Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Yngst i klassen, kan jeg være sexbomb?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De skikkeligste jentene går ikke etter utseendet, men om du er en drittsekk så vil jeg tro at du sliter med å få deg kjæreste / dame.

Vel, problemet med å være yngst er selvfølgelig å ta førerkortet sist. Hva mener du med yngst egentlig? Lavest? Eller er det bare teit å være født så seint på året, om det virkelig er så seint og du er litt lavere enn kameratene dine, så tror jeg du skal sikte på de i alderen under.

Lenke til kommentar
Kan det ha noe med dette å gjøre?

http://youtube.com/profile?user=SaerdnaNesihtam

Nei, de vidsa er jo fordi jeg går på Teater, og liker å få folk til å le.

Og visst du skal si noe negativt osv nå, spar deg!

Da får du heller gå på dass og drite opp etter veggen!

De skikkeligste jentene går ikke etter utseendet, men om du er en drittsekk så vil jeg tro at du sliter med å få deg kjæreste / dame.

Vel, problemet med å være yngst er selvfølgelig å ta førerkortet sist. Hva mener du med yngst egentlig? Lavest? Eller er det bare teit å være født så seint på året, om det virkelig er så seint og du er litt lavere enn kameratene dine, så tror jeg du skal sikte på de i alderen under.

Minuset er liksom at jentene går som oftest etter eldre gutter.

Jeg er ganske høy, 1.79 og har nettopp blitt 14 år (15. Desember).

I tillegg har jeg alltid hatt dårlig selvtillit grunnet private grunner hjemme, og jeg synes at jeg har for stor nese..

Men egentlig tror jeg den er som neser flest. xP

Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769

Nei, de vidsa er jo fordi jeg går på Teater, og liker å få folk til å le.

Og visst du skal si noe negativt osv nå, spar deg!

Da får du heller gå på dass og drite opp etter veggen!

Minuset er liksom at jentene går som oftest etter eldre gutter.

Jeg er ganske høy, 1.79 og har nettopp blitt 14 år (15. Desember).

I tillegg har jeg alltid hatt dårlig selvtillit grunnet private grunner hjemme, og jeg synes at jeg har for stor nese..

Men egentlig tror jeg den er som neser flest. xP

Du er nå snodig du

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...