JaneATaber Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Hei, Jeg lurte på om det er noen som kan anbefale noen bra "utsiktsposter" i Oslo for å se på fyrverkeri, ikveld?? ...været ser også ut til å bli bra... Endret 31. desember 2007 av JaneATaber Lenke til kommentar
pod_racer Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Akkurat det lurer jeg også på! Har min første nyttårsaften i Oslo (bor på St. Haugen). HAr sønnen min på 15 og en kamerat hos meg. Hvor lønner det seg å gå? Rådhusplassen? Frognerparken? Taket på gården? Hjeeelp!!!!!!!!!! Fatter'n Lenke til kommentar
EJN Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Havnabakken på Korsvoll er et bra utkikkspunkt. 25-bussen til Havnabakken/Korsvollbråtan eller linje 3 til Østhorn. Lenke til kommentar
siggii Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Er ikke lommekjent i Oslo jeg da, men innbiller meg at det må være bra på Akershus festning, og muligens oppover bakkene i Holmenkollen... Lenke til kommentar
JaneATaber Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 hjelp,,, andre forslag? Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Beste stedet må vel være på toppen av Vettakollen, eneste som er kjipt er at det er et stykke å gå oppover i skogen... Ekebergåsen, ved utsikten .... På Sankthanshaugen kan det og være bra... Endret 31. desember 2007 av jazzfudge Lenke til kommentar
JaneATaber Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Hvordan er det med parkeringsplasser ved Ekebergåsen? Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Toppen av Plaza(SAS-hotellet) dugde i 2002 Lenke til kommentar
JaneATaber Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Kanskje ikke så enkelt for alle å komme seg opp dit da primært er forbeholdt hotellets gjester.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Kanskje ikke så enkelt for alle å komme seg opp dit da primært er forbeholdt hotellets gjester.. Skryteposting ftw Ikke vanskelig da, bare å gå inn i en heis og se ut som du er en gjest.. EDIT- Med mindre det var der man trengte nøkkelkort for å kjøre heisen Skrålt minne her gitt Endret 31. desember 2007 av edge Lenke til kommentar
JaneATaber Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 ...en smule driti ut dersom man blir tatt da... Så er det noen andre som kan annbefale noen andre plasser? eller blir det ekerbergsåsen? Lenke til kommentar
andiss Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Frogner parken fo shoe, gA til Monolitten i frogner parken stA der, du vil se bOtter og spann med fyrerkeri, men vaer for siktig at du ikke blir truffet da Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Toppen av Plaza er jo utrolig fett sted, dog har jeg aldri vært der på nyttårsaften. Tror ikke vi bruker heiskort når vi bor der, men du må vel bytte heis et par ganger før du går en siste trapp. Lenke til kommentar
JaneATaber Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nytt år!! Til info så var vi på ekebergsåsen ved utsikten, der var det kjempeflott! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå