Gå til innhold

Umulig Achievement på Guitar Hero III

medlem-108338

Anbefalte innlegg

Det er en Achievement på Guitar Hero III som sier at vi må runne spillet med vanlig håndkontroll på Hard eller Expert seff valgte jeg Hard.. ;)

Så nå sitter jeg og en venn fast i Japan konserten og skal spille sangen med "Muse"

Tror sangen heter Knights of Cydonia :hmm:

Det som er problemet det er så mange grønne og blåe tett , tett veldig tett sammen ! og man skal trykke extremt fort for å klare det

Det skal jo ikke gå an å trykke så fort, det er jo umennskelig :p

Er det noen måter å klare denne sangen?

Kan jeg kansje ta gitaren inn der man må trykke superfort og skifte etter på (til håndkontroll)?

Kansje dette høres lett ut, men da anbefaler jeg gå til xboxen din å prøv dette før du sier det er lett :p

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er faktisk bedre med håndkontrollern enn gitaren. Har sikkert noe med manglende erfaring i å bruke gitar som håndkontroll å gjøre. Jeg innbiller meg at hvis jeg skal klare 5 stjerner på hard og expert sangene så må jeg lære meg å bruke gitaren skikkelig :)

For det er riktig som du sier at av og til dukker det opp partier man bare må ha gitar for å fikse. (Misirlou på GH2 er kanskje kroneksempelet)

En løsning for å komme gjennom sangene kan være å kjøre igang star power rett før de kjappeste partiene kommer. Da får du såpass mye cred for de tonene du faktisk treffer at det går fint an å holde seg gående, selv om du bommer på mange av dem også. Problemet er å få star power ofte nok til at du klarer alle de kjappe partiene da :)

En litt morsom greie er at de sangene som er vanskeligst på gitar er ikke nødvendigvis de vanskeligste med håndkontroller - og omvendt.

Lenke til kommentar
Gjør ferdig career som vanlig med gitar, slå så av boxen, skru på med håndkontroll og gå inn i menyen. Guitar hero vil da tro du har spilt hele med kontrollen og du får achievementen.

Vil det si at når jeg allerede har rundet Hard med gitaren så er det bare å slå på konsollen med en vanlig kontroll og så er det i orden?

På hvilket stadie på jeg være når jeg slår av boksen og starter på nytt med kontrollen. Viss man allerede har gjort ferdig hard f.eks. er det da mulig å senere bare slå på med kontrollen og så kommer achievmenten, eller må jeg kjøre Lou-battle om igjen for så å skru av boksen?

Litt mye gjentaking, men for å ikke bli misforstått er det greit å formulere seg på alle måter :p

Lenke til kommentar
Sier bare gidd å bruk koder..

Spillet blir ikke kjekkt da , er mye kjekkere når du klarer det på en ærlig måte..

Jeg er også mye bedre med hånd kontroll

men det er ikke mulig å klare den jævlige sangen..

Er ikke glad i koder jeg heller, men hadde vors og da jeg nettopp hadde fått spillet så hadde jeg kun 2-3 sanger, derfor, for å få et litt artigere vors fiksa jeg noen koder så vi kunne spille alle god-sangene.

Endret av zilixiz
Lenke til kommentar

hehe har da spilt gjennom spillet, medium hard og nesten hele expert, brukte bare koder til hyperspeed og for å få alle gitarene;) må jo 5* 20 expert sanger for å få alle

hyperspeed gjør sånn at fretboardet går fortere, lettere å "lese"

Endret av Ekorre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...