Gå til innhold

Montering Zalman 9700 på Asus Maximus

ssdrive

Anbefalte innlegg

Hei, som emnet tilsier så har jeg et spørsmål ang. montering av Zalman 9700LED på Asus Maximus Formula. Blir jeg nødt til å skru løst hovedkortet for å montere bakplata som fulgte med 9700 eller funker det å bare skru kjøleren direkte på hket via den originale bakplata som sitter der fra før av ?

Har enda ikke fått delene, men pcn kommer komplett satt sammen (opprinnelig skrudde jeg sammen komponentene sjøl, men så funka den ikke av en eller annen grunn, så måtte derfor sende den inn til kontroll). Hadde vært fint med en oppklaring slik at jeg slipper bryet å demontere hovedkortet ;)

takk for svar og Godt nyttår :fun:

Endret av xtreme22
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åssen går det med kjølern?

Kanskje jeg kjøper denne jeg også hvis du kunne bekrefte at den passer på Maximus Formula kortet :).

Har ikke fått tilbake pc-en fra reperasjon enda, men skal gi beskjed så fort som mulig når den ankommer hjemmet. Håper den passer da :whistle:

BTW er det vanlig at komplett bruker 3-4 uker fra sendingsdato (dem sa det) på å fikse en datamaskin?

Lenke til kommentar
Åssen går det med kjølern?

Kanskje jeg kjøper denne jeg også hvis du kunne bekrefte at den passer på Maximus Formula kortet :).

Har ikke fått tilbake pc-en fra reperasjon enda, men skal gi beskjed så fort som mulig når den ankommer hjemmet. Håper den passer da :whistle:

BTW er det vanlig at komplett bruker 3-4 uker fra sendingsdato (dem sa det) på å fikse en datamaskin?

Har fått svar, og kjøleren passer tydeligvis på Maximus Formula kortet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...