henkeZ Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nyttår! Her er mitt bidrag.. Ikke så bra, hadde et veldig ustabilt stativ, og manglet snorutløser, men skal ikke klage på det.. Mvh, Jan Henrik Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Så fryktelig synd at det er nyttårsaften kun en gang i året... Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Så fryktelig synd at det er nyttårsaften kun en gang i året... Helt enig! Lenke til kommentar
BMP Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Så fryktelig synd at det er nyttårsaften kun en gang i året... Helt enig! hehe, ja i forhold til det å ta bilder ja, men endel andre ting som gjør det greit at det bare er en gang i året.. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ja for noen kanskje. Ikke for meg. Men tenkte vell i hovedsak på foto ja. Lenke til kommentar
tomeny Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Sydney måtte være et fint sted å befinne seg den 31.12........ Endret 1. januar 2008 av pjolter78 Lenke til kommentar
krompraft Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Har hatt kamera i en uke nå, et Nikon D80, som er mitt første speilreflekskamera hvor jeg er eieren. Jeg har forberedt meg så godt jeg kunne til nyttårsaften og lest diverse guider på nettet. På fotopia.no var det mye å hente. Jeg har et stativ som jeg brukte på bakkefyrverkeri, men det ble vanskelig når det smalt rett over meg, så dette første bildet er frihånd: Tatt med Nikon D80 f/3.5 eksponeringstid: 10 sekunder Jeg Prøvde å finne ut hvordan jeg skulle skru på bulb-funksjonen som jo høres genialt ut, men fant ikke ut av det. Kanskje noen har noen tips til en uerfaren fotograf? EDIT: Fant bulb nå. Litt for sent selvfølgelig. Her er er bilde av bakkefyrverkeri: Tatt med Nikon D80 f/5 eksponeringstid: 13 sekunder Et siste bilde, hvor jeg prøvde å vifte med stjerneskudd: Tatt med Nikon D80 f/8 eksponeringstid: 6 sekunder Uerfaren fotograf og første nyttårsaften med kamera. Hva synes dere? Endret 1. januar 2008 av krompraft Lenke til kommentar
cmi Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Mye bra bilder her ja, jeg for min del fikk ikke tatt en dritt av bilder i går, endte opp kanon drita, det var ikke planen og jeg er ikke stolt av det. Heldigvis har jeg fyrverkeri (masse). Så jeg skal nok få noen bilder Lenke til kommentar
asdf9321asdf1234 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt Nyttår alle sammen!! 1/20s f/1.8 Hvorfor tenkte jeg ikke på dette?? Veldig pent og smart funnet på! Hvor i verden befinner du deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Okej her er mine ingen er redigerte!: http://i9.tinypic.com/89l6nap.jpg http://i11.tinypic.com/6x7efec.jpg Shoting info - Shoting mode: Fireworks - Focal Lenght: 19.5mm - Shutter: 4 Sec - Focus mode: Single AF Endret 1. januar 2008 av Slettet-GnBeuk Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Prøvde for første gang å ta noen bilder i natt men ble ikke helt fornøyd. Lukker tid på rundt 4 sekunder gjør at "kjernen" i eksplosjonen ofte blir overeksponert. Ble sånn passe med dette her (noen rakketter på vei opp i høyre bildeside, mens noen er i ferd med å dø på venstre side): Godt år til alle /L Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Mye bra bilder her, men jeg falt fullstendig pladask for dette tatt av Mariusk: 10s f/14 Utrolig flott komposisjon /L Endret 1. januar 2008 av relsafus Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Okej her er mine ingen er redigerte!: http://i9.tinypic.com/89l6nap.jpg Krymp de og legg de ut her som vedlegg, det tar altfor lang tid å laste ned så store bilder. Kun et velment råd, ingen kritikk /L Lenke til kommentar
Øyvind L Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Her er mitt bidrag. Godt nyttår alle sammen ! Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Prøver ett til mens jeg er i gang med PS. Dette ble dessverre litt for overeksponert, men likte at skogen kom frem. Noen gærninger som hadde giddet å skyte rakketter langt inne i skiogen. /L Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 *Mariusk, feirte du nyttår i Australia/Sydney? Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Ny her på forumet og fersk med foto interesse, men her er mine bidrag! Noen litt over eksponert men ganske fornøyd jeg Kamera eos 400D F/13 Blender 6sek Pluss stativ Endret 2. januar 2008 av Peritass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå