vært på PSN på snart et halv år.. "Forbindelsen til PlaystationNetwork har utløpt" , må være noe feil hos meg !! hmm.. men egentlig ikke, jeg kommer jo inn på nettleseren på PS så jeg vet ikke.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Nettlesern funker her også ja. Nesten litt rart. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Æsj, begynner å savne PSN nå. Står forresten at "Forbindelsen til PLAYSTATION Network har utløpt" når jeg testet "Internettforbindelse". Noen som vet hva det betyr? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 At den ikke "gidder" å prøve mer. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Blir litt topicstjeling dette, men det får gå Jeg får selv error 80710103 og det kom helt plutselig Jeg har prøvd både en router og ett trådløst aksess punkt(dvs ingen porter er stengte osv)men til ingen nytte Har selvfølgelig nett på alt anna en ps3'n hjelp noen? Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Hei, får akkurat samme feil som trådstarter. Utrolig irriterende å ikke få spilt online. jeg har NAT type 2 og også prøvd å sette PS3-en i DMZ. Har internettforbindelse på PS3, men playstation network mislykkes. Noen som vet en løsning? Edit: Nå funket det plutselig ... Glem hele greia. Endret 29. desember 2009 av Taxmannen Lenke til kommentar
notalive Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Jeg har samme problem som dere. Virker som det er playstation network det er noe galt med. Nettleseren fungerer her også ... Nå har jeg dessverre ikke mulighet til å gå inn på routeren da det er kryptert. Uansett; Jeg får feilkode 80710b23, og klarer ikke å logge på playstation network. Jævlig irriterende. Har fungert smertefritt i et par måneder, hvis man ser bort fra at nettet mitt er treigt. Dog har jeg aldri hatt dette problemet før. Har NAT 1. Edit: ... google sa ikke at tråden var to år gammel. Beklager. Endret 10. desember 2010 av notalive 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå