Paradoxo Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Skulle gjerne tenkt meg et hovedkort og prssesor og skjermkort til en Billig Penge noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Laffuz Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Sånn: Hovedkort Prosessor Skjermkort Vers'go Lenke til kommentar
olee- Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Her har du et greit oppsett, du sa bare til en billig penge, så vet ikke hva som er maks for deg. Skjermkort Dette er et bra skjermkort, så det tar en stund før du trenger å bytte det ut. Prosessor Hovedkort There u go ! Endret 1. januar 2008 av olee- Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) 4 kjerner? det spørs hva man skal bruke det til. kan trådstarter gi noe info om hva han gjør med pc:D så det sto gaming deler. men det er vel ingen spill som drar nytte av 4 kjerner? Endret 1. januar 2008 av Lampen Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 fire kjerner er unødvendig syntes jeg.. hvis ikke du redigerer videoer osv... da er det kjekt med fire kjerner.. eller hvis du spiller fler spill samtidig er det greit med fire kjerner to kjerner dekker bruk hvis du skal bruke den til anmindlig bruk som spilling osv. selv om det er fire kjerner så dobles ikke hastigheten av en to kjernes, så kjøp heller en tokjernes med høyere hastighet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kjøp Core 2 Duo E6850! Kor mykje minne du skal ha i skjermkortet spørst kva oppløsning du har på skjermen. 256mb blir nok i det minste laget trur eg. Lenke til kommentar
Paradoxo Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg har tenkt til å replace Mine deler med Bedre deler for å dra Call of duty 4 og css uten en eneste lagg. trenger bra FPS Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 8800 GT og Core 2 Duo E8400, for eksempel. Eventuelt 8800 GTS eller 2 GT i SLI. Lenke til kommentar
Montolio Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Vil ikke ta lang tid før spill begynner å dra nytte av 4 kjerner. Er jo allerede kommet noen som gjør det, og da er ytelsen langt bedre enn bare 2 kjerner. Ville klart anbefalt Q6600 framfor E6XXX. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå