LucarioX Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Kommer ikke inn på hverken EU eller US accounten min. Prøvd flere ganger i dag. Ventet mange timer, kommer bare ikke inn. Er PSN nede? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ikke nede her i hvertfall .. har spillt masse cod4 online.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Hmm, kommer ikke inn jeg. Får error 80710B23. Prøvd å google det og ser ut som om coden betyr at servern er nede. Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det høres ut som om problemet ligger i din ende.. Jeg har ingen problemer med online tjenesten min.. Eneste var at jeg av en eller annen grunn ikke kunne legge til funds i walleten min igår. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Kom plutselig inn nå. Prøvde i hele går uten å lykkes. Merkelig. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Begynner å bli ganske iritert på PSN nå. Har akkurat samme problem igjen. Har ikke kommet inn siden søndag. Har prøvd MANGE ganger. Har ca. 80% signalstyrke og raskt nettverk. Begge brukerne mine er ubrukelige nå. (EU og US) Ser ikke ut som om jeg har noen PSN fremtid i vente, hvis ikke denne tjensten bare er ufattelig ustabil. Endret 9. januar 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
master_al Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Begynner å bli ganske iritert på PSN nå. Har akkurat samme problem igjen. Har ikke kommet inn siden søndag. Har prøvd MANGE ganger. Har ca. 80% signalstyrke og raskt nettverk. Begge brukerne mine er ubrukelige nå. (EU og US) Ser ikke ut som om jeg har noen PSN fremtid i vente, hvis ikke denne tjensten bare er ufattelig ustabil. Alt er fint her, så er nok noe hos deg. Har du endret på noen innstillinger eller? For det var problemer hos meg en stund også, slik at jeg ble logget ut hele tiden. Men så endret jeg noen innstillinger på både DNS og MTU(1500). Da gikk alt som det skulle. Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 funker som alltid her.. :S Men måtte koble meg til på nytt for en halvtime siden av en eller an grunn Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan det være noe med Nat typen din? Har selv Nat2 og har så godt som aldri vært plaget med online delen, verken shop eller spilling online. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aktiver UPnP(Da åpner ps3 selv porter slik du får NAT-2) på ruteren(Vist du har), evt. opne en port for ps3. Hadde problemer selv før, men det ble fikset når jeg gjorte slik. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 UPnP er allerede aktivert Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Akkurat igår kveld og før idag har jeg hatt problemet med psn.. har vært veldig ustabilt Endret 9. januar 2008 av Firetrucken Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke nede her i hvertfall .. har spillt masse cod4 online.. Jeg har også spilt Cod4 online hele kvelden så her har jeg ikke merket noe... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) funker fint hos meg:) har gjort det i hele dag! Endret 9. januar 2008 av Akrabra Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Går visst fortsatt ikke. Kan det være noe feil med maskinen? Lenke til kommentar
embrace_m3 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Signet inn og ut av PSN i går kveld her.. Har ikke sjekket i dag men.. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ha, har ikke hatt no probb med psn. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Nei virker som det bare er min maskin. Ingen som vet hvordan jeg kan løse problemet? Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nei virker som det bare er min maskin. Ingen som vet hvordan jeg kan løse problemet? Ikke godt å si hva som er problemet, men hva slags NAT-type har du? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Vet ikke hvordan NAT jeg har. Hvordan fnner jeg ut det? Kom plutselig inn igjen nå. Men det varer vel ikke lenge. Kommer liksom inn en gang i uken, resten av gangene går det ikke. Endret 10. januar 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå