omp9 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hver gang jeg logger meg på Live så logger den seg også på Messenger. Så finnes det en metode så jeg unngår dette. Altså være på Xbox Live uten at Messenger logger seg på? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Hver gang jeg logger meg på Live så logger den seg også på Messenger. Så finnes det en metode så jeg unngår dette. Altså være på Xbox Live uten at Messenger logger seg på? Har du kryssa på den haken hvor det står "logg inn automatisk?" Du kan jo prøve og høyreklikke på msn tegnet på verktøylinja og klikke på avslutt. Hvis ikkeno av det går kan du jo sletta kontaktinfoen din der for da får den jo ikke logga seg inn Endret 31. desember 2007 av bowlingman Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Han prater om på Xboxen (vet ikke selv, though). Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hver gang jeg logger meg på Live så logger den seg også på Messenger. Så finnes det en metode så jeg unngår dette. Altså være på Xbox Live uten at Messenger logger seg på? Du får inn på settings på gamerprofilen din på xboxen. så krysser du bort atuo logg inn på MSN. håper du forstår Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Du får inn på settings på gamerprofilen din på xboxen. så krysser du bort atuo logg inn på MSN. håper du forstår Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå