Joachim_F Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Civilization IV har nå blitt enda bedre, takket være magiske Fall from Heaven II. Les mer Endret 31. desember 2007 av Joachim_F Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 ene skjermbildet var tøft. "takk for at du tar deg tid til å studere skjermbildene" ^^ Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Dette så veldig lovende ut. Denne moden skal ihvertfall jeg prøve. Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Tror jeg skal kjøpe Beyond the Sword, bare for å prøve denne modden. Så mange kjente navn på den lista. Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 ene skjermbildet var tøft. "takk for at du tar deg tid til å studere skjermbildene" ^^ Hehe.. noen som har vært kreativ når navnene på byene skulle velges. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 God artikkel. Jeg testet såvidt ut Fall from Heaven I, et halvannen års tid tilbake eller noe sånt. Veldig imponerende mod. Men det var så mye nytt at jeg satt meg aldri helt inn i det. Skulle jo prøvd denne nå men det virker som det er veldig mye som må læres da. Dessuten er jeg litt lei av Civ4 siden jeg spilte det til døde etter release. Ble aldri helt hekta på Beyond the Sword pga det. Men alikevell er det det beste pc spillet jeg har spilt. Og mod mulighetene er mer eller mindre endeløse. Husker SevoMod som en genial mod, men det er lenge siden den sluttet å oppdateres. Lenke til kommentar
Knarke Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Litt kjedelig at linkene til å laste modden på civfanatics (for meg, ihvertfall) ikke fungerte. Finnes det noen mirror til mod og media download? Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Herlig med omtale på spill og litt diverse som ellers ikke blir spesielt omtalt eller kjendt uten videre!:-) Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Litt kjedelig at linkene til å laste modden på civfanatics (for meg, ihvertfall) ikke fungerte. Finnes det noen mirror til mod og media download? http://www.gameflood.com/Mashup/Index.cfm/intModID/11919 http://www.gameflood.com/Mashup/Index.cfm?intModID=11923 Disse linkene funket ihverfall for meg. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hm, så jo fristende ut. Litt kjipern at det krever Beyond the Sword. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hmm nå er det vel bare å vente på ny PC, så blir CiV IV + BtS kjøpt og denne mod'en lastet ned Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Mye artige screenshots, og definitivt en mod jeg ville testet om jeg hadde god tid en dag eller tre Likte spesielt listen over folk du ble sammenlignet med. Mye kjente og kjære navn fra mange sammenhenger der Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Jaja, da var det på tide å kjøre litt fantasy i Civ igjen Tror ikke jeg prøvde ener'n, i alle fall ikke fullt ut, men spilte en sabla gjennomført fantasy-mod til Civ3 husker jeg. Gleder meg til å prøve denne! Som noen over her påpeker blir det ganske mye sette seg inn i (som de fleste omfattende mod'ene til Civ), men er det bra er det absolutt verdt det. PS: Artig å se teknologien stopper ved krutt, mens kommandoen "airlift" har fortsatt helikoptersymbol Endret 3. januar 2008 av Mad Wolf Magnux Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Får se hva det blir til, har forsåvidt alle Civ-spill og ekspansjoner utenom beyond the sword. Da jeg ikke har spillt det noe særlig etter BtS kom, får se om jeg orker å investere i det etterhvert. Vil jo helst ha versjonen av ekspansjonen som er under utviklling. AtW Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Har alle Civ IV fra Steam, må denne saken kjøpes fra steam i så måte? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Har alle Civ IV fra Steam, må denne saken kjøpes fra steam i så måte? Har ikke Civ4 fra steam, men modden er uansett gratis og lastes ned via her: http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=171398 Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Får se hva det blir til, har forsåvidt alle Civ-spill og ekspansjoner utenom beyond the sword. Da jeg ikke har spillt det noe særlig etter BtS kom, får se om jeg orker å investere i det etterhvert. Vil jo helst ha versjonen av ekspansjonen som er under utviklling. AtW Tro meg... Liker du Civ-serien så VIL du ha BtS. Jeg føler nesten at Civ 4 har blitt 4.5 med denne. Pakka inneholder mye bra snacks også etter ønsker fra spillerne selv. Anbefales! (men obs, avhengighetsfaktoren øker igjen ) Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Er det mulig å laste ned modden uten å laste ned gjennom det programmet? Vil ha vanlig .exe/.zip, det funker ikke gjennom det programmet for meg. Har lasta ned og installert, men når jeg prøver å kjøre spillet så kommer det feilmelding. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Prøv denne: http://www.atomicgamer.com/file.php?id=66233# Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Har spilt en del som ond, men begynner å lure på hva som er målet mitt? Utslette alle gode? Hva med de nøytrale? Noen områder rundt en av byene mine er blitt gjort om til lava-mark også. Hva kan jeg gjøre med det? Og hva gjør forskning på forskjellige magiene? Hva får jeg på necromancy, bortsett fra noen enheter? Merket ingen forskjell på mine adepts... Noen andre gode tips? Ellers er spillet stabilt og stemningsfullt. Beste mod'en til et spill på lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg