Qtecman Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Etter en stygg smell (og masse svilukt) i den gamle dimmeren min i gangen, har jeg latt meg overtale til å kjøpe 3 sånne av el-pusheren min: Philips Econic LED 3W Trikkeren lovet at disse skulle lyse tilsvarende 35 watts vanlige GU10 halogenspot`er og kunne dimmes... Gjenstår å se... -kostet jo bare usle 390,- stk :-S Men hvis disse kan redusere varmen i gangen min OG lyse noenlunde, så er det verdt det! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 3 watt som lyser som 35 watt? Høres voldsomt ut, hvor mange lumen er det? AtW Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Finner veldig lite detaljer om denne, så føler jeg er på litt upløyd åker nå... Philips er visst sparsomme med produktdetaljer :S litt diskusjon om den HER Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 23. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2010 Tok feil modell i forrige post. Trikkeren leverte disse: MASTER LEDspotMV 7-50W GU10 3000K 40D Produkt ark Disse lyser helt utrolig bra og jeg ser ikke forskjell til en vanlig halogenspot. Når disse faller i pris, så skal alt i huset byttes til disse. :thumbup Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2010 Bra du er fornøyd, de ser ut til å tilsvare ca en 35 W halogen med lysstyrke såvidt jeg kan bedømme, RA-index på 80 er nok dog litt lavt for meg. LEDs blir desverre mindre effektive med høyere RA-index. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå