BA1 Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hei. Skal kjøpe nytt digital-kamera. Har vurdert m.a. disse modellene: Canon Ixus V3 Fujifilm FinePix S304Z Nikon Coolpix 3500 Casio QV-R3 Fujifilm FinePix A303Z Noen som har erfaringer med disse kameraene? Noen anbefalinger? Størrelse er ganske viktig, så viss jeg skulle valt på det jeg vet i dag ville jeg valt Ixus V3, men synes egentlig at 2x zoom er litt lite. Vet at FF S304 Zoom skal vere veldig bra, men synes det kanskje er litt stort. Håper på mange tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Som en begynnelse, kan du jo starte her: http://www.akam.no/anbefalinger/digitalkam...mera/index.html Lenke til kommentar
D-ZeeZ Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hei. Skal kjøpe nytt digital-kamera. Har vurdert m.a. disse modellene: Canon Ixus V3 Fujifilm FinePix S304Z Nikon Coolpix 3500 Casio QV-R3 Fujifilm FinePix A303Z Noen som har erfaringer med disse kameraene? Noen anbefalinger? Størrelse er ganske viktig, så viss jeg skulle valt på det jeg vet i dag ville jeg valt Ixus V3, men synes egentlig at 2x zoom er litt lite. Vet at FF S304 Zoom skal vere veldig bra, men synes det kanskje er litt stort. Håper på mange tilbakemeldinger. Jeg er på utkikk etter kamera i samme prisklasse, og jeg finner ikke noe som ser bedre ut enn Pentax Optio 330GS. Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 BA1 skrev: Hei. Skal kjøpe nytt digital-kamera. Har vurdert m.a. disse modellene: Canon Ixus V3 Fujifilm FinePix S304Z Nikon Coolpix 3500 Casio QV-R3 Fujifilm FinePix A303Z Noen som har erfaringer med disse kameraene? Noen anbefalinger? Størrelse er ganske viktig, så viss jeg skulle valt på det jeg vet i dag ville jeg valt Ixus V3, men synes egentlig at 2x zoom er litt lite. Vet at FF S304 Zoom skal vere veldig bra, men synes det kanskje er litt stort. Håper på mange tilbakemeldinger. Jeg er på utkikk etter kamera i samme prisklasse, og jeg finner ikke noe som ser bedre ut enn Pentax Optio 330GS. Ja, har sett på dette kameraet også etter at jeg skrev innlegget. Vet noen forresten hva som er forskjellen på Pentax Optio 330 GS og RS??? Håper noen kan svare på det... Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Håper noen kan svare på det... Ja, kan noen svare egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå