guardianpegasus Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det er neppe overraskende at disse menneskene ikke har respekt for loven når selveste statsministeren tidligere har tredd inn og satt den til side for dem. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 AP-statsråder er jaggu en ensrettet gjeng Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Tenk der hvor stort oppslag dette ville fått hvis det hadde vært Siw Jensen eller noen andre fra FRP.....Osmundsen er ei falsk ****** spør dere meg.... Per Sandberg ble jo voldsdømt uten at det ble noen stor sak av det. De største medieskandalene i nyere tid har dreid seg om personer fra AP: bl.a. Valla, Jagland og Tønne. Konspirasjonstanken du har er vanlig, men har svært liten rot i virkeligheten. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 AP-statsråder er jaggu en ensrettet gjeng Jeg syns FRP-politikere fra kommunene er enda verre FRP holder vel i alle fall skikk på statsrådene deres. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 De største medieskandalene i nyere tid har dreid seg om personer fra AP: bl.a. Valla, JaglandVallas medlemskap i Ap var proforma for at hun som LO-leder skulle kunne sitte i valgkomiteen til AP. Hun er langt til venstre for AKP politisk. Og at saken fikk så mye fokus i media er hun 100% skyldig i selv. Jagland har da ikke media vært så slem mot. Han fikk ikke noe særlig pes for skattesvindelen og media har heller ikke skrevet noe om utenomekteskapelige forhold. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 AP-statsråder er jaggu en ensrettet gjeng Jeg syns FRP-politikere fra kommunene Hva er galt med å selge klenodier? er enda verre En lokalpolitiker? Denne saken handler om to AP-STATSRÅDER Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Rent personlig skulle jeg ønske at dette ble en prinsipiell diskusjon, og ikke en partipolitisk. Om noe er galt, er det vel like galt uansett partitilhørighet. Man kan tenke seg at noen politikere har større fallhøyde når det først skjer, fordi de bryter med egne prinsipper, men det gjør ikke handlingen som sådan mer eller mindre gal. Så, med det prinsipielle som utgangspunkt: Ønsker vi oss svenske tilstander her, hvor profilerte politikere tilsynelatende sparkes over en lav sko, eller skal vi godta at de feiler innimellom. De er faktisk - uansett parti - bare mennesker. Forlanger vi at de skal være feilfrie styres vi ikke lenger av likemenn. For mange år siden klarte VG med god hjelp av Gro Harlem Brundtland å få has på hedersmannen og daværende statsminister Jan P. Syse. Påskuddet for heksejakten var at han hadde vært for sent ute med å levere regnskapene for bygården han bodde i. Edit (falt ut en setning): Var han en dårlig statsminister av den grunn, og var det viktigere enn hans politiske prestasjoner? Jeg forutsetter selvsagt at de angjeldende politikere gjør opp for seg, i alle slike saker. Og kanskje like viktig, at de ikke lyver. Jeg er fristet til å si som det ble sagt om Clinton: Hvor en politiker oppbevarer sine sigarer og andre kroppdeler er en privatsak, og gjør ham hverken mer eller mindre egnet til å være president, men i det øyeblikket han lyver om det har han mistet troverdighet og folkets tillit... - På lang sikt kan det føre til at tilliten til politikerne svekkes. Når mindre overtramp blir blåst opp til skandaler, kan det etter hvert påvirke rekrutteringen til politikken. Vi kan ende opp med politikere som er ufølsomme eller er puritanere. Det er ikke nødvendigvis en fordel Geir Endret 2. januar 2008 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 AP-statsråder er jaggu en ensrettet gjeng Jeg syns FRP-politikere fra kommunene er enda verre FRP holder vel i alle fall skikk på statsrådene deres. Kan du fortelle meg hva som er galt med å samle på krigsgjenstander? Jeg gjør det selv uten at det skal ha noen politiskbetydning. Er jeg en nazist nå da? For en utrolig latterlig påstand. Hu som stakk av er også en STATSRÅD! Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 AP-statsråder er jaggu en ensrettet gjeng Jeg syns FRP-politikere fra kommunene er enda verre FRP holder vel i alle fall skikk på statsrådene deres. Kan du fortelle meg hva som er galt med å samle på krigsgjenstander? Jeg gjør det selv uten at det skal ha noen politiskbetydning. Er jeg en nazist nå da? For en utrolig latterlig påstand. Hu som stakk av er også en STATSRÅD! Det var også grunnen til at jeg skrev at FRP holdt skikk på statsrådene. Jeg søkte vel egentlig bare på "FRP-politiker" på Google og tok 3 saker jeg ikke leste særlig mye på annet enn at det var en skandale. Hadde på følelsen at jeg leste om slike skandaler hele tiden. Kanskje det ikke hadde særlig mye relevans til tråden, men jeg syns heller ikke at "AP-statsråder er jaggu en ensrettet gjeng " generaliseringen hadde særlig mye å gjøre med den heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå