janken Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Har lagt inn kazaa på en pc men det vil ikke starte på pc en når zonealarm er oppe å går. Jeg får heller ingen beskjeder frå zonealarm. Er det mulig å stenge/opne forskjellige porter med zonealarm? Jeg har ikke funnet det. Fint om jeg kan få litt hjelp. Lenke til kommentar
laPANTHA Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 ZA har ikke den funksjonaliteten, men prøv å la Kazaa få alle rettigheter. Lenke til kommentar
A_K Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 I Zone alarm så går du in på Firewall/Main/custom VIOLA :-) Lenke til kommentar
j0rn Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg sliter også med det, men finner ikke custom? ps: bruker zonealarm gratis versjonen Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 ZA gratisversjonen mangler mulighetene for egenkonfigurasjon, derfor er den vel gratis, kjøp feks ZA security suite, den bruker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå