stianboy Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 er det noen som har testet nokmote på N82? syntes dette virket kult.. lysst å prøve det Lenke til kommentar
joackim Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg også! Venter bare på at den skal komme ut. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg også! Venter bare på at den skal komme ut. Det suger det programmet, ihvertfall Beta1. Det programmet har jo vært ute EN UKE. Følg med guys Lenke til kommentar
stianboy Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg også! Venter bare på at den skal komme ut. Det suger det programmet, ihvertfall Beta1. Det programmet har jo vært ute EN UKE. Følg med guys okei.. blir telefonen tregere av det eller? jeg får min telefon i morgen.. kass progam bør jeg legge inn på den? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Noen her som har install fila til NokMote? Finner den ingen sted, og gidder ikke å donere for en beta som jeg ikke veit om jeg vil like Skal kjøre det på N95, har certficat til den så det er ikke noe porblem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå