_KroSjefen_ Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Grand Theft Auto IV...ingen over, ingen ved siden... litt spent på Alan Wake også... Endret 1. januar 2008 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Prøver å ikke vente så mye på noe som helst, det gjør bare dagene lengre, men GTAIV får det til å krible i magen min. Skal bli godt å stjele en bil, skru på radioen og bare cruise rundt i Liberty City som så mange ganger før, men på en helt ny måte. Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Gleder meg utrolig mye til GTA IV og det neste spillet i Mass Effect-trilogien Endret 2. januar 2008 av Bakoversveis Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Gleder meg til - Star Wars: The Force Unleashed - Splinter Cell Conviction - GTA IV I den rekkefølgen.... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ingen andre som gleder seg til Tomb Raider Underworld? Nå ble jeg litt skuffa her... Spesielt med tanke på slutten i Legend burde det vært mer interesse, men, men. For øvrig er det Star Wars: The Force Unleashed, ikke Star Wars Unleashed. Bare for å pirke litt. Hihi. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Et svakere år enn 2007 etter min mening, men dette ser jeg fram til: Grand Theft Auto IV Fallout 3 Age of Conan Alan Wake Fable 2 Silent Hill 5 Splinter Cell: Conviction Ninja Gaiden 2 Halo Wars Devil May Cry 4 Banjo Kazooie 3 Regner riktignok med at halvparten av disse blir utsatt til 2009... Lenke til kommentar
EkanTrike Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ser frem til og se frem til! Jeg HÅPER inderligt at ting blir mer stabilt! Det er irriterende med slike feil som er nå. For ikke snakke om småfeil når en spiller, ikke høre alle f.eks ikke kunne joine selv med åpen NAT osv osv... Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 De jeg kommer på nå; ergo de jeg gleder meg aller mest til er: GTA IV - trenger ingen introduksjon. Mafia II - originalen er et av de beste spillene jeg har spilt, og har på følelsen av at toeren vil bli minst like bra. Alan Wake - har fulgt med på dette siden det blir annonsert, og det er absolutt noe å glede seg til. Resident Evil 5 - kan ikke bli annet enn bra. Gears of War 2 - likte eneren, og går nok til anskaffelse av toeren også. Splinter Cell: Conviction Spill jeg kommer til å følge med på: Dead Island Saint's Row 2 Silent Hill 5 Det nyeste Alone in the Dark - har ikke spilt de tidligere spillene, men ser interessant ut. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Oi, Mafia II hadde jeg helt glemt. Men tror egentlig ikke det kommer før 2009. De ønsker nok ikke å konkurrere med GTA4. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg gleder meg til disse spillene i 2008 viss alle kommer da Ninja Gaiden 2 Alan Wake Gears Of War 2 GTA IV Lost Odyssey Fable 2 Dead Rising 2 Banjo Kazooie 3 Splinter Cell Conviction Men så bra jeg har alle konsollene så jeg får det beste av spillene som kommer til en plattform alene eller multiplattform Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 GTA og Army of Two og bil lappen Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har ikkje fulgt med så altfor mykje om kva som kjem i år, men det er to spel eg verkjeleg ser fram til og som eg trur vert mine favorittspel dette året uansett. Ninja Gaiden 2 Gears of War 2 Einarane til desse spela er noko av det eg har kosa meg mest med innen konsollspel og eg er ikkje i tvil om at det vert slik når oppfylgjarane kjem også Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kommer banjo kazooie 3 i år? Finnes det noe infor om spillet, utenom den lille, ene filmen? Gleder meg uansett til dette spillet. Har jo de to andre i serien så ^^ Også gleder jeg meg til GTA IV og Lost Odyssey Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Oi, Mafia II hadde jeg helt glemt. Men tror egentlig ikke det kommer før 2009. De ønsker nok ikke å konkurrere med GTA4. Tipper senhøsten i år. GTA lanseres sannsynligvis i mars/april, og vil ikke si det er noe konkurranse mellom titlene hvis Mafia blir sluppet på høsten, evt tidlig vinter. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 GTA IV får ingen konkuranse uansett når det blir lansert... det finnes ikkje maken... Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 GTA IV får ingen konkuranse uansett når det blir lansert... det finnes ikkje maken... Jeg elsker GTA-spillene, men når det er snakk om Mafia II kan man aldri vite. De kommer nok uansett ikke til å lanseres samtidig, så noe konkurranse blir det nok ikke, nei. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ingenting kan konkurrere med GTAIV om de holder hva de lover, men hva med Mercenaries 2, Saint's Row 2, Just Cause 2, Prototype eller Destroy All Humans! 3? GTAIV blir nok kongen på haugen, men andreplassen er ganske åpen. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Må nok revurdere mine forventninger til Lost Odyssey etter å ha sett hvordan kampsystemet er i spillet. Men det kommer nok av andre gobiter og av disse ser jeg først og fremst til: GTA IV Star Wars: The Force Unleashed Dark Sector Prototype Dead Space Fracture Brütal Legend Saints Row 2 Gears of War 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 ingen som gleder seg til Too Human? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå