Gå til innhold

Ekteparet Osmundsen stakk fra kollisjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Jeg gikk tilbake og sjekket den parkerte bilen. Det var ingen skade på den. Om det var en 20 centimeter lang sprekk i støtfangeren, må noen andre ha forårsaket det. Hadde jeg skadet bilen, ville jeg selvfølgelig ha lagt igjen en lapp, sier Osmundsen.
Stoltenberg-regjeringen / RSS

Bil og trafikk / RSS

Lag din egen RSS

I veikanten ble Jan Egil Andresen (29) stående som måpende vitne da statsrådsekteparet forlot bilen de hadde kjørt på - uten å legge igjen lapp med navn og nummer

Kvifor i alle dagar kjørte han først vekk frå bilen for å sjekke sin eigen, for så å kjøre vekk frå heile området, komme tilbake seinare og sjekke den andre bilen? Dårlegaste forklaringen eg har høyrt.

Lenke til kommentar
Rart at de kan gjøre noe så dumt

Hun har skjønt at det lønner seg å være kriminell i Norge. Det er jo nettopp det som er Arbeiderpartiets politikk. Jens Stoltenberg gjorde jo akkurat det samme og ble statsminister.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2001/12/08/299904.html

Jonas Gahr Støre brukte med overlegg en løgn da han ble intervjuet på en internasjonal TV-stasjon og satte derved med overlegg en nordmanns liv i fare. Ikke en eneste journalist har konfrontert utenriksministeren med dette og i det venstrevridde medienorge blir han garantert ikke konfrontert med dette neste valg heller. Jeg ville sparket drittsekken på dagen.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Dette var vel pinelig lavpannet, eller hva?

Nei, det er faktisk en pinlig korrekt beskrivelse av situasjonen.

Om du har bestemt deg for at det du skrev er en pinelig korrekt beskrivelse av hvordan det er å bo i Norge, og at det følgelig er arbeiderpartiets politikk å gjøre det slik at det lønner seg å være kriminell, så er det vel lite jeg kan si som vil overbevise deg om det motsatte, regner jeg med.

Det var bare det at de eneste jeg kjenner som kunne funnet på og sagt noe liknende er unger. Uten unntak. Det var derfor, godt hjulpet av at jeg ikke kjenner meg igjen i beskrivelsen din, at jeg skrev det jeg skrev.

Godt nytt år! :)

Lenke til kommentar

Selvfølgelig lønner det seg og være banditt eller terrorist i Norge da..Kom ikke og si noe annet da....Politikkere tror jo de er unntatt loven da....En politiker i Norge er nå så nærme en bandit som det går ann også da----....

Endret av Znoken
Lenke til kommentar

Ja, nå er det sannelig på tide vi gjør noe med Norges terrorist-problem altså. Udugelige og kriminelle politikere!

Ontopic: Ekkelt å tenke på at hun er minister for rettferdighet mellom kjønnene. Er det greit med urettferdighet så lenge ingen vet om det? En skam.

Endret av AvieN
Lenke til kommentar

Tipper paret Osmundsen har hatt en skikkelig krangel på kammerset....

Og der mistet Osmundsen all kredibilitet. En kvinne med såpass dårlig dømmekraft bør ikke være statsråd.
Burde en mann som gjør det samme være statsminister? Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...