Delvis Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Fra VG Rart at de kan gjøre noe så dumt Endret 31. desember 2007 av groenn Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Må nesten le av at det går an å være så dum, og så frasi seg alt ansvar i etterkant. Lurer på hvordan han kan vite at den 20cm lange sprekken var der før de krasjet inn i bilen. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Skulle vært skuddpremie på folk som stikker fra ved slike uhell Var en kar som rygget på min Bmw, og det ble skader som ble taksert til nesten 9000 kroner, heldigvis for meg sa han ifra, og alt ordnet seg på en hyggelig måte. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 - Jeg gikk tilbake og sjekket den parkerte bilen. Det var ingen skade på den. Om det var en 20 centimeter lang sprekk i støtfangeren, må noen andre ha forårsaket det. Hadde jeg skadet bilen, ville jeg selvfølgelig ha lagt igjen en lapp, sier Osmundsen. Stoltenberg-regjeringen / RSSBil og trafikk / RSS Lag din egen RSS I veikanten ble Jan Egil Andresen (29) stående som måpende vitne da statsrådsekteparet forlot bilen de hadde kjørt på - uten å legge igjen lapp med navn og nummer Kvifor i alle dagar kjørte han først vekk frå bilen for å sjekke sin eigen, for så å kjøre vekk frå heile området, komme tilbake seinare og sjekke den andre bilen? Dårlegaste forklaringen eg har høyrt. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Rart at de kan gjøre noe så dumt Hun har skjønt at det lønner seg å være kriminell i Norge. Det er jo nettopp det som er Arbeiderpartiets politikk. Jens Stoltenberg gjorde jo akkurat det samme og ble statsminister. http://www.dagbladet.no/nyheter/2001/12/08/299904.html Jonas Gahr Støre brukte med overlegg en løgn da han ble intervjuet på en internasjonal TV-stasjon og satte derved med overlegg en nordmanns liv i fare. Ikke en eneste journalist har konfrontert utenriksministeren med dette og i det venstrevridde medienorge blir han garantert ikke konfrontert med dette neste valg heller. Jeg ville sparket drittsekken på dagen. Endret 31. desember 2007 av robertaas Lenke til kommentar
reverto Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hun har skjønt at det lønner seg å være kriminell i Norge. Det er jo nettopp det som er Arbeiderpartiets politikk. Dette var vel pinelig lavpannet, eller hva? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Dette var vel pinelig lavpannet, eller hva? Nei, det er faktisk en pinlig korrekt beskrivelse av situasjonen. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Han har nå etter noe om og men bestemt seg for å ordne opp med bileieren, men han ville ikke si om han skulle betale for skadene. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=192327 Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Tenk der hvor stort oppslag dette ville fått hvis det hadde vært Siw Jensen eller noen andre fra FRP.....Osmundsen er ei falsk ****** spør dere meg.... Lenke til kommentar
reverto Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Dette var vel pinelig lavpannet, eller hva? Nei, det er faktisk en pinlig korrekt beskrivelse av situasjonen. Om du har bestemt deg for at det du skrev er en pinelig korrekt beskrivelse av hvordan det er å bo i Norge, og at det følgelig er arbeiderpartiets politikk å gjøre det slik at det lønner seg å være kriminell, så er det vel lite jeg kan si som vil overbevise deg om det motsatte, regner jeg med. Det var bare det at de eneste jeg kjenner som kunne funnet på og sagt noe liknende er unger. Uten unntak. Det var derfor, godt hjulpet av at jeg ikke kjenner meg igjen i beskrivelsen din, at jeg skrev det jeg skrev. Godt nytt år! Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Selvfølgelig lønner det seg og være banditt eller terrorist i Norge da..Kom ikke og si noe annet da....Politikkere tror jo de er unntatt loven da....En politiker i Norge er nå så nærme en bandit som det går ann også da----.... Endret 1. januar 2008 av Znoken Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Ja, nå er det sannelig på tide vi gjør noe med Norges terrorist-problem altså. Udugelige og kriminelle politikere! Ontopic: Ekkelt å tenke på at hun er minister for rettferdighet mellom kjønnene. Er det greit med urettferdighet så lenge ingen vet om det? En skam. Endret 1. januar 2008 av AvieN Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Denne nye ministeren blir stadig mer usympatisk for hver dag som går.... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kan noen forklare meg den om Jonas Gahr Støre? En link eller en kort beskrivelse, eller noen flere navn så jeg finner det på Google selv. Da blir jeg glad :-) Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Stoltenberg sin var jo ekstremt frekk, da! La igjen BLANK lapp, faktisk! Snakker om idiot. Utrolig nok tjener disse "forbildene" minst dobbelt av hva vi andre gjør.. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kan noen forklare meg den om Jonas Gahr Støre? http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article553017.ece http://www.aftenposten.no/kul_und/litterat...icle1481548.ece http://knutstianolsen.weblogg.no/070206042..._gahr_stre.html Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 OK. Takk. Jeg visste egentlig om denne saken, men jeg skjønte ikke at det var den Robert snakket om. Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Og der mistet Osmundsen all kredibilitet. En kvinne med såpass dårlig dømmekraft bør ikke være statsråd. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Tipper paret Osmundsen har hatt en skikkelig krangel på kammerset.... Og der mistet Osmundsen all kredibilitet. En kvinne med såpass dårlig dømmekraft bør ikke være statsråd.Burde en mann som gjør det samme være statsminister? Endret 1. januar 2008 av robertaas Lenke til kommentar
Superior Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Selv syns jeg ikke røykere bør være i politikken fordi de viser dårlig dømmekraft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå