ThaDuckMan Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 HAHAHAHAHA! Jeg har alltid lurt på dette, fordi jenter i klassen min liker meg tydeligvis ikke. Vi fungerer godt som venner, jeg flørter med alle jenter jeg kommer over så og si, og det funker fett. De ler og alt. Jeg er jo også ganske pervers, og jeg har en ganske skitten/pervers humor. De fleste jentene liker dette, MEN: 1. Jeg er yngst i klassen 2. Jeg tror kanskje jentene liker litt mer rolige gutter og/eller snille? 3. Jeg bruker ikke noe særlig tøffe/dyre klær og er ofte med PC-en. Men jeg merker at jenter som går i klassen under meg, er 14 år og går i 9'ne, liker meg ganske godt. MANGE jenter som synes jeg er søt, pen osv. Bursdagen min er så sent på året som 15. Desember! Kan det da altså være mulig at jeg egentlig er ganske pen og ikke burde bekymre meg over utsendet 24/7? Jeg mister jo mye selvtillit over å være den yngste gutten i klassen, gutten som aldri går med mote-klær.. Svar ivei folkens, og få opp selvtilliten min! xP Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg forstår ikke helt problemstillingen. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Skal jeg tippe, så vil jeg tro problemet kan være at han har dårlig selvtillitt, men har et slags skalkeskjul ved å være pervers og flørtete. Han ønsker å ha sjangs på jentene på sitt eget trinn, men er bekymret for at de skulle ønske "eldre" gutter, og at det kan være grunnen til at han har bedre sjangs på jentene på trinnet under. Så siden de jentene viser interesse, så tror han at det ikke er noe i veien med utseendet, til tross for at han selv ikke ser på seg selv som kjekk. Nøkkelordet er med andre ord lav(?) selvtillit. Kanskje jeg er heeelt på jordet med min vurdering. Vi får se hva trådstarter sier. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg tror jentene ser på deg som en søt morroklump, hvordan skal vi vite om du er pen eller ikke uten å ha sett deg? Men det virker jo ikke som du er så upopulær akuratt da Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Skal jeg tippe, så vil jeg tro problemet kan være at han har dårlig selvtillitt, men har et slags skalkeskjul ved å være pervers og flørtete. Han ønsker å ha sjangs på jentene på sitt eget trinn, men er bekymret for at de skulle ønske "eldre" gutter, og at det kan være grunnen til at han har bedre sjangs på jentene på trinnet under. Så siden de jentene viser interesse, så tror han at det ikke er noe i veien med utseendet, til tross for at han selv ikke ser på seg selv som kjekk. Nøkkelordet er med andre ord lav(?) selvtillit. Kanskje jeg er heeelt på jordet med min vurdering. Vi får se hva trådstarter sier. Vel, godkjent teori. xP Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Svar ivei folkens, og få opp selvtilliten min! xP Hva Faen er det for en innstilling? "Få opp selvtillitten min... vær så snill... Gi meg pillen så jeg blir perfekt".. Dude, det er en million tråder på dette forumet med tips til hvordan du kan forandre deg, og nei, det har ingenting med klær å gjøre... Det er med din innstilling til livet... Jeeks... Les litt rundt før du skriver slike tråder.. Endret 31. desember 2007 av PUA Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Svar ivei folkens, og få opp selvtilliten min! xP Hva Faen er det for en innstilling? "Få opp selvtillitten min... vær så snill... Gi meg pillen så jeg blir perfekt".. Dude, det er en million tråder på dette forumet med tips til hvordan du kan forandre deg, og nei, det har ingenting med klær å gjøre... Det er med din innstilling til livet... Jeeks... Les litt rundt før du skriver slike tråder.. Og du sliter litt med agressiv framtoning? Sikkert mange tråder med det også. Pft! -.- Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Svar ivei folkens, og få opp selvtilliten min! xP Hva Faen er det for en innstilling? "Få opp selvtillitten min... vær så snill... Gi meg pillen så jeg blir perfekt".. Dude, det er en million tråder på dette forumet med tips til hvordan du kan forandre deg, og nei, det har ingenting med klær å gjøre... Det er med din innstilling til livet... Jeeks... Les litt rundt før du skriver slike tråder.. Og du sliter litt med agressiv framtoning? Sikkert mange tråder med det også. Pft! -.- Dette handler ikke om meg. Det er innstillingen din som er problemet her Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 og nei, det har ingenting med klær å gjøre... Det er med din innstilling til livet...Klærne er en del av det man bruker for å vise sin innstilling til livet Førsteinntrykket teller, selv om man kan komme utrolig langt med en fullstendig tilbakestående kles-stil. At det har "ingenting" med klær å gjøre kjøper jeg ikke Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 og nei, det har ingenting med klær å gjøre... Det er med din innstilling til livet...Klærne er en del av det man bruker for å vise sin innstilling til livet Førsteinntrykket teller, selv om man kan komme utrolig langt med en fullstendig tilbakestående kles-stil. At det har "ingenting" med klær å gjøre kjøper jeg ikke Bra sagt, du, men jeg kler meg ikke som en emo elns. heller. xP Altså; jeg kler meg sånn som jeg føler meg konfertabel med, som oftest, og det er meg. Men jentene i MIN klasse tenker liksom bare: penger, klær og sexy. Da er du kvalifisert! x) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Men jentene i MIN klasse tenker liksom bare: penger, klær og sexy. Da er du kvalifisert! x) Klær og penger fungerer nok til å vekke litt tiltrekning, men ikke til å holde den oppe. Da må du bruke kloke ord og kroppspråk Lenke til kommentar
errgo Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Bruk klær du føler deg mest komfortabel i og føler er "din stil". Tør å vær deg selv og snakk din egen "sannhet". Ikke gå på kompromiss med deg selv til fordel for andre. Følg din egen sti i livet. Følg ditt eget hjerte. Fitte er en sidemeny som kommer av å leve et godt liv. Gå for jenter som du føler "hjerteresonans" med. Hvis det ikke går glatt og sjekkingen/samtalen ikke "flyter" av seg seg selv, så er dere sannsynligvis ikke ment å være sammen. Endret 31. desember 2007 av errgo Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Viss jentene i din klasse tenker penger, klær. sexy. Da burde du enten skifte klesstil for å please eller få de på kroken, eller så kan du drite i hele gjengen og faktisk gå for de jentene i trinnet under deg. Er det noe galt med de siden du ikke vil ha de? Dette handler egentlig i mine øyne slik noen andre nevnte her oppe at du vil ha en bekreftelse på at du er god nok som du er og at jentene i din klasse sansynligvis ikke tenker på deg som yngst i klassen (noe jeg egentlig betviler at de gjør, folk går ikke rundt å tenker på når folk har bursdag gjør de vel?) Den perverse humoren din kan også virke ganske støtende på en del jenter, selv om de ler av det. Viss du har en pervers humor vil du jo bli stemplet som pervers også og da blir du sikkert omtalt slik. Kanskje en ide og prøve litt forskjellig type humor, kan jo hende det kan fungere. Du har jo tydeligvis litt klovnerollen i klassen fikk jeg inntrykk av. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Om du er født litt seinere på året spiller ingen rolle om du er sexy eller ikke. Da tror jeg du må begynne å tenke litt mer på utseende og oppførselen din, ikke når du har bursdag. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Enig med snublefot. Du må passe på oppførselen din så du ikke bare blir klassens klovn. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Om du føler at det utgjør noen forskjell at du ikke bruker merkeklær, og vil desperat bli akseptert av de jentene sånn sett, og føler at merkeklær kan gi deg det, kjøp merkeklær. Ellers kan jeg jo råde deg til å være akkurat som du er, men det hjelper på god vei om du gir et godt inntrykk med å se bra ut. Førsteinntrykket teller en god del. Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) jeg har hatt samme problem. jeg har vært rimelig lavt nede når det går på selvtilit( da snakker vi fortid) Jeg er født 11 november så rimelig seint på året. var ikke populær i det hele tatt på barneskolen.. på ungdomskolen ble jeg veldig mye mer sosiale og ettervært begynte det også å bli lettere med jentene. jeg har funnet ut ettervært at viss du ikke stresser så kommer det.. jeg har også veldig mange jentevenner..men rimelig ofte vill du møte noen som liker deg mer en bare som en venn.. ikke sikkert du gjør det sammen, men det er ho sitt problem:P men viss du er en kjekk person så vill det komme garantert! ps jentene liker badboys i ung alder, liker snille, omtenksome i etter en liten stund. Edit: PS jeg har aldri brukt merkeklær. bare finn din egen still. noe fet som passer deg og åssen du ser ut! mye viktigere en og gå med riktig tøy! Endret 2. januar 2008 av Heroes Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Tærer fødselsdatoen virkelig på selvtillitten? Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Tærer fødselsdatoen virkelig på selvtillitten? kan gjøre. du finner ut ettervært at alder har veldig lite og gjøre med hvordan du er.. har foreksempel aldri hatt en kjæreste som er yngre en meg. Lenke til kommentar
Gjest Guest_KC_* Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Om du føler at det utgjør noen forskjell at du ikke bruker merkeklær, og vil desperat bli akseptert av de jentene sånn sett, og føler at merkeklær kan gi deg det, kjøp merkeklær. Ellers kan jeg jo råde deg til å være akkurat som du er, men det hjelper på god vei om du gir et godt inntrykk med å se bra ut. Førsteinntrykket teller en god del. Stil er ikke det samme som merkeklær... Jeg har skjorter til 200 og bukser til 400 som kan se like stilig ut som skjortene mine til tusen og buksene mine til 1500. Eneste forskjellen du noensinne vil merke er stoff-kvalitet mht slitasje og vask plus at om man ikke er flink til å se er det lettere å få klær med fine snitt når de koster litt mer (type ikke masseprodusert av taiwanesiske barn i kjellern til Tom peng pong), men det er ikke så jævla nøye. - Kineti[c]harm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå