MatsAndreassen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 har spilt tf2 ganske mye, men får ikke ranking. Syntes det er ganske dumt Hvordan kan jeg fikse dette? Fikk en ny ps3 siden den andre ble ødelagt, kan dette ha noe å si? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har opplevd samme greiene på pc.. fikk stats en god stund, også begynte de å forsvinne plutselig. Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Ikke no svar da? noe feil med servere osv eller? Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Ingen som vet noe? er litt rart siden en venn av meg som spilte på samme server som meg fikk ranking, men ikke jeg =( Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Har ikke prøvd TF2 ennå, siden jeg bare spilte HL2 i ca. to timer før jeg fant ut at jeg ikke giddet mere, det kom liksom ikke igang. Men du kan jo alltids skrive eller ringe utgiverene og spørre om de har problemer med serverene og eventuellt hvor lenge det er til det blir ordnet, siden jeg har vansklig for å tro at noe kan være galt med PS3'en din dersom problemet bare er at du ikke får ranking (Går utifra at det er ranking-statistikk du mener). Du lagrer ikke rankingene til spilleren din på din egen PS3, dette er noe som gjøres på EA sine servere. Support - [email protected] Support Telefon 800 13 897 (Alle hverdager fra 13:00 -> 17:00) Endret 2. januar 2008 av KongRudi Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Takker =9 skal ringe i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå