paalekal Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Jeg har fått Wii til jul sammen med LEGO star wars, men har sitti stuck på denne banen i to dager nå. Jeg og brodern sliter med og komme oss videre. Trenger en guide eller bare litt hjelp til evt. det vi sliter med. Vi har snudd på det hjulet som gjør at broen forandrer retning til en hattestasjon + litt lenger. Vi har kommet til en lang gang med masser av spaker i. Det ser ut som om vi mangler R2D2 og han gullroboten. Det er flaut og si det, men trenger hjelp til et jævla barnespill -.- Edit: skriveleif Endret 31. desember 2007 av paalekal Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Sjekk Gamefaqs.com for guider. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 nei nei det som er flaut er at brødrene mine på henholdsvis 5 og 7 år har klart hele episode 4 selv kjøpte jeg meg nett complete saga selv, og er bare ferdig med episode 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå