Gå til innhold

Spill Pc oppgradering; bra deler nå, som vil være billige om 1år.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg og en kamerat har tenkt å oppgradere pcen vår om et år, eller rundt den tiden Armed Assault 2 kommer ut. Vi bruker pcen vår til cirka det samme og har tenkt å finne komponenter som er ganske gode nå for tiden som vil være på en god pris om et år. (merk, vi har vær vår pc)

Vi har settt på XFX 8800GT og dvs. andre 8800GT skjermkort og lurer på hvilken som er så å si "den beste". Også lurer vi på hvilket prossesor og hovedkort vi burde ha til. Har tenkt på Amd 6000+ eller en fra intel... værtfall en som er bra til spilling. Delene bør ligge til rundt 5-6000 til dagsdato som vil gå ned til under 5-4000 om et år, kom gjerne med forslag uansett :).

For å nenve har jeg en 550W strømforsyning, et kabinett (jeg har tenkt å bytte ut, kom gjerne med tips), dvd-brenner og harddisk. Kameraten min har det samme, bare ikke strømforsyningen og han skal heller ikke bytte kabinett.

Takker for svar :)

Endret av Articfare
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns det der er litt håpløst. Ett år i dataverden er LENGE og da har det sannsynligvis kommet noen helt andre komponenter som er både billigere og bedre enn dagens. Det er også godt mulig at det man finner i dag forsvinner totalt fra butikkene om ett år.

Kom tilbake når dere faktisk skal oppgradere.

Endret av ~~Undertaker~~
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...