hjefre Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 I det siste syns jeg at vifta på dell laptop har begynt og gå bananas. Den fyrer av og til noe jævlig uten at det går prosesser. Dessuten har den begynt og bråke mer. Er det mulig og få ta i en bedre vifte??Kan jeg kontrollere viften selv på en eller annen måte. Jeg kan legge til at jeg røk den første vifta på maskinen ganske fort. da kom dell og skifta den. Hadde vært knall og fått tak i en bedre vifte. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 prøvd å rense vifta for støv? Lenke til kommentar
hjefre Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 prøvd å rense vifta for støv? er det mulig og få tak i en bedre vifte. den er ikke så lett og åpne marskinen Lenke til kommentar
h3nRIk Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Når jeg renset min bærbare for støv, blåste jeg ganske enkelt trykkluft inn i vifteinnsuget! Har du ikke kompressor, har Elkaup o.l. luft på boks. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hvorfor er det lettere å skifte en å gjøre rent?? Du må jo åpne den for å skifte den og Lenke til kommentar
hjefre Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 skifte med hva hvor får man tak i vifter Lenke til kommentar
hjefre Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 er det ingen som vet hvor man får kjøpt reserve utstyr til dell f.eks en vifte???????????? Lenke til kommentar
Anv Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 er det ingen som vet hvor man får kjøpt reserve utstyr til dell f.eks en vifte???????????? Det opplagte svaret her er, hos DELL. Kan hende du finner noe på utenlandske web-shopper, prøv å google litt. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 se oppslaget på toppen av "bærbare datamaskiner"-forumkategorien for tips om viftestyring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå