Gå til innhold

Skal du drikke i kveld?

Kakestykke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Skulle ønske flere folk var edru i dag ja..

klokka 12 skal jeg opp på en fest.. og det er 5km å gå dit.. å absolutt ingen her oppe er edru i dag til å kjøre meg :p

Slap yrs ass :new_woot:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Er ikke den drikketypen jeg. Føler ikke at det er noe vits å feste sånn inn i helsikke, sikkert bare meg. Det er ikke det at jeg ikke tårer, men føler at det blir feil å ikke ha kontroll over seg selv og alt det der. Har faktisk aldri vært full, men har jo prøvd alkohol. Hvis jeg skal drikke og bli full, så må det blir med noen venner, for å kose seg. Ikke drikke bare for å bli full. Er ikke så begeistret for store ungdomsfester med alt for stort inntak av alkohol.

Jeg sikter heller ikke til folk her på forumet, bare så det er sagt. Måtte bare få det ut. Er ikke imot ungdommer som drikker. Men vil ikke gå på store ungdoms/fjortisfester selv, nå i denne alderen. Men men, får se neste år. I år føler jeg at jeg vil sitte her litt, kose meg med pappa, og at vi går ut å skyter opp raketter og sånt. :)

Sammendrag: Ikke i år, skal være med pappa. Får se en annen gang, haster ikke. :)

Godt nytt år alle sammen. :woot:

Endret av Remains
Lenke til kommentar

har aldri drukket, røyket, snust, brukt noe narkotisk stoff, er jomfru, kristen, osv. så jeg er nok ganske edru i kveld, er sammen med min familie, og ikke noe alkohol til andre enn mine foreldre, og de drikker bare en par øl. all denne informasjonen er foresten sann og nei jeg sier ikke dette bare for å virke bedre enn noen andre, i så fall må jeg beklage på det sterkeste.

Lenke til kommentar

Håper alle dere som drikker dere sanseløse holder dere borte fra alt som heter fyrverkeri. :) Og til dere som sutrer om at folk sender opp fyrverkeri rundt 19:00, det er lov å sende opp mellom 18:00 og 02:00, tåler dere ikke det så begynner jeg å lure.

Lenke til kommentar

bedre at folk sender opp tidlig men edru enn seint og stup full. så i år faktisk at noen idioter hadde lagd en rampe som sto på skrå til et batteri, og sendte det opp over jordet mot naboens hus. ja jeg bor på landet så det er ikke helt normal kost her hos oss

Lenke til kommentar
Håper alle dere som drikker dere sanseløse holder dere borte fra alt som heter fyrverkeri. :)

Jeg liker ikke at privatpersoner som ikke har noen som helst trenging i pyroteknikk leker med eksplosiver, så nei, sender absolutt ikke opp fyrverkeri. Selv om jeg er full klarer jeg å gjøre en avgjørelse at sånnt tull holder meg jeg unna.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...