kilik Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Nei, det blir nok en flopp. Har fått rimelig hard medfart i de fleste previews. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg ser nå frem til og sitte med det i hendene uansett. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jeg ser fram til å laste ned filmer og serier. Også ser jeg fram til diverse spilltitler, så klart. Endret 4. januar 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
CandyKing Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Grand Theft Auto IV! Må leses om spillet: Info fra MTV.com Info fra Eurogamer.net Info fra Gamespot Mer Info fra Gamespot Enda mer info fra Gamespot Info fra Spillarkivet.no / Games Master UK Og såklart: Offisiell side Jeg har forhåndsbestilt Grand Theft Auto IV Special Edition på EB Games på byporten til 950,- kroner, det kunne kostet det tredobbelte og jeg skulle likevel hatt det. Endret 9. februar 2008 av CandyKing Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ser mest frem til GTA IV jeg også, ingen tvil. Mine forventninger til dette spillet er at det kommer til å bli det beste spillet så langt på dagens generasjon. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 ingen som gleder seg til Too Human? Satt her og skulle legg inn et slikt innlegg! STOR TOO HUMAN-FAN HER! Gleder meeeg! Trilogi! JIPPI! ONLINE! JIPPI! Ingen ROCK BAND FANS HER??? Fallout 3 Rock band Too Human Fable 2 Gears Of war 2 (hvis det kommer) Prototype APB Rainbow Six Vegas 2 Unreal Tournement 3 Army of Two Far Cry 2 Lenke til kommentar
sofus12345 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 RS:V 2 Splinter Cell Conviction Battlefield Bad Company GTA 4 Tomb Raider Underworld Halo Wars Gears of War 2 Army of Two Far Cry 2 etc. etc. Begynner svi i lommeboka hehe :!: Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Har sett et par videoer fra Army of Two, og det ser helt forferdelig ut. Hvis det kommer en AoT-demo og den er littegranne bra så blir jeg dødsoverraska. Gleder meg ikke så kjempemye til et spesielt spill i år, men ser fram til RS: Vegas 2 som kommer neste måned. Gleder meg litt til Ninja Gaiden 2 og Halo Wars også. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Har sett et par videoer fra Army of Two, og det ser helt forferdelig ut. Hvis det kommer en AoT-demo og den er littegranne bra så blir jeg dødsoverraska. Gleder meg ikke så kjempemye til et spesielt spill i år, men ser fram til RS: Vegas 2 som kommer neste måned. Gleder meg litt til Ninja Gaiden 2 og Halo Wars også. RS: Vegas 2 tror jeg kan bli veldig bra. Et taktisk og realistisk skytespill er noe jeg virkelig liker Likte eneren veldig godt, så er spent på hva de har klart å komme opp med denne gangen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) RS: Vegas 2, Battlefield Bad Company, Halo Wars, Nytt om Gears 2, GTA IV, Too Human, Fable 2 og Lost Odyssey er vel det jeg gleder meg mest til! *oppdatert* Endret 12. februar 2008 av Lakus Lenke til kommentar
MrCoolGuy Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Bad Company og Far Cry 2 og selvfølgelig vegas 2 Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) - GTA IV - Rainbow Six: Vegas 2 - Army of Two - Saints Row 2 - Resident Evil 5 (Om det slippes i år) - Far Cry2 - Battlefield: Bad Company Endret 12. februar 2008 av SAS1984 Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 cod 5 da? Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Cod 4 hadde så vidt vært ute når denne tråden ble lagd. Men joda cod 5 blir nok bra, om Treyarch ikke driter seg ut som de gjorde med cod 3. Uansett så ser jeg veldig fram til høstoppdateringen som kommer nå. Skal bli morsomt med nytt dashboard og nytt utseende, samtidig som jeg er litt skeptisk til avatar systemet. Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 er det foresten noen som vet om de mappene man kan laste ned er bra (online) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå