BakerHansen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Skal ikke se helt bort i fra det nei Får se hva det blir til. Virker som at det alltid blir tull og styr denne kvelden. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg skal drikke i kveld. Hva, vet kun fremtiden! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har en flaske sjampis jeg skal kose meg med rundt 12-tiden, og etterpå så kjøres det på med Aass Bayer og martini og litt annet som folket som skal hit bringer med seg. =) Skal ikke drikke meg sanseløs, vil heller bare kose meg litt og ha det moro! Men det skal bli morsomt å spille Wii utover natta. =P Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hva og hvor mye? Selv holder jeg meg edru. Hvorfor vil du da vite det? Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Drikke? seff! S K Å L ! ! ! ! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Bare jeg som skal drikke vann? Folk har allerede begynt og sende opp raketter.. irriterende, de skremmer jo livet av bikkja som atm sitter og skjelver på fanget mitt. Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Her blir det drekking Men ingen raketter Har brukt altfor mye penger på gaver, både til andre og til meg selv......mest meg selv Kun det beste er godt nok Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Jæva idioter som driver å sender opp raketter nå! http://klokka.no/ ffs Endret 31. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jæva idioter som driver å sender opp raketter nå! http://klokka.no/ ffs Er mange som sender opp raketter rundt 8 da siden de har små barn som også vil være med på moroa Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 De begynte i går i nabolaget vårt Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg skal drikke meg i godt humør, men ikke drita full. Skal på fest og har selv et par seksere Tuborg som jeg tar med. Ellers regner jeg med at det blir mye annet rart utover kvelden og natta også. Masse kule folk, fyrverkeri, øl og sjampis gjør kvelden godly uansett. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 om en halvtime;D dette blir vel min siste fyrverkeri år her i Norge, nå som jeg skal flytte til sydney. 13 kilo krutt, hurra<3 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Jæva idioter som driver å sender opp raketter nå! http://klokka.no/ ffs Er mange som sender opp raketter rundt 8 da siden de har små barn som også vil være med på moroa Pøh. Jeg har vært oppe til 2 hver nyttårsaften siden jeg var en neve stor. Dagens barn er noen forbanna pingler. edit: Leif var innom Endret 31. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg hadde store planer om å dra på byen med en stor vennegjeng egentlig. Jeg er alene i huset helt til utpå kvelden første nyttårsdag så tenkte jeg skulle kjøpe inn en del øl og ha ett par kompiser sittende å kose oss her før vi dro på byen. Alt var perfekt planlagt helt til jeg sover forbi ølsalget, og fyrverkerisalget, så da gidder jeg faen ikke dra på byen heller. Blir sittende her inne og sture ut av vinduene på alt fyrverkeriet kl 12... Faen! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ingen drikking, skal ut og være med noen venner og kose meg. Edru. Men hvis sjansen byr seg, vet jeg ikke helt hva som skjer. Husk hva jeg og Karsten har laert deg - du sjekker, sjarmerer og presterer best etter 2-3 ol. Drikker du mer enn dette sa taper du bare pa det. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har tatt meg en øl ja Sitter for meg selv og ser film Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Barnefri ikveld ja. Betyr drikking på høykant ja. Tømt ei vinflaske til maten nå. Tyrkeren ligger på frys og ølene er stablet i kjøleskapet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg