Maniche Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 hei, var en tur innom guru3d istad å kom over en modda DNA-driver; DNA-Force_4.0.16904x32 (http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1783) så er spørsmålet, er disse modda driverne, en fare å bruke? jeg har lest at disse, selvfølgeli, ikke er "garantert" hvis noe eventuelt skulle gå til h , men gir disse nye bedre ytelse? er disse ustabile? KAN gpu gå til H ? dette virka litt spennende å teste siden det står at de ENTEN er lagd for å få bedre ytelse eller for å få bedre visuelt takk ¨på forhånd!! ps. hva med Omega drivere, noe å satse på? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Tja, jeg brukte alltid Omega Catalyst-driverne da jeg hadde Radeon 9800-kortet mitt, og de fungerte ofte bedre enn de offisielle ATI-driverne. Noen fare for at GPU blir ødelagt er jo veldig usannsynlig, aldri hørt om noe slikt skje. Moddingen er nok ikke altfor omfattende slik sett, bare optimaliseringer for diverse spill/programmer etc. Lenke til kommentar
Maniche Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Tja, jeg brukte alltid Omega Catalyst-driverne da jeg hadde Radeon 9800-kortet mitt, og de fungerte ofte bedre enn de offisielle ATI-driverne. Noen fare for at GPU blir ødelagt er jo veldig usannsynlig, aldri hørt om noe slikt skje. Moddingen er nok ikke altfor omfattende slik sett, bare optimaliseringer for diverse spill/programmer etc. så det er minimal sjanse for at noe går gæærnt? er disse å anbefale egentlig, elelr blir det bare "prøv-å-se-hva-du-syns"? takk for svar smirnoff! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ut i fra egne erfaringer har jeg aldri hatt noen problemer med moddete drivere som jeg kan sette fingeren på, men det skal være sagt at det er en stund siden jeg brukte det sist, selvfølgelig. Da jeg i etterkant byttet til nVidia, så har jeg bare brukt de offisielle driverne, i og med at de har fungert fint for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå